wtorek, 17 czerwca 2014

QUIZME!

Kochani, właśnie podjęliśmy współpracę ze stroną która zajmuje się kreowaniem quizów na przeróżny temat! Mamy dla was niespodziankę, ponieważ dostaliśmy możliwość stworzenia dla was własnego Quizu o chłopcach! ZAPRASZAMY :)

Mamy także wielką prośbę klikajcie 'LIKE' przed rozpoczęciem Quizu oraz jeśli możecie to udostępniajcie go, a na pewno pojawią się kolejne! :)

Link :

http://www.quizme.pl/q/_saandra__/one_dream_one_band_one_direction



Mam nadzieję że spodobają się wam pytania i podołacie ich prostocie! Do jutra i dobranoc! :)
- S Xx

31 komentarzy:

  1. Super mialam 14/15
    Margaret:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź mieć 14/15 gdzie indziej :p

      Usuń
  2. Niall jest najbardziej znany z selfie? A nie Liam?? :);) Więcej takich quizów, gdzie można sprawdzić swoją wiedzę o nich..!! :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dooookladnie!!! tez sie zdziwilam bo odpowiedzialam ze Liam :(

      Usuń
  3. 15/15 nie mogło być inaczej :D świetna zabawa :) seri polecam i dziękuję chociaż niektóre oficjalnie poprawne odpowiedzi nie zgadzały się z tym co serio myślę :p (jestem larry shipper) więc już pewnie wiecie jakie pytania :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny chociaż trochę za banalny ;) ale ogólnie to proszę więcej takich! 15/15

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny quiz+_+
    Miałam 15/15

    OdpowiedzUsuń
  6. Super . Miałam 15/15

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowski quiz uwielbiam je :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie miałem ale w kilku nie zdążyłem zmienić odp i potwierdziłem szkoda . Ale pozdro dla wszystkiech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to fajnie że nie jestem jedynym chłopakiem na blogu :D

      Usuń
  9. Genialny quiz miłam 15/15 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wybieramy sie z siostra na koncert chlopakow do barcelony! jesli bedziecie chcieli chetnie wyslemy wam zdjecie badz filmiki! xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok! Nie ma sprawy! Niestety nie udalo sie nam juz kupic biletow przy scenie tylko na trybunach ale mam nadzieje ze jakies w miare zdjecia i filmiki uda sie nam nakrecic! buziaki! X

      Usuń
  11. A to dziś notatki z informacjami nie będzie mam rozumieć????!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze przecież i tak dzień w dzień zapierdzielają żebyśmy byli na bierząco to się nie trzeba czepiać :/ na pewno nadrobią :D

      Usuń
    2. Ale jak by była notatka codziennie to by nie musieli nadrabiac! I jest to mega denerwujące ze nic jie dodają a na innych nie "oficjalnych" blogach dodaja info i to dwa razy więcej niż tu!

      Usuń
    3. No to sobie wejdź na tamte blogi skoro tu coś ci nie gra :D na pewno nikt nie będzie za tobą płakał :)

      Usuń
    4. Uwierz bardzo sie przejelam twoim kometarzem, pojechalaś mnie na max-a chyba pójdę pociac sie guzikiem :P

      Usuń
    5. Dziewczynki, dziewczynki, dziewczynki! Po co te kłótnie?? #OnlyLove&Peace

      Usuń
    6. Tnij się czym chcesz ale jak już musisz guzikiem to grubo masz widze :D

      Usuń
    7. Widzę ze jednak nie wszyscy maja poczucie humoru !!!! Sami frajerzy na tym świecie

      Usuń
    8. Ohohohpho to z tym guzikiem to był żarcik o.O ale mnie wpuściłaś w maliny oooooo zrobiłaś mnie w konia. Mamy tu kawalarza :D

      Usuń
    9. No proszę az tak cie rozsmieszylam, przepraszam nie chciałam och teraz źle się z tym czuje , chyba sie zamknę w sobie. Ah brak ki słów !!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    10. kogoś tu jebie :D

      Usuń
  12. Super Quiz :) miałam 15/15 !!! Czy to oznacza że jestem zwycięzca ? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.quizme.pl/quiz/start/804570588 a rozwiązywaliście ten? :) ja 10/16 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miałam 11/16 :) Niektóre pytania były naprawdę trudne..! Xd

      Usuń