środa, 28 października 2015

INFO!

Cześć wszystkim (o ile jeszcze ktoś tu zagląda). Postanowiłam napisać tego posta, ponieważ sama nie wiem co zrobić i męczy mnie codzienne odpowiadanie na to samo pytanie 'Kiedy następny post?'. Powiem wam, że sama chciałabym wiedzieć kiedy następny się pojawi, ale cóż... Zacznę od tego, że ta notka to żadne zamknięcie bloga ani nic w tym rodzaju, nie mam prawa robić takich rzeczy przecież, chciałabym tylko przeprosić Was kolejny raz za to, że nic się tutaj nie pojawia. Wszystko zależy od Angel, rozmawiałam z nią jakoś miesiąc temu i wyjaśniła mi po prostu, że ma ostatnio gorszy okres w życiu. Każdemu może się zdarzyć, rozumiem, że blog nie jest przecież najważniejszy i Angel skupia się teraz na sobie i swoim życiu codziennym. Ostatnio znowu do niej napisałam o to, aby może oddała komuś bloga lub coś w tym stylu, bo twierdzę, że potrzebna jest tutaj osoba, która ma trochę czasu i kilka nowych pomysłów na przywrócenie tego do życia. Blog jest kawałkiem naprawdę sporej i ciężkiej pracy, opuszczenie go lub zamknięcie będzie najgorszą z możliwych opcji. Angel jeszcze mi nie odpowiedziała, ale cierpliwie czekam na odzew z jej strony. Nie wiem co zadecyduje, ale mam nadzieje, że coś rozsądnego. Chciałabym Was jedynie poprosić o cierpliwość, którą pewnie wielu z was już straciło. Starajcie się zrozumieć zaistniałą sytuację i bądźcie dobrej myśli, że wkrótce wszystko szybko wróci do normy, proszę, będę Wam bardzo wdzięczna. :)
Z góry dziękuję jeśli to przeczytaliście. Pozdrawiam, trzymajcie się xx.
Ps: Jeśli dowiem się czegoś więcej, od razu tutaj Was poinformuję.
Jeśli macie pytania to możecie pytać w komentarzach lub napisać do mnie na GG: 56110188

EDIT: Czasami niektórzy z Was zadają tutaj pytania o chłopakach i tak dalej, dlatego jeśli byście chcieli to możecie to robić na tym asku One Direction Polska Jestem tam jakoś od dwóch - trzech miesięcy i odpowiadam na pytania oraz dodaję codziennie newsy wspólnie z właścicielką tego aska, Patrycją. :)


/Angie

126 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam i prosze zeby sie cos pojawilo

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale rozumiem Angel, czekam na posta, na pewno będzie fajny <3. Również chciałabym pomóc przy blogu, ale mam niestety za mało wolnego czasu... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam, z niecierpliwością, ale czekam

    OdpowiedzUsuń
  5. A tobie chyba nie spadnie włos z głowy jeśli wstawisz jeden post co?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym dodać post, owszem, ale sądzę, że to bezsensu, ponieważ dzisiaj wstawię jeden, a później co? Kilka dni nic? Chcę po prostu żeby Angel się określiła z tym blogiem co całej itp. Mogę tu zostać i dodawać posty, ale sama nie dam rady.

      Usuń
  6. Nie rozumiem tylko, dlaczego Ty nie możesz dodać notki dla tych biedaków. Tak naprawdę więcej osób korzysta z TT, gdzie wszystko jest na bieżąco, albo zerka na FB One direction Poland.
    Moim zdaniem ten blog zgasł i już nie powinien się budzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tak dawno nic tu nie było, ale czekam cierpliwie :) Jest dużo updates na twitterze, na brak informacji nie można narzekać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem trzeba ściągnąć starą ekipę na bloga ! Za czasów San i Dana nigdy nie było takiej pustki bez wyjaśnienia ! ta przerwa trwa za długo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni sami odeszli jakoś w wakacje/na końcu wakacji. Ale sama dobrze pamiętam, że gdy oni tutaj byli to zawsze wszystko było dopięte na ostatni guzik, to prawda :)

      Usuń
    2. Wiadomo czemu odeszli?

      Usuń
    3. Studia, brak czasu.

      Usuń
  9. Wszyscy powinni zrozumieć zaistniałą sytuację - w końcu KAŻDY ma życie prywatne, które jest najważniejsze. Ci co odeszli, odeszli bo nie mieli czasu. Nie ma co rozpamiętywać. Macie dostęp do innych źródeł? No chyba tylko jedna strona w google Wam się nie wyświetla.

    OdpowiedzUsuń
  10. Angie dziękuje za informacje i mam nadzieje, że to naprawdę nie jest koniec bloga bo wchodzę na niego od dawna(tak jak masa innych fanek). Oby wszystko wróciło do normy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwaga! Nabijajcie!->->->http://amavotenow.tv/ Dziś ostatni koncert przed przerwą i nie możemy przegrać z Belieberami, musimy to zrobić dla naszych chłopców...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One Direction przegrywa z Bieberem!!!!!!!!!!!!!!!!! GŁOSUJCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x.x

      Usuń
  12. Narazie możesz ty coś pisać,a angle wróci kiedy będzie mogła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w stanie dodawać regularnie postów, a nie chce dodawać ich 'w kratkę' i nie przekazywać połowy informacji :/

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Boze ludzie, dajcie tej dziewczynie spokoj. Nie widzicie ze sie stara ? Dostala prace na bloga ktora jest instagram i twitter i to wykonuje, a blog to nie jest jej problem. Ona tez ma zycie, i nie ma czasu dodawac tutaj postow kazdego dnia, a jak sie nie podoba to nie zagladajcie. A co do zamkniecia bloga czy dodania kogos nowego, to ona nie moze wykonywac takich decyzji bo nie jest tutaj szefem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zrozumienie :) To miłe, że trafi się tutaj czasami ktoś kto wesprze Cię miłymi słowami. xx

      Usuń
  15. cześć wszystkim chciałam poinformować was że mam do sprzedania komplet czapkę i rękawiczki bez palców był to nie trafiony prezent
    komplet można kupić na allegro nr oferty 5771240079

    OdpowiedzUsuń
  16. komplet ma super zdjęcie zespołu

    OdpowiedzUsuń
  17. hej ja na pewno będę czekać z cierpliwością bo bardzo podoba mi się wasz blog i szkoda by było żeby zniknął <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja napewno poczekam! Nie martw się, będzie dobrze 😊 Masz tutaj wiele czytelników swojego bloga, wiec się nie przejmuj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja napewno poczekam! Nie martw się, będzie dobrze 😊 Masz tutaj wiele czytelników swojego bloga, wiec się nie przejmuj!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham tego bloga od poczatku i bede wierzyć ze nie zostanie zamkniety

    OdpowiedzUsuń
  21. Hazza, jest podejrzewany o ANOREKSJĘ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie czy to tym razem plotka czy serio prawda?!

      Usuń
    2. http://www.eska.pl/hotplota/news/harry-styles-ma-anoreksje-nowe-szokujace-plotki-na-temat-wokalisty-one-direction/n/89831 sprawdż jeśli chcesz tą stronę

      Usuń
    3. Harry nie ma anoreksji xx

      Usuń
    4. Uspokoiłaś mnie. Jestem Ci za to bardzo wdzięczna :) <3

      Usuń
  22. Cały czas wierze że nie zostawicie tego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież ;D wchodzę tu od dawna i na myśl ze serio przestaniecie dodawać posty już tak na STAŁE robi mi się smutno....... Angie proszę jeszcze raz skontaktuj się z Angel... Ja wiem ze ty robisz wszystko co w twojej mocy i ze nie jesteś od dodawania postów ale jesteś tu jedyną osobą która nam w miarę odpisuje i przede wszystkim czyta co my tu piszemy a z Angel nikt poza Tobą nie ma kontaktu.....
      pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Odpisuję Wam tu, bo wiem jak każdy z Was chciałby wiedzieć wszystko co się dzieje, czemu nie ma postów itp.
      A jeśli chodzi o kontakt z Angel to nawet ja już nie mam z nią kontaktu... Piszę do niej na tt i fb i nic. :/

      Usuń
  23. Wszyscy będziemy czekać ile będzie trzeba. Rozumiem Angiel, trzymam kciuki i z całego serca pragnę aby wszystko jej się w życiu ułożyło. Powodzenia! :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszeliscie History!!!!! x.x

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wchodziłam na tego bloga od naprawdę długiego czasu. To co zobaczyłam po wejściu na niego przeraziło mnie. Te zwłoki jakie pozostały to jakiś koszmar. To nie jest ten sam blog który pamiętam, tętniący życiem i radością. W momencie w którym na niego weszłam miałam ochotę się rozpłakać. Przykro mi na to patrzeć.
    Mam nadzieję że blog wróci do swojej dawnej świetności, że ludzie którym naprawdę na nim zależy zrobią wszystko aby było jak dawniej. Wierze w to i w ten blog :)
    Jeśli będziecie potrzebować pomocy, z miłą chęcią wam pomogę i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale to ujęłaś ;D ja podpisuje się pod twoim komentarzem w 100%

      Usuń
  26. Angie jeśli dałaś sobie z tym blogiem spokój topowiedz bo niepotżebnie inni fani robią sobie nadzieje powiedz nam najokropniejszą prawde ale nie kłam ok*-* Licze na cb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodzi o mnie czy dałam sobie spokój czy nie... Naprawdę chcę tu pracować, ale sama nie mogę. Nie kłamię, naprawdę.

      Usuń
  27. Angie, my z pewnością zrozumiemy, jeśli zawieszasz bloga, ale nie trzymaj nas w nie pewności. Najgorsza prawda jest gorsza niż niepewność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawieszam bloga, nie mam do tego prawa, ja tu nie rządzę.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  28. Zespół bierze niby przerwę co może wiązać się z jego rozpadem tak na prawdę.To i tak samo blog zaprzestanie działalności. Tylko szkoda, że dziewczyna która wiele poświeciła - posty Angel były mega - teraz nagle nic się nie odzywa to trochę dziwne :/ Angie szkoda że pojawiłaś się w tak ciężkim okresie - bądź silna bo za Tobą stoi murem całe społeczeństwo Directioners :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  29. Wiesz Angie bo zaczynam (no to trochę złe słowo bo już dawno zaczęłam) się martwić. Czy z Angel wszystko w porządku? Bywała na tym blogu codziennie (tak jak teraz Ty) i dodawała regularnie posty a teraz milczy. Wiem że to nie Ty tutaj rządzisz jak to nazwałaś w innych odpowiedziach na komentarze dlatego zadaje to pytanie do Angel jeśli to w ogóle czyta: czy ten blog będzie funkcjonował( jeżeli będzie) na czas przerwy naszych chłopców czy wrócicie dopiero po ich przerwie( jeżeli wrócicie)? Bo jeśli podczas tej przerwy 1D nie bedą posty dodawane to właściwie nie ma po co męczyć Angel bo z tego co wiemy od Angie ma teraz ciężką sytuacje. Chyba każdy z Nas to szanuje( przynajmniej każdy powinien, choćby ze względu na to ile ta dziewczyna włożyła pracy i serca w tego bloga).
    Pozdrawiam i Angie i Angel i życzę powodzenia w znalezieniu czasu na tego bloga :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Angie bardzo Ci dziękuje że wchodzisz tu codziennie, odpisujesz nam i dajesz nadzieje że to jeszcze nie koniec bloga bo równie dobrze mogłabyś napisać żebyśmy się od Ciebie odwalili bo ty nic nie wiesz. Przepraszam za mój bezsensowny komentarz ale tak ogólnie to chciałam tylko napisać ze się martwię i uszanuje wybór ekipy bloga co do niego samego jakikolwiek on nie będzie.
      Pozdrawiam raz jeszcze :*

      Usuń
    2. Mogłabym też olać to wszystko i nie odpisywać, ale naprawdę mi zależy na tym blogu. Chciałabym żeby była tu większą i zgrana ekipa, która wstawiałaby posty co 1 - 2 dni. Bardzo chciałabym aby blog wrócił do normalności :(

      Usuń
  30. Ale chyba mic sie nie stance jak wstawisz Choctaw jednego posta czy to tez Zaraz będę! yet wield co?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to bez sensu, że wstawię jednego posta, a później kilkanaście dni nie będę nic udostępniać, bo nie będę miała czasu... Sądzę, że jak już coś robić to porządnie, a nie byle jak tak jakby to wychodziło tutaj w tej sytuacji.

      Usuń
  31. Miejmy nadzieję, że zespół się nie rozpadnie. Chłopaki robią przerwę jak Bieber (tylko o rok dłuższą). Co roku wypuszczają nowy krążek, z nim leci kolejna trasa, więc cóż się dziwić? Chłopcy mówią, że to nie koniec, ich tekściarze za to wspomnieli, że 'dopiero się rozkręcają'. Czy tak jest? To się okażę. Może za 2 lata wrócą w całym składzie 5/5....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczyłabym juz nigdy na skład 5/5

      Usuń
    2. Nie mów tak! Przecież to właśnie One Direction nauczyli nas, żeby się NIGDY nie poddawać i ZAWSZE mieć nadzieję :)

      Usuń
  32. Dzisiaj premiera nowej płyty! <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś najgorszą osobą na świecie zamiast coś robić i postarać się wstawić chociaż jednego posta marudzisz że to nie mam sensu, dla ciebie może nie ma ale już od dawna widać że już ci na tym blogu nie zależy!! bo jagby ci zależało to już dawno byś coś zrobiła z wiązku z tym blogiem!!!!!>#<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna to widać? Cóż, jestem na tym blogu (a w zasadzie to tylko w ekipie bo blog to nie była moja działka) jakoś od września.

      Usuń
  34. Ja wiem, że Angel i cały blog wróci, nie mam co do tego wątpliwości. I będzie jeszcze lepszy. Jestem Directioner więc widzę zawsze dobrą stronę i ufam ludziom. Tobie Angel również. <3 Angel po prostu teraz nie ma czasu, zrozumcie ją. Jeśli jesteście prawdziwe Directioners to zrozumiecie. Nie najeżdżajcie tak na nią, nic wam nie zrobiła. I LOVE YOU ANGEL, mam nadzieję, że wszystko ci się ułoży. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. Żal mi cię luna XD!

    OdpowiedzUsuń
  36. To kiedy te nowe wpisy haha? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ich już chyba nigdy nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękujemy za tego posta - masz rację dużo racy włożono tego bloga i szkoda by było to zaprzepaścić :) Czekamy z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Żyjecie? Palce wam obcięło? Porwali was kosmici? A może One Direction? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie zastanawiam czy ktos tu jeszcze jest czy pomarli...,. Albo ich ktos porwal......

      Usuń
  40. to kiedy te nowe posty!!!!!!!!!!!!!!!!! jakoś ich nie widać

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem codziennie i nic . ;c Ale cóż, spokojnie, rozumiemy wszystko . ^^ :* Mam nadzieję, że wszystko się u Angel poukłada ...
    Wgl, tak mi się na wspomnienia wzięło i ... Tęsknię za czasami, kiedy byli tutaj Dan i Jess . ;cc Serio mega za nimi tęsknię :(
    Oczywiście, teraz też jest dobrze . :D

    No to tyle . :* Liczę że się niedługo wszystko u Was ogarnie . ^^

    Pozdrawiam . :*

    www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. przykre jest to ze blog juz nie istnieje, nie wierze ze ktos nie ma czasu zeby przez taki dlugi czas nie zrobic nic zeby wciaz istanial, na pewno sa chetni zeby zastapic osoby prowadzace blog? Moze jednak da sie cos jeszcze uratowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze ze ktoś tu jeszcze wchodzi bo już zaczęłam myślec ze wszyscy sobie dali spokój z tym blogiem :(:(

      Usuń
    2. Myślę, że na pewno kilka osób miałoby czas aby prowadzić tego bloga, no ale ktoś musi przyjąć te osoby, a ja nie mogę tego niestety zrobić. Gdybym mogła na pewno bym to zrobiła :(

      Usuń
    3. Myślę, że na pewno kilka osób miałoby czas aby prowadzić tego bloga, no ale ktoś musi przyjąć te osoby, a ja nie mogę tego niestety zrobić. Gdybym mogła na pewno bym to zrobiła :(

      Usuń
    4. Może powinnas przejać inicjatywe? Nikt pewnie sie nie zdenerwuje że ratujesz bloga.

      Usuń
    5. Nie mogę, naprawdę. Nie mam takich uprawnień (chodzi o ustawienia na bloggerze). Mogę tutaj co najwyżej odpowiadać na komentarze i pisać posty. :(

      Usuń
  43. Błagam, skontaktuj się jakoś z Angie! Poproś ją, żeby pozwoliła ci prowadzić bloga bo czytelnicy się niepokoją! Chociaż spróbuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję się skontaktować od września, ale bez skutku. Jeśli macie do niej jakieś kontakty typu twitter, mail lub coś to piszcie do niej. :(

      Usuń
    2. Nie martw się. W końcu tworzymy jedną wielką rodzinę Directioners. Jako siostry z pewnością będziemy wspierały Ciebie i Angie. Na pewno uda Ci się z nią skontaktować. W końcu chyba nie zapadła się pod ziemię? :D Trzymaj się dzielnie. :D

      Usuń
  44. wszyscy pisza ze spokojnie czekaja ale czy naprawde nie ma zadnego kontaktu z zalozycielami bloga? naprawde juz im nie zalezy na prowadzeniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy zależy czy nie... Mi zależy, a bez nich nic nie mogę zrobić. :(

      Usuń
  45. mysle ze tak a wy?

    OdpowiedzUsuń
  46. blog zgasł i już się nie obudzi za długo trwa ta przerwa

    OdpowiedzUsuń
  47. to dziwne. Nie znaleść przynajmniej 15 min. żeby napisać posta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 15 minut niezbyt da się napisać posta. Ale nie o to w tym wszystkim chodzi, chodzi o to, że nie ma tutaj głównej zarządzającej osoby i wszystko stoi w miejscu.

      Usuń
  48. Jeśli chcesz to zacznij pisać nowe posty. Gdyby poprzedniczce zależało na pewno by odpisała. Straciliście miano "oficjalnego" bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że jej nie wolno robić nic przy blogu bez wiedzy Angie. Gdyby mogła to robić bez Angie, posty z pewnością by się pojawiały codziennie, tak jak dawniej.

      Usuń
    2. Chyba chodziło ci o Angel a nie Angie

      Usuń
    3. Nie o to chodzi, bo mogę wstawiać posty, na tyle pozwalają moje uprawnienia, ale nie mam czasu aby wstawiać je regularnie i wtedy byłoby to tak 'na odwal'. Żeby wszystko szło tu regularnie potrzeba przynajmniej 3 - 4 osób (moim zdaniem), a jestem tu tylko ja i Angel (której nie ma od września).

      Usuń
    4. Non stop myli mi się Angel z Angie... I rozumiem, że wolisz w ogóle nie dodawać postów, niż robić to na odwal... :')

      Usuń
    5. Chętnie zajęłabym się tym blogiem do porządku, ale nie mam jak...

      Usuń
    6. Nie przejmuj się :) Wszystko będzie dobrze :)

      Usuń
  49. Ominęłam spory kawał z życia tego bloga. Co sie stało z San i Dan (?) jeśli dobrze,pamiętam. Dlaczego ich nie ma? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odeszli jakoś w sierpniu. Wszystko przekazali Angel.

      Usuń
  50. Ten blog juz dawno nie jest oficjalny jest do dupy i dawno juz stracił swoją wartość i ważność !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikogo w ten sposób nie zmotywujesz do pisania...

      Usuń
    2. Drogi anonimie. Nie masz prawa obrazac tego bloga ani nikogo kto do tej pory go tworzyl. Ani Angel poniewaz poswieca mu czas od ponad 4 lat, a to ze teraz ma problemy w zyciu nie oznacza ze mozna po niej jeździc bo ty na jej miejscu tez zajal bys sie zyciem prywatnym. Angie tez nie jest winna temu ze blog zgasl a poza tym odpisuje na nasze komentarze i pytania i widac ze jej naprawde zalezy.
      Na Twitterze jest pełno 1DUpdates gdzie na bieżąco sa podawane informacje. Wiec nie zostalismy z niczym.
      A ty jesli twierdzisz ze blog jest' do dupy' to wiecej na niego nie wchodz i nie wypisuj takich bzdur, a nastepnym razem jak bedziesz zamierzal kogos obrazic to zastanow sie jak tak osoba sie poczuje i jak ty bys sie poczul na jej miejscu.

      Usuń
  51. tu się już nikogo nie da zmotywować bo nad tym blogiem już nikt nie pracuje ani awet się nie stara aby go utrzymać. Szczerze to wiem że nikogo takimi komentarzami nie motywuje ale to prawda musicie się pogodzic że już nigdy nie owróci ten blog to smutne ale to prawda!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam pytanie odnośnie "History", co z teledyskiem- on w końcu powstanie czy nie ? Jeżeli tak, to mniej więcej kiedy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teledysk do History powstanie, ale nie jest znana jeszcze data. :)

      Usuń
  53. Angie, a myślałaś może nad tym aby założyć nowego swojego bloga, stworzyć ekipę i działać mniej więcej tak jak kiedyś ten blog? Myślę że osoby z tego bloga byłyby chętne na coś takiego o ile tylko by mogły czytać info na bieżąco Co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi taki pomysł się podoba, nie wiem jak Angie, ale ja jestem za ! Tak na marginesie ktoś wie coś na temat teledysku do "History" One Direction ?

      Usuń
    2. Tez jestem za tym pomysłem, Angie proszę zastanów sie nad tym :)

      Usuń
    3. To dosyć ciekawy pomysł :) Miałam kiedyś swojego bloga, ale zrezygnowałam z niego na rzecz właśnie tego. Chętnie bym na niego wróciła, ale miałam tam kilkunastu czytelników także no... Nie było tego dla kogo w zasadzie prowadzić.

      Usuń
  54. Nic nie wiadomo na temat teledysku :( Ktoś wpomniał, że będzie nagrywany tam, gdzie do WMYB :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Słyszeliście o tych ranach na nadgarstkach Louisa ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie prawda, nie ma żadnych ran :)

      Usuń
  56. Widzę, że wielu z was nadal poszukuje informacji o chłopakach. Ten blog jest nieaktywny od października więc chyba "śmiało" mogę zaprosić was na reaktywowanego bloga z newsami o chłopakach www.1d-source.blogspot.com Prowadzi go dziewczyna, która oddaje temu całe serce więc się nie zawiedziecie. Mam nadzieję, że mimo problemów ten blog również zostanie reaktywowany i ktoś przywróci mu dawną świetność. Pozdrawiam :) Fantazja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze że chociaż ty jeesteś tu profesionalna i nie to co te dzi*ki co załozyły niby bloga a potem go zostawiły!!!

      Usuń
    2. Nie wolno ci tak mówić! Angel prowadzi tego bloga od 4 czy 5 lat i jak dotychczas razem z ekipą zawsze dostarczała aktualne informacje! Nie wiń jej za to, że ma problemy!

      Usuń
    3. Hej, hej, podałam tylko adres bloga Elli gdzie są newsy o chłopakach, tylko dlatego żeby czytelnicy nic nie stracili z życia chłopaków. Nie masz prawa wyzywać dziewczyn bo one odwaliły na tym blogu kawał dobrej roboty. Każdy ma czasem gorszy czas i jestem pewna, że ten blog wróci do dawnej formy. Fantazja

      Usuń
    4. Ten blog został usunięty :(

      Usuń
  57. Blog tak samo jak kariera 1D został zawieszony. Angel poza problemami w życiu prywatnym ma także w tym roku maturę. Matura jest jednak ważniejsza niż blog. Zrobienie posta nie zajmuje 15 minut (jak ktoś pisał). Jest to co najmniej 1 godzina, a czasami nawet i dużo więcej. Na miejscu Angel po przeczytaniu niektórych komentarzy nie miałabym ochoty się do was odzywać. Wyzywacie ją i bloga. A ona nie jest temu winna, że Dan i San olali bloga i zostawili jej go na głowie w najgorszym momencie. Czemu jak Oni przestali dodawać posty to nikt się nie czepiał i nawet tego nie zauważy? Gdyby nie Angel blog byłby martwy od 2, a może i więcej, lat. Więc czasami się zastanówcie co piszecie. Świat nie jest idealny i blog nie jest najważniejszy, a to, że wam nie chce się ruszyć dupy i poszukać informacji na własną rękę to już nie wina Angel. A czemu żadna z was nie założy bloga? Wtedy dopiero dowiecie się jaka to jest ciężka praca. Więc nie wyzywajcie, nie obrażajcie i pomyślcie (to nie boli) trochę zanim coś napiszecie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Szkoda, strasznie lubiłam tu czytać wpisy, mam nadzije ze zostanie jeszcze atywowany :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. nie sądze ten blog już nigdy nie bedzie taki sam a jaby jej troche zależało to wsztawiała by chociaż tylko jednego posta na 2 tygodnie a tak to nic nie robi!!! STRASZNIE SIE ZAWIODŁAM NA TYM BLOGU ekstra stał się najokropniejszym !

    OdpowiedzUsuń