środa, 18 czerwca 2014

WWA Tour - Dania, Kopenhaga, National Stadium Parken- 16, 17.06.14

Witajcie!
Zgodnie z życzeniem, zacznę od postu koncertowego.
Zdjęć jest naprawdę cała masa, ale są perełki, więc radzę oglądać uważnie:)

































































































































































































































Backstage:
 Dwa krótkie filmiki:
https://vine.co/v/MIYDrFlQxDn
https://vine.co/v/MIx0eEg13Kq

Fani na koncercie:


Social media.
Niall:
"Thank you for having us Copenhagen. You were very loud and nice."
("Kopenhaga, dziękujemy za przyjęcie. Byliście bardzo głośni i fajni")

("Ostatnia noc w Kopenhadze była niesamowita. Fantastyczny tłum. McBusted otwierali dla nas [koncert]. Wielkie")
 McBusted do Nialla:
("Dzięki za przyjęcie. Było super")

Harry:
("Kopenhaga jest fajna. Bardzo was lubię")

A na koniec najważniejsze chyba zdjęcie z koncertu. Przyjrzyjcie się dobrze!

Tak więc, kończę post koncertowy. Za chwilkę możecie spodziewać się newsów.
Pa pa
/Angel

16 komentarzy:

  1. Robisz bardzo ciekawe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Flaga Polski ...*o* !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaram się tą polską flagą na ich koncercie. Organizatorzy powinni spiąć dupę i starać sie o ich koncert. Mało Directioners jest w Polsce? Zazdrosze tym które były na ich koncertach. Genialny post :) Dzięki że poświecasz sie tak dla nas i szukasz tych zdjec i filmików. To pewnie masa pracy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego przebierają po kilka
    ciuchów na jednym koncercie??

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezusie Nazeryjski, czy Wy chcecie mnie o zawał przyprawić?????!!!!! Przez tą polską flagę nie zasnę O.o Wczoraj beczałam jak głupia przez pieprzoną niesprawiedliwość a teraz mam chociaż nadzieję, że któryś z chłopców zauważył ten tak wiele znaczący dla nas kawałek materiału, może nawet o tym rozmawiali...? OMG dzięki stokrotne! :D a tak serio, zarąbiste zdjęcia, to z Gemmą mnie rozwaliło xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pora wybrać się do psychologa.. Ludzie żeby ryczeć z powodu Polskiej flagi rzuconej na scenę. Założę się, że nawet jej nie zauważyli.. albo wręcz podeptali. W ogóle chłopaki dziwnie i lekceważąco traktują nasz kraj. Ja jestem totalnie zawiedziona i w sumie mam gdzieś czy zrobią nam łaskę i przyjadą, a potem Niall, czy ktoś inny napisze na TT " Polska, byliście wspaniali" A każda directionerka będzie srała z tego powodu w gacie.

      Usuń
    2. Skoro masz to gdzieś to po co wogóle komentujesz? Żeby się wyrzyć czy żeby pozbyć się kompleksów?

      Usuń
    3. Nie, po to żeby zwrócić uwagę na histeryczne i przesadne zachowanie niektórych fanek. Tyle. Nie wiem co tu mają do tego moje kompleksy..

      Usuń
    4. W sumie to popieram anonima wyżej. Powinnyście raczej płakać z zazdrości, że jakiś Polki tam były, a wy nie :P. Jak myślicie, że flaga rzucona na scenę załatwi dla nas koncert, to macie chyba trochę przesadne myślenie.
      P.S żeby nie było, bardzo lubię 1D, więc nie piszcie "po co w ogóle tu wchodzisz?, po co komentujesz?". Każdy ma takie prawo, więc nikt nie powinien mieć o to pretensji. ~ M.

      Usuń
    5. Podobno wzięli tą flagę i schowali do jakiegoś pudełka
      Just sayin'...
      Love
      /Angel

      Usuń
  6. Ostatnie zdj. Jest hdhdjddbbhabffdehdhbsjxjdnjhrhjdx KICHAM OSOBE KTÓRA RZUCIŁA TAM NASZA FLAGE

    OdpowiedzUsuń
  7. Poryczałam się jak zobaczyłam tą flagę....c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez przesady, rozumiem że można się cieszyć ale żeby odrazu płakać? No przepraszam bardzo ale to jest już lekkie przegięcie...

      Usuń
    2. Ja wiem kto rzucił tą flagę..moja koleżanka że szkoly ona była na tym koncercie i teraz sie chwali na fb zazdroszczam jej:-)

      Usuń
  8. tak serio to nawet nie zauważyłem tej flagi XD czytam komentarze i takie wtf?! XD a potem latam i szukam XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezus Maria flaga Polski jaram się jakie wiem :p !

    OdpowiedzUsuń