środa, 25 marca 2015

ZAYN ODCHODZI Z ONE DIRECTION

Oficjalne oświadczenie wydane przez One Direction:
"After five incredible years Zayn Malik has decided to leave One Direction. Niall, Harry, Liam and Louis will continue as a four-piece and look forward to the forthcoming concerts of their world tour and recording their fifth album, due to be released later this year.
Zayn says: "My life with One Direction has been more than I could ever have imagined. But, after five years, I feel like it is now the right time for me to leave the band. I'd like to apologise to the fans if I've let anyone down, but I have to do what feels right in my heart. I am leaving because I want to be a normal 22-year-old who is able to relax and have some private time out of the spotlight. I know I have four friends for life in Louis, Liam, Harry and Niall. I know they will continue to be the best band in the world."
One Direction say: "We're really sad to see Zayn go, but we totally respect his decision and send him all our love for the future. The past five years have been beyond amazing, we've gone through so much together, so we will always be friends. The four of us will now continue. We're looking forward to recording the new album and seeing all the fans on the next stage of the world tour."
Simon Cowell says: "I would like to say thank you to Zayn for everything he has done for One Direction. Since I first met Zayn in 2010, I have grown very, very fond - and immensely proud - of him. I have seen him grow in confidence and I am truly sorry to see him leave. As for One Direction, fans can rest assured that Niall, Liam, Harry and Louis are hugely excited about the future of the band.""

Tłumaczenie:
"Po pięciu niesamowitych latach Zayn Malik zadecydował o odejściu z One Direction. Niall, Harry, Liam i Louis będą kontynuować działalność jako zespół czteroosobowy i oczekiwać nadchodzących koncertów światowej trasy oraz nagrywać piąty album, który przez to zostanie wydany w tym roku później. 
Zayn powiedział: "Moje życie z One Direction to więcej niż mógłbym sobie kiedykolwiek wyobrazić, ale po pięciu latach, czuję że nadzedł dobry czas by opuścić One Direction. Chciałbym przeprosić fanów, jeśli kogokolwiek zawiodłem, ale muszę robić to, co każe mi serce. Odchodzę, ponieważ chcę być normalnym 22-latkiem, który ma możliwość zrelaksowania się i spędzić trochę czasu prywatnie, z dala od reflektorów. Wiem, że mam 4 najlpeszych przyjaciół - Louisa, Liama, Harrego i Nialla. Wiem, że będą kontynuować działalność w jako najlepszy zespół na świecie."
One Direction mówią: "Bardzo nam przykro z powodu odejścia Zayna, ale szanujemy jego decyzję i życzymy mu wszystkiego najlepszego na przyszłość. Ostatnie 5 lat były więcej niż wspaniałe. Przeszliśmy razem wiele i na zawsze pozostaniemy przyjaciółmi. Będziemy kontynuować trasę. Nie możemy się doczekać nagrywania nowego albumu i zobaczenia fanów w następnej części trasy."
Simon Cowell mówi: "Chciałbym podziękować Zaynowi za wszystko co zrobił dla One Direction. Odkąd spotkałem Zayna w 2010 roku, bardzo, bardzo go polubiłem i jestem z niego ogromnie dumny. Byłam świadkiem jak wzrasta w pewności siebie i naprawdę przykro widzieć jak odchodzi. Fani One direction mogą być pewni, że Niall, Liam, Harry i Louis są podekscytowani na myśl o przyszłości zespołu""

To jest potwierdzona informacja opublikowana godzinę temu na oficjalnym koncie One Direction. 
Naprawdę, nie wiem co mogę tutaj napisać, dlatego powiem tylko:
TRZYMAJCIE SIĘ!
#AlwaysInOurHeartsZaynMalik

/Angel

157 komentarzy:

  1. Czy mogę już umrzec ? ������������� Zayn ���� juz chyba nigdy nie napisze "one direction" ����������������

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawiodłam sie ... tyle powiem :( :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jak każdy -_-

      Usuń
    2. Zawieść to się mogłaś jedynia na Modest!. Nie widzicie, że to oni za wszystko odpowiadają! Odejście
      Zayna było jedynie próbą zwrócenie na nich uwagi. TO JEST WIŁANIE O POMOC!!! Oni nie dają sobie już z tym rady. Kto by chciał przez prawie 5 lat żyć jak zwierze w klatce?!?! Ale teraz to osiągnęło swoje apogeum. Czas skończyć z panowaniem Modestu!. Muszą pozwolić chłopcom na zaznanie szczęścia! Tylko oni nie dokonają tego sami! Musimy im w tym pomóc! My nigdy się na nich nie zawiodłyśmy, więc teraz nie pozwólmy aby oni zawiedli się na nas! Zayn miał na tyle odwagi żeby się postawić. Ale on był jeden! Pomyślcie co może dokonać 40 milionowa armia!

      Usuń
    3. wiec co robimy ?

      Usuń
    4. Tego dowiecie się później, ale jedyne co możemy zdradzić w tym momencie, to to, żebyście szukały informacji w komentarzach tutaj, bo planujemy coś na prawdę dużego (; Wszystkie razem damy radę postawić się tym bezwstydnym potworom! Nasze hasło brzmi:
      #TurnThePainIntoPower. Stop wishing, start doing.

      Usuń
  3. Boże dlaczego wiem ze to jedno sprawa i ze on pewnie będzie teraz szczesliwszy niż teraz ale ..... brak mi słów tylko możemy mu podziękować za to co dla nas wszystkich zrobił

    OdpowiedzUsuń
  4. Płacze :'( strasznie się czuje. Życzę mu jak najlepiej ale proszę niech wróci :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy będę słuchać jeszcze 1d. Bez zayna to nie to samo:/ wszytko przez 1 głupią plotkę o jego zdradzie :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zayn nie odchodz :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pamietam kiedy osatnio tak płakałam, niech to bedzie jakiś pierdolony zart, boże nie moge w to uwierzyc od godziny nie moge sie otrząsnoć to już nie one directio nie wyobrażam sobie zayna bez jeggo niesamowiecie pieknego głosy boże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że późno odpisuje ale, One Direction się rozpadło każdy z nich poszedł w inną strone dobrze że są teraz solistami beczę do dziś jak można? wszystko co kochane tak szybko się Konczy
      pOzDrAwIaM ♥♥

      Usuń
  8. Nie, Boże... wszystko przez głupią plotke... ile to może zniszczyć.... nie wierze.... :"C

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak 1d juz nie bedzie tym samym zespolem vocal zaina byl tam najlepszy z nich wszystkich uwierzcie mi jest mi tak smutno i rzAlosnie jakby wlasnie podali ze umarl�������� czemu to luis nie moze odejsc on tam nic nie wnosi jak dla mnie moim zdaniem wogole. Spiewac nie potrafi i nawe juz nie jest przystojny������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze nie umiesz pisać a po drugie Louis też ma mnóstwo fanów więc nie pisz takich rzeczy

      Usuń
    2. jak możesz w takiej chwili w chwili żałoby ??? Ty jeszcze pogorszasz sprawę.. twoje poglądy mnie nie obchodzą ale nie możesz tak obrażać innych Directioners to jest okrótne w stosunku do Nas jak i w stosunku do Loui'ego. Proszę przemyśl to co napisałaś i zrozum że to BYŁO złe. Proszę teraz nie jest czas na kłótnie pomiędzy nami teraz musimy się wspierać ... <3 Nadal bądźmy siostrami... FOREVER DIRECTIONER <3 Wasza Siostra na zawsze: Natalia

      Usuń
    3. He he he fajne jestescie dziewczyny pozdrawiam was��

      Usuń
    4. Dziewczyno, zastanów się co piszesz. Wiadomo, że każdym wstrząsnęła decyzja Zayna, ale nie sądzę żeby twój komentarz był przemyślany.
      Według mnie Lou samym swoim zachowaniem wnosi wiele do zespołu, jego śpiew oceniam jako jeden z najlepszych ze wszystkich wokalistów (ośmiele sie nawet napisać że jeden z najlepszych na świecie), a jeśli chodzi o urodę, jest w dalszyn ciągu tak przystojny jak 5 lat temu.
      Rada ode mnie: Czas zacząć myśleć nad tym, co się piszę.

      Usuń
    5. Do cholery.
      Zgadzam się w każdym słowie z namelessvic!
      Louis jest najlepszy.
      Ale Zayn...
      Tak bardzo mi smutno z tego powodu.
      I to przez tą głupią plotkę?
      Tak mi dziwnie z tą wiadomością, że tak świetnego głosu nie będzie.
      Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć mu szczęścia i powodzenia.

      Usuń
    6. Według mnie Louis jest najlepszy i pod względem urody jak i głosu więc ne obrażaj go. To jest naprawdę straszna wiadomość . Nie spodziewałam się tego.

      Usuń
    7. ty co mówilaś o luisie to jesteś najgłupsza directionerką na świecie twierdze ze najlepiej by było gdyby żaden z nich nie odszedł i tyle

      Usuń
    8. Hahaha żałoba, dobre sobie. Żałobę to można mieć jak ktoś umrze a nie odejdzie z głupiego zespołu. Śmiać się chce z tych komentarzy, załamywać się o taką głupotę jakby nie było ważniejszych problemów na świecie jak np głodujące dzieci, a nie taki bubek który nachapał się tyle kasy że do końca życia mu wystarczy. Jesteście żałosne

      Usuń
    9. Jak można płakać po odejściu takiej imitacji faceta, o ile można go nazwać facetem. Rurki i jakaś pedalska opaska na łbie no litości. Tacy "faceci" to śmiech na sali

      Usuń
    10. Zgadzam się w zupełności z powyższym komentarzem. Żałoba jest dla ludzi którzy umarli a nie dla jakiegoś marnego piosenkarza. A widać że ten zespół ma tylko psychofanki a nie prawdziwych fanów. Za moich czasów nikt nie odwalał takich przedstawień jak odszedł jakiś idol. Internet i brak jakichkolwiek zasad powodują takie ogłupienia wśród nastolatek. Ciemna masa się z nich zrobiła

      Usuń
    11. Teraz tylko czekać aż zespół się rozpadnie. Tak samo było z Backstreetboys, odszedł Brian i za trochę wssystko się posypało. Tyle że co tu porównywać naprawdę dobry boysband do jakiejś kapeli z x factora

      Usuń
    12. Ty jesteś nienormalny/na?Nikt nie powinien odchodzić nawet Louis ,a jakby nie śpiewał bardzo dobrze to nie dostałby się do X-factora!Louis pisze teksty do piosenek!

      Usuń
    13. Tak wiem data ._.
      Dalej smutam po odejsciu Zazy oraz po przerwie... Pewnie tg nie odczytasz ale jezeli jestes prawdziwa fanka (po twoim zachowaniu twierdze ze nie) to powinnas lubic kazdego czlonka zespolu. Zaznaczam ze moze Lou nie spiewa tak duzo ale za to pisze wiekszosc tekstow.
      Pozdrawiam An ;)

      Usuń
  10. moje serce pękło na milion kawałeczków wiem ...nie powinnam płakać bo kocham go i chce rzeby był szczęśliwy...jestem tylko fankom i moim obowiązkiem jest pozwolić mu odejść rzeby żył szcześliwie nawet jesli sprawia mi to bol musze zaakceptować jego wybór ...I musimy wspierać nowe one direction ...😔

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja juz nie mam nawet czym płakać... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pamietam kiedy osatnio tak płakałam, niech to bedzie jakiś pierdolony zart, boże nie moge w to uwierzyc od godziny nie moge sie otrząsnoć to już nie one directio nie wyobrażam sobie zayna bez jeggo niesamowiecie pieknego głosy boże

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę niech to będzie sen

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoczyłam z mostu! :( "jestem duchem"

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem tak: nigdy tak nie płakałam :'(
    teraz juz z całą pewnością możemy powiedziec, że One Direction nigdy nie przyjedzie do Polski :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że nigdy nie wierzyłam w ich przyjazd i tak bardzo boli ta świadomość...

      Usuń
    2. Ewka zawsze trzeba wieżyć

      Usuń
  16. szok!!!!!!! a co ze slubem ,jesli sam biedny mial juz dosc popularnosci, to jak bedzie zyl z zona, ktora jest popularna i ciagle tez pewnie w jakis trasach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej pewnie tez postawi warunek zeby odeszla z zespolu��

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, ale widocznie tak już musi być. Powodzenia Zayn ;)

      Usuń
  18. Ta cała sytuacja jest dla mnie niezrozumiała, tym bardziej, że od dawna nie miałam czasu sprawdzać co u chłopaków i nie wiem, co może za tym stać. W każdym razie jeśli Zayn dobrowolnie podjął taką decyzję to pozostaje ją tylko uszanować bo to w końcu jego życie i nie może się męczyć dla naszej przyjemności. Dla nas już zawsze pozostanie kimś ważnym. Musimy teraz wspierać pozostałych chłopaków, bo to już nie będzie ten sam zespół, ale takie jest niestety życie. Najważniejsze, że wszyscy są cali i zdrowi i może kiedyś jeszcze zobaczymy ich w komplecie. Trzymajcie się !

    OdpowiedzUsuń
  19. JESTEM TAK SMUTNA ŻE NIE WIEM CO ROBIĆ ZA CHWILĘ WSZYSTKO Z ONE DIRECTION ZNIKNIE Z MOJEGO POKOJU. MAM 14 LAT OD 4 LAT SIĘ NIMI INTERESUJE I TA WIADOMOŚĆ DLA MNIE JEST JAK CIOS PROSTO W SERCE TEN DZIEŃ JEST BEZNADZIEJNY. NIE BĘDĘ SPAĆ TYLKO PŁAKAĆ JUŻ NIC NIE MA SENSU.

    P.s IDĘ SIĘ POCIĄĆ MYDŁEM.!!
    NAJGORSZY DZIEŃ !! :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początku myślałam, że jest to nie prawda i mówiłam sobie 'nie, to nie możliwe, to tylko plotki'... Później zobaczyłam, że jest to potwierdzone. Płaczę cały czas. 1/5 One Direction juz nie ma, jest tylko 4/5. Najgorszy dzień!! :( :( Już nie będzie głosu Zayna w następnych albumach, wszystkie wspomnienia... O Boże. Nie mogę nic, tylko płaczę. Po prostu nie moge wyrazic tego stanu. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + kocham One Direction i nie przestanę, oczywiscie szanuję tą decyzję i liczę, że Louis, Liam, Niall i Harry będą wspaniale dalej funkcjonować jako zespół i przetrwają moment 'załamania

      Usuń
  21. pewnie, ze trzeba uszanowac , ale wieeelka szkoda ,, bo to juz bedzie inaczej , a moze to jest specjalnie takie zamiszanie w takich srodowiskach lubia mieszac -mam na mysli producentow i tych ,ktorzy tym zarzadzaja/fajnie by bylo

    OdpowiedzUsuń
  22. To już nie będzie to samo. ; ((

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem w szoku naprawdę nwm co pow od jakiejś godzony siedzę i wpatruję się w ścianę ... Ostatni raz płakałam tak jak dowiedziałam się o rozwodzie moich rodziców , w sumie nie było to aż tak dawno ... One direction bez Zeyna to nie to samo ale chyba najważniejsze jest to że teraz bd szczęśliwszy . To dla nas szok , nie możemy w to uwierzyć , chcemy żeby okazało się że to jakiś jebany koszmar albo po prostu żart ale tak nie bd a to wszystko przez te portale plotkarskie ! To wszystko przez nich ! Te bzdury które wypisują to oni zniszczyli nam życie ... Jeśli chcecie mieć komuś za złe to tylko tym pierdolonym szłatmawcą ! Miejmy tylko nadzieję że Zayn będzie teraz szczęśliwy , że naprawi związek z Perrie że podniesie się z tg załamania , że chłopcy nadal bd przyjaciółmi i najważniejsze że zawsze bd pamiętał o nas i że bardzo go kochamy i wspieramy nie zależnie od tg jaką decyzje podejmie
    Trzymajcie się moje kochane siostry <3
    Wszystko bd db na pewno <3
    Trzeba w to wierzyć <3
    Och i mam nadzieję że żadna z was nie zrobi nic głupiego nie wytrzymałabym tg
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje musimy w nich wierzyć ,ale nadal mi smutno z powodu zayna:'(trzymajcie się siostry

      Usuń
  24. Płacze !
    Miałam nadzieje ze to wszystko wróci do normy ale jednak.. Wiadomo ze nie będzie to samo One Direction co wcześniej ale powinnyśmy uszanować jego decyzje. One Direction nadal istnieje a my powinnyśmy wspierać chłopaków jak i Zayna aby wszystko u niego wróciło do normy. CHŁOPCY WSPIERAMY WAS ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. Szanuję decyzję Zayn'a ale tak strasznie tęsknię ;( Dziewczyny przypomnijcie sobie te wszystkie wysokie dźwięki, po których każda z nas miała ciary (np. You & I). Wyobraźcie sobie że tego już nie będzie... Jak dla mnie Zayn ma jeden z najmocniejszych głosów na świecie i tak już zostanie na zawsze <3 Pięciu Aniołów wspięło się na szczyt lecz jeden z niego spadł - ten za którym tak cholernie tęsknie i przepraszam za to wszystko co się stało. Dziewczyny wiem że to jest tragiczny dzień, ale pomyślcie sobie że tak już miało być. Zayn po prostu jest bardzo ''delikatny'' i nie wytrzymał presji; inaczej mówiąc teraz będzie szczęśliwy a my zawsze będziemy go kochać nie ważne czy jest w 1D czy nie <3 #AlwaysInOurHeartsZaynMalik

    OdpowiedzUsuń
  26. Moze to glupie ze pisze tutaj.jestem mama nastolatki i nie ukrywam ze tez kocham tych chlopakow.zupelnie mnie zatkalo jak uslyszalam ze zayn odchodzi.rozumiem jako matka ze chce byc normalnym chlopakiem.ale do cholery mogl przygotowac na swoje odejscie jakos fanki.czy nie mial na to odwagi!!!.miliony dziewczyn placza bo w jednej sekundzie stracily najwazniejsza dle nich osobe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest wcale głupie co piszesz, ja też mam swoje różne problemy osobiste jak każda tutaj osoba, ale to nie zmienia faktu, że idole są nam bliscy, to osoby które odciągają nas od szarego i czasem beznadziejnego świata. Jak widać jednak mają też swoje problemy. Nic nie trwa wiecznie, trzeba się cieszyć każdą chwilą, obojętnie, czy spędzamy ją patrząc na idola czy kogoś tam innego.

      Usuń
    2. Serce mi peka jak moja córka płacze.Nie potrafię ogarnąć jak wielki ból jest w tych młodych serduszkach.Człowiek który nie ma idola nigdy nie zrozumie bólu serca po jego stracie.Każdy fan oddaje serce dla idola dzieki niemu i dla niego żyje.Moja córka nie jeden raz brała dupsko w garśc bo któryś z chłopaków udzielił lekcji życia;)Zaczynala dzień słowem One Direction i koñczyła Dobranoc Gwiazdeczki.:(((

      Usuń
    3. Pani córka ma szczęście, że ją pani rozumie, ale są wśród fanów tacy, którzy nie mają nikogo poza swoimi idolami. I dla takiej osoby to jest tym gorsza sytuacja gdy ktoś kto jest jedynym przyjacielem znika:-(

      Usuń
  27. "Opuszczam zespół ponieważ chcę być normalnym 22 latkiem, który jest w stanie zrelaksować się i mieć trochę czasu prywatnego." Tylko że ty Zayn swoje życie prywatne straciłeś idąc do X-Factora i raczej już go nie odzyskasz. 04 kwietnia chłopaki grają ostatni koncert i będą mieli dwa miesiące wolnego aż znów wznowią trasę i mam nadzieje że Zayn przemyśli tą decyzje. I wróci do nas i chłopaków i będę się o to modlić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Musimy zrozumieć Zayna on zrobił to dla swojego dobra . To było dla niego zbyt wiele , te wszystkie okropne plotki , stres , różne przeżycia, postanowił wrócić do dawnego życia, życia w którym był normalnym chłopakiem chodz i tak nie będzie to łatwe . Ja go rozumiem wybrał to co dla niego słuszne , posłuchał głosu serca . Wieże w to że Zayn nigdy o nas nie zapomni tak samo jak my o nim , bo jesteśmy rodziną a rodzina nigdy nie zapomina . Wiem że to dla nas bardzo trudne ale jakoś będziemy musiały się z tym pogodzić i nawzajem się wspierać w tych trudnych chwilach . Nie zapominajmy również o pozostałej wspaniałej czwórce która nam pozostała dla nich to też jest trudne . ZAYN ZAWSZE POZOSTANIESZ W NASZYCH SERCACH KOCHAMY CIĘ !!! DZIĘKUJE .

    OdpowiedzUsuń
  29. Po części to wina Modestu i wytwórni bo gdyby dali chłopakom przynajmniej rok przerwy to by się nic nie stało. A nie co roku nagrywanie albumów, trasy i zero odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi przykro z tego powodu, ale go rozumiem :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogę w to uwierzyć... czułam że jest coś nie tak ale nigdy nie przypuszczałm że tak się to potoczy. Rozumiem że takie życie jest dla niego ciężkie ale jak wspomniała jedna z osób wyżej nie będzie miał normalnego życia. Dalej będzie fotografowany,zaczepiany,proszony o autografy itp. I powiem tyle że to cholernie boli....

    OdpowiedzUsuń
  32. Zayn zawsze będę o tobie pamiętać. Dziękuję Ci za te cztery cudowne lata. Podczas których mogłam patrzeć jak dorastasz zmieniasz się w mężczyznę.
    Niesamowicie będę tęsknić za tobą, twoim cudownym głosem.
    Trzymam za ciebie kciuki i wierzę że będziesz szczęśliwy.
    5 zamieniła się w 4 i mam nadzieję że sobie poradzą i przetrwają ten trudny okres.
    Kocham ich i zawsze Pozostaną w moim sercu.
    Żegnaj Zayn.
    Harry Niall Louis Liam trzymajcie się.
    Directioner Forever. ♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  33. Słuchajcie mnie też to boli, ale nie sądzicie ze trochę to bez sensu? Zayn był jest i będzie w naszych sercach i przede wszystkim żyje!!! Gorzej znosił wszystkie próby, wyjazdy czy brak snu. Wszyscy widzieliśmy jak on wygląda, coraz gorzej. Jak dla mnie lepiej żeby odszedł niż miał się męczyć. Kocham go i kochać będę. Kocham 1D i kochać BĘDĘ. I tak przykro mi potwornie, mam opuchnięte oczy od płaczu, ale kto powiedział że odchodzi na zawsze? Odszedł na piśmie ale sercem jest w zespole i tego będę się trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  34. Każdy z nas wie, że !D przestanie istnieć po odejściu Zayna z zespołu. Napisał, że chcę odpocząć od kariery i sławy. Burza jaką rozpętał napiera niewyobrażalnie wielkiego tępa, przez to, że odszedł z One Direction został jednym z ludzi o którym wspomina się najczęściej. Teraz papparazzi nie dadzą mu spokoju. SZANUJĘ ZAYNA Z CAŁEGO SERCA, ALE DO KOŃCA ŻYCIA ZAPAMIĘTAM TEN ŻAL, KTÓRY NARODZIŁ SIĘ WE MNIE. Dziękuję wszystkim Directioner za to, że tworzyłyśmy zgraną wspólnotę. Niestety nie udało nam się sprowadzić 1D do Polski. Wiele z nas straciło właśnie sens swojego życia. JEDYNE CO NAM POZOSTAJE TO MARNA NADZIEJA NA POWRÓT ZAYNA DO 1D. WSZYSTKO ZACZĘŁO SIĘ OD TEJ LASKI, KTÓRA ZROBIŁA SOBIE Z NIM ZDJĘCIE, A POTEM POSZŁO PROSTO Z MOSTU
    -Opuszczenie trasy koncertowej
    -Plotki
    -Kłótnia z Perrie
    -Odejście z 1D
    To chyba tyle z mojej strony. BĘDĘ CHOLERNIE TĘSKNIĆ ZA ZAYNEM. BEZ NIEGO NIE BĘDZIE TAK SAMO. KOCHAM CIĘ I DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO CO DLA NAS ZROBIŁEŚ! <3
    #AlwaysInOurHeartsZaynMalik #ZaynWillAlwaysBeAPartOf1D #ZaynMalikPleaseComeBack
    (Zayn stracił ok. 10 mln followersów na twitterze)

    OdpowiedzUsuń
  35. Directioner Forever!!!
    Kochałam.Kocham i póki żyje Kochać bedę!
    Każda prawdziwa fanka uszanuje decyzje jaką podiął Zayn.I nadal będzie wspierać One Direction!!!Dla mnie to nadal mój ukochany zespół.Chociaż jest nie pieciu a czterech idiotów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"Pięć serduszek jedno bicie One Direction moje życie"

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi jest tak bardzo przykro ale życie toczy sie dalej a my jako Directioner powinimy uszanowac ta decyzje. Bede wspierać chłopaków mam nadzije ze dadza sobie rade.Kocham ich od zawsze na zawsze!Dla mnie najlepsi! Pozdrawiam wszystkie Directioners ♥.KOCHAM WAS CHŁOPAKI! ♥♥♪♪

    OdpowiedzUsuń
  37. My jako fani One Direction tyle razem z tym cudownym zespołem przeszliśmy , że powinniśmy wspiera ich w tej trudnej sytuacji. Powinniśmy też zrozumieć Zayna , który chce pożyć w spokoju z jego kochającą go dziewczyną.Dlatego ten kto teraz ich opuści nie jest nie był i nie będzie ich prawdziwymi fanami. Szczerze żyję Zaynowi i reszcie zespołu wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. Prawdziwa i oddana fanka . Karolina 13 lat

    OdpowiedzUsuń
  38. Już nie będę mogła zakładać koszulki One Direction, bo teraz Zayn już nie jest ich członkiem :c . To straszne. To nie będzie to samo. Za każdym razem kiedy będę oglądała teledyak do BSE,One Thing,WMYB,Story of my live,Midnight Memories i wiele innych,nadal nie będzie do mnie docierać to,że to już przeszłość. . . Szkoda. Powodzenia Zayn ! /bigosikHorana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej umyj podłogę tą koszulką, może rozumu nabierzesz :)

      Usuń
    2. Podloge to ty mozesz umyc swoja twarza!Moze akurat to ty nabierzesz rozumu !! Jak ktos jest prawdziwym fanem, to zachowa wszystkie pamiatki po idolu az do smierci!! Wiec sie zamknij jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia!

      Usuń
    3. Jezu ogarnijcie się, nie lubiłam 1D i nigdy lubić nie będę, ale lubiłam Zayna i ciesze się że teraz będzie miał lepsze życie. (Nie ze sie ciesze, bo to mnie nie obchodzi, ale dobrze ze odszedl od 1D)

      Usuń
    4. Jezu ogarnijcie się, nie lubiłam 1D i nigdy lubić nie będę, ale lubiłam Zayna i ciesze się że teraz będzie miał lepsze życie. (Nie ze sie ciesze, bo to mnie nie obchodzi, ale dobrze ze odszedl od 1D)

      Usuń
    5. Jezu ogarnijcie się, nie lubiłam 1D i nigdy lubić nie będę, ale lubiłam Zayna i ciesze się że teraz będzie miał lepsze życie. (Nie ze sie ciesze, bo to mnie nie obchodzi, ale dobrze ze odszedl od 1D)

      Usuń
  39. dzisiaj umarłam....nie wiem jak dalej będę funkcjonować, od dzisiaj zaczęły się zjebane dni. teraz Zayn nie będzie żył w spokoju, bo właśnie teraz wszystko się zaczęło, będzie na celownikach wszystkich dziennikarzy, wszystkich gazet. nie będzie mógł w spokoju wyjść na ulicę. Nie rozumiem tej decyzji, tym bardziej że za parę dni będą mieć 2 miesiące przerwy od koncertów, ale widocznie mój kochany Zayn nie był wystarczająco silny psychicznie żeby udźwignąć te wszystkie plotki które w ostatnim czasie zaczęli wypisywać. Z jednej strony nie w porządku że na początku trasy zostawił chłopaków i nas wszystkich, z drugiej niektórzy mówią że po co ma się męczyć, ale czy to co robił, czyli to co kochał było męczarnią dla niego ? Myślę, że nie ...w czerwcu jadę do Wiednia, moim marzeniem było ich zobaczyć, ale w szczególności właśnie jego! Ten koncert już nie będzie taki, jaki miał być... Wiem że to jak mówią miłość platoniczna, ale czuję się tak, jakbym kochała kogoś z kim nie mogę być :((
    ściskam Was mocno, Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej miłoś patologiczna bym powiedział :)

      Usuń
  40. Kurde, jedna głupia plotka wszystko zjebała! One Direction ma 5 członków, nie 4 ;_; 25 marca 2015 najgorszym dniem ever.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja już nic nie napiszę. Zazwyczaj komentuję coś mądrego, odpowiedzialnego, ale mnie to wykończyło i psychicznie i fizycznie. Jechać na koncert, żeby zobaczyć tylko czw

    OdpowiedzUsuń
  42. http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3011645/WATCH-Emotional-Harry-Styles-breaks-tears-stage-Jakarta-just-hours-Zayn-Malik-confirms-quit-One-Direction.html
    na tej stronie jest z ostatniego koncertu z Zaynem wykonanie Night Changes.
    Nie wiem jak inni ale mi wciaz leca lzy

    OdpowiedzUsuń
  43. Zayn, dziękuje za wszystko i powodzenia..

    OdpowiedzUsuń
  44. tutaj uczucia Zayna są najważniejsze, on musi wiedzieć jak sobie ułożyć życie, bo na nic miłość fanów, jak nie będzie szczęśliwy prywatnie, wewnętrznie. Jego życia nie składa sie tylko z koncertów, przygotowania i koncert kilka godz. a reszta? Widać wybrał zająć się tą resztą. Swoją drogą... jak dowiedziałam się, że nie wiąże już ich umowa obowiązkowego członkostwa w zespole to podejrzewałam, że zaraz ktoś odejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo zaniedbałam komentowanie tutaj i strasznie dawno się nie odzywałam, bo w sumie było mi głupio, że tyle razy obiecywałam regularne dodawanie komentarzy i nic z tego nie wychodziło, ale w tej sytuacji...
    Ja po prostu nie wierzę w to co się stało! Cały czas mam nadzieję, że to jakiś pieprzony żart. Naprawdę już dawno się tak nie spłakałam i nie było mi tak cholernie przykro. Ja wiedziałam, że to nadejdzie, ale nie spodziewałam się, że tak szybko, drastycznie i chamsko. Nie mogę pojąć tego jak Zayn mógł zakończyć to przez jakieś oświadczenie na fb i wiem, że było mu ciężko, ale mam do niego o to ogromny żal. Szczerze mówiąc byłam przekonana, że koniec 1D będzie wyglądał zupełnie inaczej, bo tak to jest koniec, bo bez Malika to nie jest One Direction. To tak bardzo boli, przecież ja miałam szaleć na ich koncercie w Polsce (z wnukami, ale zawsze), przecież razem z LazanjaGood mieliśmy wbijać do tourbusa... ;) To przez Zayn'a wszystko się zaczęło, to właśnie dzięki niemu zostałam Directioners i pokochałam tych PIĘCIU idiotów, zyskałam wspaniałą rodzinę, nauczyłam się wielu rzeczy i cieszyłam każdym dniem, dzięki niemu poznałam też Was i to on obiecał nam koncert w Polce, a teraz właśnie on wszystko zakończył. Naprawdę szanuję jego decyzję i dalej kocham go całym serduchem, ale po tych gorzkich żalach zaczynam być na niego najnormalniej w świecie zła. Najgorsze jest to, że na świecie jest też wiele Directioners, które są bardzo słabe psychicznie i nie chcę krakać, ale to może zakończyć się bardzo różnie... Mam nadzieję, że Wy się jakoś trzymacie i dajecie radę. Ja nie wyobrażam sobie jak teraz to wszystko będzie wyglądało i jak to wszystko przyjęli chłopcy, nawet nie chcę o tym myśleć. Musimy też pamiętać, że Hazz, Liam, Niall i Lou nas potrzebują, dla nich to też pewnie ciężka sytuacja i ogromny ból. Nie wiem cały czas liczę na to, że gdy rano się obudzę przeczytam, że to tylko taki głupi i wcale nie śmieszny żart i, że bardzo przepraszają, a szanowny Pan Malik zbiera dupsko, leci koncertować, świetnie się bawić, strzelać przemowy przed "Little things", zabijać nas swoim wyglądem, solówkami i high note, ratować chłopaków przed ogniem, klepać ich po tyłku, coś gadać i pomagać wstać, gdy się wywrócą i rozwalać nas próbą tańczenia czegokolwiek...
    Naprawdę bardzo mocno Was ściskam. Trzymajcie się xx
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałem się czy pod tym coś napisać, czy może jednak nie. Swoje już przecierpiałem ale mimo to uczucie pustki przez najbliższe miesiące mnie nie opuści. Przyznam szczerze, że zdecydowaną większość komentarzy przewijałem, w ogóle ich nie czytając ponieważ wszystkie opierają się na jednym a ja i tak mam depresje przez to wszystko ale jak pod jednym zobaczyłem lirerkę "D" to od razu zabrałem się za czytanie. lubię twoje komentarze i w zasadzie uważam, że nic straconego :p jeszcze zrobimy im wjazd na tourbusa ;) tylko panu Malikowi złożymy osobistą wizytę na chacie :) może czuć się zaszczycony :D

      Usuń
    2. Czytając ostatnie linijki tego co napisałaś uśmiechnęłam się przez łzy . Potrzebni są nam tacy ludzie jak ty którzy w tak trudnych dla nas chwilach będą sprawiały że na naszych twarzach pojawi się uśmiech . Dzięki :-) xx

      Usuń
  46. Zastanawiałam się nad tym czy napisać ten komentarz, ale jednak jest. Więc zacznę od tego, że dawniej byłam Directioner, ale inne zainteresowania przyczyniły się do tego, że jakoś nie kręcą mnie tak jak kiedyś. Mimo wszystko "to coś" dalej było w moim sercu i zawsze powracałam do nich, czytałam jakieś informacje, słuchałam piosenki. Gdy dowiedziałam się że Zayn odchodzi, to zabolało. To było tak, jakbym nagle została oblana zimną wodą. Wszystkie piosenki przywodzą na myśl wspomnienia związane z nimi, z dawnymi czasami. Gdy byli młodsi i piosenka "What Makes You Beautiful" co rusz rozbrzmiewała w radiu, czy w telewizji. Nie wyobrażam sobie zespołu bez Zayna, bo sądzę, że w każdej piosence to on dominował głosem. Oczywiście szanuję jego decyzję, ale wciąż jestem w szoku. Directioners, trzymajcie się. To nie łatwe, ale bądźcie silne. Reszta chłopaków wciąż was potrzebuje. Pamiętajcie, wszyscy jesteśmy "Forever Young" i każdy wybiera własną drogę. Trzymajcie się, kochane ✖✖

    OdpowiedzUsuń
  47. Postaram się to ująć jak najkrócej, chociaż obawiam się, że moja tendencja do rozpisywania się skutecznie mi to uniemożliwi.

    Nigdy, przenigdy nie miałam obsesji na punkcie jakiegokolwiek artysty i byłam pewna, że jestem daleka od darzenia podobnym platonicznym uczuciem kogokolwiek. Skłamię jednak mówiąc, że nie miałam tego przysłowiowego „bzika” na punkcie One Direction. Pisząc tą wiadomość uświadomiłam sobie, że wszystko tak naprawdę zaczęło się od Zayna. Zobaczyłam jego zdjęcia na jakimś portalu i po prostu nie potrafiłam powstrzymać się przed dowiedzeniem się kim ów chłopak jest. Doskonale wiecie jak dociekliwie potrafią być dziewczęta kiedy ktoś im się spodoba (i nieważne czy mówimy teraz o kimś, z kim teoretycznie nigdy nie spotkamy się twarzą w twarz czy o chłopaku, którego zobaczyłyśmy na szkolnym korytarzu – na przykład). Pamiętam, że wtedy w Polsce o One Direction nie było głośno i dopiero jakiś czas później w internecie pojawił się klip do „What Makes You Beautiful”. Ja sama, mówiąc kolokwialnie, „jaranie się” boysbandami uważałam za coś porównywalnie żenującego i niedojrzałego co piszczenie na dźwięk bieberowskiego „baby, baby, baby…” i chyba właśnie dlatego byłam zaskoczona, że ot tak – praktycznie w jednej chwili - zachłysnęłam się One Direction. W bardzo dużej mierze bazowałam wtedy na zagranicznych stronach internetowych, ale umówmy się, że mój angielski w tamtym czasie nie był na najwyższym poziomie, dlatego odnalezienie w czeluściach internatu bloga takiego jak ten, czy też kilku innych stron poświęconym chłopakom, który reprezentowały pewien – zadowalający mnie – poziom było naprawdę satysfakcjonujące i pamiętam, że prócz właśnie tej witryny był jeszcze jeden fanpage, który potrafiłam odwiedzać po kilkanaście (o ile nie kilkadziesiąt) razy na dzień. Uwielbiałam chłopaków! Miałam tą obsesję, której nigdy w życiu bym się po sobie nie spodziewała. I będąc zupełnie szczerą muszę przyznać, że w moim odczuciu właśnie to zupełnie wcześniej mi nieznane platoniczne uczucie spowodowało, że odważyłam się otwarcie mówić o tym, że jestem fanką One Direction! Wiecie przecież, że chłopcy mają wielu antyfanów, którzy czerpią przyjemność nie tylko z krytykowania ich samych, ale również osób, które za ów zespołem przepadają. Odważyłam się mówić o tym, co lubię i co mnie interesuje i choć trudno powiedzieć by był to przełomowy moment na mojej drodze od nieśmiałej i cichej dziewczynki do namiastki kogoś, kim zawsze chciałam być, ale na pewno był to jeden z wielu malutkich kroków, które poczyniłam. I jestem cholernie wdzięczna za to osobom, których nawet nie znam! I chyba właśnie dlatego One Direction zawsze będzie kojarzyć mi się z czasem „Up All Night” czy jeszcze bardziej z Video Diary (a już zwłaszcza z szukaniem ich z polskim tłumaczeniem <3).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc to jednak pod tym postem nie mam takich odczuć jak wy. Odejście Zayna z zespołu sprawiło mi przykrość z jednego prostego powodu – skończyło się coś, co doskonale wspominam! Będąc jednak szczerą od dawna 1D nie było dla mnie tą samą grupą co kiedyś. „Take Me Home” i „Up All Night” to wszystkie moje dobre wspomnienia związane z chłopakami. Nadal, mimo że minęło tyle czasu, mimo że mam 20 lat i nie myślę o platonicznych miłostkach, robi mi się wręcz ciepło na sercu słuchając piosenek z obu płyt, a jednocześnie łezka mi się w oku kręci, bo One Direction od dawna nie było dla mnie tym samym zespołem. Ja rozumiem argumenty jakoby chłopcy dojrzeli i biorę poprawkę na to, że się zmienili. Oczywiście! Są tylko ludźmi i być może ich utwory są teraz bardziej dojrzałe, ale ja nad tym wszystkim nie nadążyłam i chyba nawet nie chciałam nadążać. Wszystkie domniemania o Larrym, zaręczyny Zayna, związki z młodymi gwiazdeczkami i inne podobne odstraszały mnie od nich. I będąc szczerą od naprawdę dawna nie szukałam informacji o zespole. Oczywiście, że news o odejściu Zayna mnie zaskoczył, ale zawsze stawiałam na niego lub Harrego jako tych, którzy jako pierwsi opuszczą grupę. Wszyscy chłopcy są potwornie utalentowani, ale wg mnie realną szansę na solową karierę ma właśnie ta dwójka. Nie płaczę więc nad swoistym malutkim rozpadem 1D, bo dla mnie oni już od dawna nie byli tym zespołem co dawniej (tak naprawdę tylko w Niallu widziałam tego dawnego wesołego małolata i czasem czułam jakby dla nich to był już tylko biznes i praca, nic poza tym), ale przykro mi, że właśnie teraz to wszystko definitywnie się zakończyło. Wiedziałam, że to musiała nastąpić, ale chyba nie spodziewałam się, że tak szybko. One Direction to maszynka do robienia pieniędzy i nie wiem na ile będzie ona sprawna bez Zayna.

      Na koniec chcę wam tylko powiedzieć, że strasznie przykro czyta mi się wasze komentarze. Napisałam dzisiaj do siostry, że gdyby taka sytuacja miała miejsce kilka lat temu prawdopodobnie też miałabym złamane serce, ale dla mnie ten zespół przestał mieć znaczenie już jakiś czas temu. Co nie zmienia faktu, że zawsze będą mieli wyjątkowe miejsce w moim sercu i jakkolwiek głupio to zabrzmi chyba o nich będę opowiadała mojej córce za te kilkadziesiąt lat :> dla mnie osobiście 25 marca zakończyło się coś, co wspaniale wspominam, ale jednocześnie byłam na to przygotowana, bo tak jak pisałam już od jakiegoś czasu to nie było dla mnie to samo. CIESZĘ SIĘ JEDNAK, ŻE PRZEZ KILKA LAT MOGŁAM PRZYNALEŻEĆ DO TEGO FANDOMU! Wiem, że wiele z was zostanie przy zespole i 1D nadal będzie nieźle działającą maszynką do robienia pieniędzy, ale no właśnie… dla mnie już tylko biznesem, produktem i zyskiem. Wiem, że możecie się ze mną nie zgodzić, ale ja nie widzę już w nich tej frajdy z robienia muzyki i grania dla swoich fanów, a Zayn chyba potwierdził moje odczucia. Niemniej jednak chyba przyszedł czas żebym podziękowała dziewczyną za prowadzenie tego bloga, na którym przez długi czas opierałam swoją wiedzę na temat 1D, i wam wszystkim również! Trzymajcie się! <3

      A gdyby ktoś dotrwał do tego momentu i w trakcie czytania nasunęła mu się jakaś konkluzja to dajcie znać – miło będzie wiedzieć, że ktoś przez to przebrnął. :)

      Usuń
    2. Przeczytałam wszystko i powiem Ci, że mam identyczne odczucia co do tej sytuacji i ogólnie 1D, tylko Ty pięknie ubrałaś to w słowa :')

      Usuń
    3. Ja miałam takie odczucie od jakiegoś czasu, że to idzie w złym kierunku. Ale nie tracę nadziei i ich nie przekreślam.

      Usuń
  48. Nie wierzyłabym we wszystko co oni powiedzą. Według mnie Zayn został wyrzucony z zespołu. Tak, przez Modest. Bardzo prawdopodbne, że Zayn był uzależniony od narkotyków. No nie mówcie, że tego nie zauważyliście. Zrobił się taki cichy i wycofany a to video tylko utwortdzilo mnie w tym przekonaniu.
    A zresztą ta cała szopka z Zerrie. Skąd papsy mieli tak idealne zdjęcie jej w taksówce. Oczywiście ze było to ustawione.
    A wiecie co najbardziej boli? Że na ich osttanich koncertach chłopcy zostawiali dla niego miejsce. Nikt nie ważył się go zająć.
    Oni wiedzieli juz wcześniej. Jego płacz na koncercie, przemowa Harrego. ..
    według mnie bardzo prawdopodobne jest to ze Zayn został wyrzucony
    nie mówcie tylko, że Modest ich nie wykorzystuje
    oni co rok wydają nową płytę, co rok światowa trasa koncertowa. ..oni nie są pieprzonymi robotami
    no ale dla modestu to tylko maszynka do zarabiania pieniędzy, tyle że teraz nieźle na tym stracą ( brawo Modest, brawo)
    Kto teraz będzie uderzał te wysokie nuty?
    Wiecie co jestnajgorsze? Jadę na ich koncert. Nie mogła się doczekać głosu Zayna na żywo. ..tto już nie będzie One Direction tylko Niall, Harry, Louis i Liam
    a zresztą ostatnio był taki aktywny na koncertach szczęśliwy i w ogóle a potem przez to walone zdjęcie wrócił do domu, to jest bardzo podejrzane
    ALE TO TYLKO MOJE ZDANIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje dziwne, że zostawia zespół przez jakąś tam plotkę i grupkę rozszczekanych hejterów. Ale nie chcę nic sugerować, bo wiem tyle co wszyscy z tych wszystkich newsów. Lepiej byłoby, żeby sam odszedł, ale prawda może być inna. W każdym razie najważniejsze, żeby doszedł do siebie. Jeśli on faktycznie ma takie problemy to może lepiej, żeby sobie w końcu odpoczął, ale nie ukrywajmy, jego życie nie będzie już takie samo jak wcześniej.

      Usuń
    2. Ogolnie to wszystko jest dziwnie poplatane. Mi sie wydaje, ze ta impreza gdzie niby zdradzil Perry, a Louis Eleanor to zwykla podpucha. Jeszcze niedawno pisali cos o tym, ze kazdy z One Direction moze teraz nagrywac sam jednoczesnie wystepujac w zespole, ze jakis glupi kontrakt sie skonczyl, ktory wrecz kazal im trzymac sie razem. Dokladnie nie pamietam o co chodzilo. I teraz Zayn w koncu wymiekl. Wydaje mi sie, ze on juz dawno chcial odejsc tylko nie mogl. Przez ostatnie dwa lata strasznie sie zmienil. Nie byl juz taki wesoly, na koncertach potanczyl, spiewal, posmial sie i tyle. Nie odwala tak jak reszta zespolu. W wywiadach jest strasznie tajemnicz, mowil malo i na temat nie zartujac z niczego. Poza tymi dwoma filmikami gdzie tanczy z kolegami nie mamy o nim zadnych nowosci z prywatnego zycia. Kiedy ostatnio bylo go widac z jakimis kolegami poza 1D? Z jednej strony go rozumiem. Te koncerty, co roku nowa plyta. Nikt normalny nie wytrzyma tego tepa. Na poczatku kariery ktos sie kiedys wypowiedzial, ze ogolnie przez cale 12 miesiecy w domu sa moze przez 3 miesiace. Co to jest. Boje sie tez, ze to chwila, a bedzie po calym One Direction. Tez nie dadza rady temu tepu, beda chcieli zalozyc swoje rodziny, spedzac czas z rodzina spokojnie, przeciez maja tyle kasy, ze nic do konca zycia nie musza juz robic, ale nie chce nawet myslec o tym, ze ten rok moze byc ich ostatnim rokiem.
      Wracajac do watku. Moim zdaniem Zayn tylko czekal, az bedzie wolny od tamtego glupiego kontraktu. Zrobili szum o zdrady. Dwa zwiazki sie zniszczyly. On nie wytrzymal i zrozumial, ze albo zerwie to teraz albo juz bedzie musial sie "meczyc" w krytyce, hejtach i takim trybie zycia. Szkoda tylko, ze nie pomyslal o fanach, ktorzy kupili bilet moze tylko ze wzgledu na jego glos i jego. Powinien mimo wszystko oglosic na SWOIM KONCIE NA TWITTERZE, ZE TO KONIEC, ale dokonczyc ta trase. Takie moje zdanie ;D.
      Dopoki on lub Harry, Liam, Nial czy Louis publicznie czy na swoich kontach na twittrze nie oglosza jego odejscia Bede zyla w nadziei, ze to pomylka lub sie rozmyslil i zostaje w One Direction <3

      Usuń
    3. Ja też myślę, że ten rok to koniec One Direction. Jeżeli każdy z bich może zerwać umowę, to prędzej czy później tak się stanie. Dokoncza trasę i tyle zostanie z 1D.
      Wiedziałam, że w tym roku będzie gorąco q ich zespole, ale że nie az tak!
      Elounor i Zerrie dla mbie byli ustawieni od samego początku.
      Zachowanie Zayna mnie martwilo, ale moglo miec podłoże narkotykowe.
      Louis zerwal z El,ok. Czyli tez pewnie mysli o odejsciu.
      Zayn zaniedlugo zerwie z blondyna i zaszyje się w domu. Bedzie mial spokoj.

      A najgorsze jest to, że ja dalej mam nadzieję, że wróci.

      Dzięki tej szalonej piatce zmieniłam sie. Niw jestem juz szara cicha myszą .
      Dziękuję im, że polazali mi drogę samym swoim bytem, chociaż tak daleko stąd.
      Zmienili moje zycie. Bylo kolorowe, jest kolorowe i bedzie.
      Bede z nimi na zawsze, nawet jesli postanowią skończyćspiewać w zespole.
      Kocham was

      Usuń
    4. Bardzo mozliwe. Sam rezygnuje z One Direction zeby byc normalnym 22-latkiem, a Perry jest przeciez w slawnym zespole. Na pewno bedzie za nimi chodzic mnostwo paparavi i to cale zamieszanie w okol niego nigdy nie zniknie. Ona jest slawna, on tez. To nie bedzie spokojne zycie w normalnym zwiazku. Zobaczymy co bedzie.
      Jednak mysle, ze albo to bedzie koniec 1D, albo ktorys z nich w ciagu roku znowu zrezygnuje. Zawsze tak sie dzieje z zespolami. Od jednego sie zaczyna, a konczy na rozpadzie zespolu. Tak samo bylo np z US5, ktorych kochalam ;3.
      Zobacza jak Zayn odpoczywa, ma spokoj, wreszcie robi co chce i nie przejmuje sie co modest na to powie, wskoczy na wyzszy poziom zwiazku z Perry i tez beda chcieli miec takie zycie bez modestu i tego chorego trybu pracy. Coz pozyjemy zobaczymy :D

      Usuń
    5. Błagam was, PERRIE!

      Usuń
  49. Sama płakałam całą noc...ale wiem, że on tego bardzo chce (inaczej nie zerwał kontraktu, tylko by jakoś wytrzymał). My, fani jesteśmy żeby go wspierać i szanować jego decyzje! Wiedziałam, że ten dzień kiedyś nastąpi, ale nie wyobrażałam sobie, że tak szybko... powiem tylko tyle: Siostry Directioners, trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  50. To już nie jest One Direction to Two Direction to nie to samo Zayn będziemy tęsknić mam tylko nadzoeje, że może kiedyś zmienisz zdanie i wrócisz :c Zawsze będziemy czekać na Zayna. Nie mogę już się rozkleiłam :'c

    OdpowiedzUsuń
  51. A ja go nawet rozumie chlopak ma 22 lata i tyle samo milonow na koncie dorobil sie i to niezle a pomyslcie czy wy byscie taki tryb zycia zniesli na dluzsza mete ilez mozna tak na walizkach zyc z dala od rodziny .... z samolotu w samolot podejzewam ze za chwile kazdy pojdzie w jego slady a o zainie pewnie nie raz uslyszymy jako np o solicie glowa do gory fanki najwazniejsze ze zyje i jest zdrowy a po zatym ktos kiedys obliczyl ze srednia zywotnosc boysbendow to 5 lat ...wiec cos mi sie wydaje ze ich 5 minut dobiega konca pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystko się za przeproszeniem je*bie. Jeszcze teraz niech ogłoszą, że jednak One Direction nie da rady występować bez Zayn'a i kończą karierę to to po prostu będzie masakra. Ten 2015 rok to jednak nie taki szczęśliwy jest jak powinien. No ale co nam zostało? Tylko wspiera chłopaków i starać się aby przetrwali jak najdłużej i wspierać Zayn'a nawet jeśli już nie jest w zespole :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem Directionerką od roku z hakiem... Zawsze moim ulubieńcem był Liam, ewentualnie Harry, Zayn jakoś mi znikał. Nie udzielał się tak często jak pozostali, na niektórych koncertach tylko śpiewał, bez zagadywania fanów, ale jednak jego głos to... to przysłowiowe "coś". Jak dla mnie wszyscy chłopcy z 1D mają niesamowite wokale, ale bez Zayna to nie będzie już to samo.
    Jest mi go strasznie żal, że musiał żyć pod taką presją. Ciężko jest mi zaakceptować jego decyzję, ale rozumiem. Te wszystkie ostatnie plotki, zdjęcia... To naprawdę potrafi wyniszczyć człowieka. Cóż, podziękujmy hejterom.
    Mam nikłą nadzieję, że Zayn przyleci do chłopaków, żeby zagrać ostatni koncert. Taki totalnie pożegnalny i dopiero na nim powie nam "goodbye". Głupio tak odchodzić bez pożegnania, a on w sumie nic od siebie jeszcze nie powiedział, za wyjątkiem tego oficjalnego oświadczenia, w którym są przytaczane jego słowa. Nie licząc jakichś prywatnym kont na Twitterze. Na tym oficjalnym jeszcze nic nie ma.
    Nie wyobrażam sobie One Direction bez niego. Harry, Niall, Louis i Liam... Bez Zayna. Coś nieprawdopodobnego. Zapewne dotrzymają obietnicy, wydadzą tę piątą płytę, dokończą trasę, ale czy będą chcieli dalej występować? Mam złe przeczucie, że to wszystko jednak się rozsypie. A my nie dostaniemy swojego koncertu w Polsce.
    Mimo wszystko, nawet bez Zayna, chciałabym, żeby dalej istnieli. Żeby dalej śpiewali, pisali piosenki... Chociaż słuchając ich, pewnie będę sobie wyobrażała, gdzie solo miałby Zayn, albo jak on fajnie wyciągnąłby tę nutę...
    Poza tym, chyba wszystkie czekamy jeszcze na teledysk... Kręcony w Australii, gdzie Zayn jeszcze był. Liczę, że go w nim zobaczę.
    Kończę ten lekko przydługi komentarz prośbą o szybkie opublikowanie postu koncertowego z Dżakarty... Wprawdzie pewnie będę na nim płakała razem z Harrym, jeszcze bardziej mocząc wszystko doookoła niż wczoraj, ale chcę zobaczyć ten filmik ze "Spaces", to objęcie ramionami niewidzialnego Zayna przez Louisa...
    Zawsze myślałam, że Zayna lubię z 1D najmniej. Patrząc po ilości wylanych łez- mega się myliłam. Oni wszyscy są dla mnie na pierwszym miejscu, są jak druga rodzina, są moją 1DTeam, którą wymyśliłam w moim opowiadaniu i która zawsze będzie w moim sercu. I która zawsze, ale to zawsze będzie się składała z pięciu chłopaków: LIAMA, HARRY'EGO, LOUISA, NIALLA I ZAYNA <3

    #AlwaysInOurHeartsZaynMalik

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja w to nie wierzę.. Wczoraj wieczorem myślałam że do jutra nie przeżyję 😢Nie to się nie dzieje na prawdę. Dalej nie potrafię się z tym pogodzić że Zayn już nigdy więcej nie zaśpiewa z resztą.. Staram się być o dobrej myśli ale z każdą chwilą tracę nadzieję..
    Jestem Directionerką od 3,5 i lat i wiem że ten zespół od roku już i tak nie był taki sam jak kiedyś.. Wszystko się zmienia. I oni i my.. W pewnej chwili byłoby im pisane żeby skończyli czy żeby ktoś odszedł ale dlaczego teraz? Dlaczego? Nie potrafię dalej pisać. Przepraszam..
    Trzymajcie się! Wszyscy razem damy radę! 💗😩

    OdpowiedzUsuń
  55. Płaczę..
    Moje serce pękło na miliony kawałków.
    Nigdy tak jeszcze nie płakałam..
    Myślałam, że Zayn jednak zostanie, że nie opuści One Direction przez jedną głupią plotkę.. Bo to od tej plotki się zaczęło..
    Liam, Louis, Harry, Niall.. Bez Zayna? To nie będzie to samo. To nie będzie już całe 1D.
    Mam tylko nadzieję, że Zayn kiedyś zmieni zdanie i wróci..

    OdpowiedzUsuń
  56. NADAL NIE MOGE W TO UWIERZYC..
    BOZE NAPRAWDE BRAK MI SLOW. WCZORAJ SIEDZIALAM I RYCZAŁAM DO EKRANU KOMPA.. TO JUZ NIE BEDZIE TEN SAM ZESPOL
    NIE DOCIERA TO DO MNIE NADAL
    NIECH ZAYN SIE TRZYMA, ALE SWOJA NAGŁĄ DECYZJĄ ZRANIL WSZYSTKICH FANOW. A TO ON KIEDY POW ZE ODEJDZIE OSTATNI :'(

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam nadzieje że Zayn wróci bo to nie jest to samo bez niego chociaż będe wyobrażała sobie jego wysokie tony . Musimy uszanować jego decyzję i wspierać i jego i resztę 1d .
    Dla mnie nadal jest 5/5 1d
    I tak jak dla mnie on nadal jest w 1d
    I tak go kocham i będe starała się go wspierać .
    Niewiarygodne jest to co 1 plotka może zrobić .
    Rycze już 2 dzień kiedy sobie tylko o tym przypomnę łzy nachodzą mi do oczu .
    Miejmy nadzieję że paparazzi się od niego odczepią i będzie mógł przemyśleć to jeszcze chociaż 1 raz .
    25 marca 2015 najgorszy dzień z wszystkich




    #AlwaysInOurHeartsZaynMalik
    #ZaynWillAlwaysBeAPartOf1D
    #ZaynMalikPleaseComeBack
    (Zayn stracił ok. 10 mln followersów na twitterze)
    Directioners forever

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo mi przykro że Zayn podjął taką decyzje.
    Mam nadzieję że będziemy wspierać resztę zespołu.

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak to przeczytałam to myślałam że to żart. To jego decyzja. Nie dziwie mu sie za te wsszystkie hejty. Ale będzie w naszych sercach. Zapamiętamy Vas Happening, tą słodką minę, lusterka, włosy i jego głos. Kocham Zayn'a i zawsze tak będzie a on kocha wszystkie directioners i .... Perrie. Wszysrtkie directioners mam nadzieję że myślą to samo. Mam nadzieję że uda im się nagrać 5 płytę, a Zayn mógłby nawet i być nauczycielem albo nagrać solową płytę i tak dla fanów nie ma 1D bez Zayn'a i tak czy siak on zawsze będzie w naszych sercach. Jestem directioner 3 lata i mysle zee będę nią dłużej.Trzymajcie się siostry.
    xoxo Aga

    OdpowiedzUsuń
  60. Faktycznie chłopcy dużo podróżują ich trasy są obszerne nic dziwnego że Zayn nie ma siły już na to . Ale to wielki smutek widząc taką wiadomość . Mam nadzieję że przemyślał to i podjął właściwą decyzję :( Żegnaj Zayn <3

    OdpowiedzUsuń
  61. One direction bez Zayn'a to już nie to samo :(

    OdpowiedzUsuń
  62. MAM PYTANIE. Dlaczego niektórzy mają podejrzenia, że związek Louisa i Eleonor był ustawką?
    Byłabym wdzięczna, gdyby ktoś mógłby mi to wyjaśnić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo gdyby nią nie był to Louis to prawie czterech latach bycia z Eleanor i po tygodniu zerwania nie całowałby się z inną. I nawet nie widać żeby był jakiś smutny czy przybity po zerwaniu co noc imprezował.

      Usuń
    2. Na youtubie są takie różne filmiki, nie podaję adresów, bo nie jestem zwolennikiem ani przeciwnikiem tej teorii, ale moim zdaniem warto obejrzeć i przeanalizować. Mnie zastanowiły fakty tam umieszczone, ale jako, że nie jestem w stanie tego zweryfikować, stanęło na domysłach. Wystarczy wpisać Eleonor the truth itp.

      Usuń
    3. *Elounor

      ~Larry Shipper

      Usuń
  63. zobaczcie jego zachowanie na ostatnim koncercie on już wiedział że to koniec https://twitter.com/1DUpdatesPolish/status/581104617200713728

    OdpowiedzUsuń
  64. hej a kiedy Zayn ostatnio wystąpił z chłopakami 18 marca?? bo właśnie na niektórych filmikach widać że miał łzy w oczach więc może decyzja o odejściu już wtedy była podjęta???

    OdpowiedzUsuń
  65. Kurcze nie wiem co o tym myśleć. Mógł przynajmniej zrobic sobie z pół roku przerwy, potem wrócić, a nie tak definitywnie z tym kończyć. Przeczekać ten cały stres i zamieszanie, odpocząć. To wszystko tak nagle i szybko sie potoczyło, oby ta decyzja nie została podjęta za szybko i pod wpływem chwili:( chociaz tak naprawde to my całej prawdy i prawdziwych powodów nie znamy i nie wiemy jak było na prawdę. Tak jak pisałam mógł najpierw jakąś przerwę sobie zrobić. W każdym razie wielka szkoda, ale im wszystkim życzę jak najlepiej, mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Mam pytanie!
    CZY JEST SZANSA, ŻE ZAYN JESZCZE WRÓCI? - Sorry, że dużymi literami, ale chcę, żebyście zauważyły.
    JEST SZANSA, ŻE WRÓCI DO 1D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest. Chłopaki 04 kwietnia grają ostatni koncert. Później mają dwa miesiące wolnego od trasy i może przez ten czas Zayn to przemyśli i wróci.

      Usuń
    2. Dziś na Esce powiedzieli że z powodu plotek o jego związku, postanowił zrobić sobie przerwę, a nie że zostawił 1D, cały czas miejmy nadzieje że jeszcze to wszystko udźwignie i wróci..
      //marzycielka

      Usuń
    3. Te "newsy" na esce chyba nie są takie "new"...

      Usuń
  67. No sluchajcie juz w grudniu 2014 pamietam ze byly wzmianki o tym ze zain nie radzi sobie ze slawa i ze ma sie udac co specjalisty i juz wtedy myslal o odejsciu wiec to na pewno nie bylo wynikiem jednej naglosnionej sytuacji z rzekoma zdrada ....biednemu zainowi sie zbieralo pewnie no i wybuchnal to bylo do przewidzenia ze kiedys ten dzien nastapi miejmy nadzieje ze nie bedzie zalowac swojej dezycji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże jakiemu Zainowi....nie wiem co tu robisz i czemu komentujesz skoro nawet nie znasz jego imienia

      Usuń
    2. Ale Zain to jest jego prawdziwe imię które ma w dokumentach...Więc ona ma prawo tak pisać.

      Usuń
  68. Liam napisał na Twitterze tu macie przetłumaczone. http://www.twitlonger.com/show/n_1sldov2

    OdpowiedzUsuń
  69. Smutno, że Zayn odchodzi, ale to jest jego decyzja i musimy ją zaakceptować, czy nam się ona podoba czy też nie. Co prawda One Direction nigdy już nie będzie takie samo, ale nadal będą Louis, Liam, Niall i Harry i wierzę w to, że może kiedyś zobaczymy jeszcze całą piątkę razem :-)
    Jak na razie pozostaje mi życzyć jak najwięcej szczęścia Zayn'owi :-) Podjął naprawdę nie łatwą decyzje w życiu :-) No i tak czy siak zawsze będę go miło wspominać :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. 1D to juz nie to samo koniec 1D bez ZAYNA

    OdpowiedzUsuń
  71. Jak on mogl odejsc a to wszystko przej jakies pojebane plotki jestem zla

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak to?
    Słuchałam One Direction dla jego głosu, a teraz...
    Mój idol odchodzi...
    Nie, ja się poryczę 😢

    OdpowiedzUsuń
  74. kto wie czy to nie przez ten Modest ,wbrew pozorom chlopaki nie maja latwo,najprawdopodobniej dyktuja im prawie kazdy ruch,poczytajcie o tym !!!! modescie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. ma ktos moze linki do filmikow na ktorych chlopcy płaczą na koncertach juz po odejsciu Malika? widzialam same 'zdjecia' ale tego nie moge znajezc..prosze to dosc wazne:(

    OdpowiedzUsuń
  76. Prawdopodobnie płakali na koncercie w Dżakarcie. Jak pojawi się post z tym koncertem to na pewno będą filmiki na których płaczą. :'( o.o

    OdpowiedzUsuń
  77. To przykre że Zayn opuścił zespół w środku trasy koncertowej... Fani kupując bilety w 1/5 robili to dla niego. Tak samo reszta zespołu postawiona jest w na prawde trudnej sytuacji. Jak maja sie bawić występami i dać z siebie 100% kiedy coś im sie zawalilo...?:/

    OdpowiedzUsuń
  78. dowiedziała się o tym wczoraj i dalej to do mnie nie dotarło... mam tylko nadzieję, że przez to teraz nie zaczną się rozpadać... skoro jedna osoba odeszła to druga też może... to już nie będzie ten sam zespół... nie umiem sobie wyobrazić na zdjęciu tylko 4 członków... może to dziwne ale zawsze jak widziałam jakieś ich zdj to liczyłam czy są wszyscy nw czm tak robiłam to był talki odruch... ale teraz już nie będzie ich 5 tylko 4... to będzie takie dziwne... jakby to był całkiem inny zespół. mimo to nadal ich uwielbiam i będę zawsze pamiętać o Zayne bo tylko z nim ten zespół to One Direction bo ta nazwa należy do zespołu, w którym jest 5 WSPANIAŁYCH CHŁOPAKÓW.

    OdpowiedzUsuń
  79. Kiedy myśle teraz o Zaynie to przypomina mi się ta scena przy ognisku z This Is Us kiedy powiedzieli że gdyby któryś z nich odszedł to nie było by to samo.
    :(:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  80. moim zdaniem to wina modestu ... to dziwne chłopcy sa ,,podekstytowani " przyszłoscia zespołu ? no chyba jednak nie -,- to modest wyzucil prawdopodobnie zayna ... nie wierze ze sam odszedł !! pozegnał by sie na koncercie albo cos , tak nagle odszedł ? nie wierze w to -,-

    OdpowiedzUsuń
  81. troche wspomnień.... na początku było troche szalony i zabawny a teraz dorósł i się zmienił
    http://www.viva-tv.pl/news/70141-duzo-zabawnych-gifow-z-zaynem-malikiem/galeria

    OdpowiedzUsuń
  82. Jak dlugo chlopcy beda koncertować bez Zayna... jedna wielka nepewna niewiadoma ����
    Moj zespół wlasnie sie rozpada :(

    OdpowiedzUsuń
  83. Płacze, to naprawdę smutna wiadomość. :'(
    Ale nie do końca wierzę, że zrobił on od tak jakoś sam z siebie, on pożegnał by się przynajmniej na koncercie.
    Ale co nam zostaje jak tylko ich wspierać chyba nic.

    OdpowiedzUsuń
  84. Jejciu troche głupio nie chce wiedzieć co teraz będzie :( ryczę Zayan powodzenia w dalszym życiu nie zapomnimy cie nigdy :( <3
    Czy da sie coś jeszcze zrobic czy decyzja juz jest podjeta na 100%

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam!:) dziewczyny mam na sprzedaz ORYGINALNE perfumy One Direction That Moment 100ml NOWE fabrycznie zapakowane cena to 169zl w razie zainteresowania bardzo prosze o maila amazingdressess@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Jeju,co za dzieci..;-;
    Wyżywanie się teraz nad innymi to nie poradza.:)) Jakbyście byli prawdziwym Directioners ;p To byście tego nie pisali " Że sie zawiodłyście" Zayn chce być szczęśliwy,nie chce już żyć jak zwierzęcie ... On zdrobił to dla PERRIE :))) Jakbycie zauważyli to Zayn w ciągu 2010-2013 roku był szczęśliwy a w roku 2014-2015 był smutny,bez życia.. :P Byście się wstydzili..-,-

    OdpowiedzUsuń
  87. Dokładnie, ta piosenka idealnie opisuje jego sytuacje https://youtu.be/3WdjIWuPWmY

    OdpowiedzUsuń
  88. Zayn.. Nie mam czym ryczeć...

    OdpowiedzUsuń
  89. NIE WYOBRAŻAM SOBIE 4 CZŁONKÓW ZAWSZE BYŁO ICH 5-CIU

    OdpowiedzUsuń
  90. Minęło już tyle czasu od odejścia Zayna z 1D , ale ja dalej nie mogę w to uwierzyć :'c Tak bardzo mi go brakuje :( Jak czytam te wszystkie komentarze to poprostu ryczę ... " Zayn był z nami UP ALL NIGHT , miewał MIDNIGHT MEMORIES , ale jego serce powiedziało TAKE ME HOME . Teraz zostało tylko FOUR "

    OdpowiedzUsuń
  91. Moje życie jest zniszczone. Zayn chciałeś się tylko wybić na 1D ? Nie mogę wytrzymać bez płaczu jeden dzień jak patrze na te zdjęcia z 1D a ciebie tam nie ma to płaczę . Zrobie wszystko żebyś wrócił do 1D. Ja rozumiem że chcesz być normalnym 22-latkiem ale my fani 1D chcemy żebyś wrócił. Była szczęśliwa piątka ale po twoim odejściu jest czwórka - Niall, Harry, Liam i Louis tylko tak mówią że to szanują ale w głębi serca tego nie rozumieją ! Po twoim odejściu zespół się rozpadnie 1D nie wytrzyma i popełnią to samo zostawią One Direction za 4 lata zespół nie będzie istniał.Bez ciebie ta czwórka będzie miała pustkę w zespole i sercu. Chłopacy traktowaliście się jak bracia. Wyjazdy w trasę koncerty podpisywanie płyt.Wiecie o sobie wszystko. Śmieliście się razem pocieszaliście się śpiewaliście z nikim nie mieliście tyle wspólnego.Chłopacy by zrobili dla ciebie wszystko.Wszyscy za tobą tęsknimy! Zayn rozumiesz wróć do chłopaków i zespołu zrób to dla 1D i fanów.

    OdpowiedzUsuń
  92. Płakałam po jego odejściu, ale już jest ok, najwidoczniej nie był wart naszego płaczu :P

    OdpowiedzUsuń
  93. dlaczego glaczego ????????????????

    OdpowiedzUsuń
  94. Zyan zawiodłem się normalnie cie nie lubię powróć do zespołu błagam. odszedłeś z najlepszego zespołu na świecie pozdrawiam wszystkich chłopców. P.S. To najlepszy zespół na świecie i niechcę żeby rozpadł się cały uwielbiam wasze piosenki a szczegulnie tą :
    https://www.youtube.com/watch?v=VpnuubCJjCU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia z 2020, One Direction nie ma już około 5 lat (31.11 była 5 rocznica ostatniego koncertu). Chłopcy tworzą świetną muzykę i są szczęśliwi. Mówię szczerze, lepiej żeby nie wracali to wszystkiego co działo się podczas zespołu, musimy zaakceptować to, że dorośli.

      Usuń
  95. one direction bez Zayna to nie one direction

    OdpowiedzUsuń