niedziela, 15 grudnia 2013

Nowy konkurs + ważne informacje !!!

Witam Was bardzo serdecznie moi kochani!!!
Już tak dawno mnie nie było, że masakra, ale mam problem z komputerem, który wgl nie chce działać dlatego posty mogę dodawać tylko z tableta, który stwarza mi problemy z dodawanie zdjęć,  dlatego do nowego roku posty będę dodawal rzadziej :(
Mam nadzieję, że jakoś mi to wybaczycie :***

A teraz info, na które myślę czekaliście od dłuższego czasu, a mianowicie ogłaszam kolejny już VII jak się nie mylę konkurs na naszym blogu!!!
Tytuł to: 'Święta z One Direction'!!!

Waszym zadaniem jest zrobić jakies zdjęcie, napisac świąteczną piosenkę, wierszyk lub cokolwiek, co jednocześnie będzie miało związek z 1D i Świętami Bożego Narodzenia!!!
Termin nadsyłania prac: 31 grudnia 2013 roku
Adres: zakochajsiewonedirection@wp.pl
Temat: Konkurs VII

Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam powodzenia :***

A teraz bardzo ważna informacja!!!
Z powodu zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia posty w okresie od 22 grudnia do 28 grudnia nie będą pojawiały się wcale lub sporadycznie.
Jest to związane z wyjazdami, przerwą także w pracy, która należy sie każdemu, nawet nam :p
Wszelkie informacje oczywiście zostaną uzupełnione zaraz po 'wznowieniu' pracy na blogu :***

I to chyba z mojej strony.
Nie wiem kiedy znowu będę miał szansę napisać cokolwiek, dlatego do usłyszenia i życzę udanej reszki weekendu :***

Love ya
Danny xx

13 komentarzy:

  1. Powodzenia!

    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy moze to byc rysunek? (Oczywiscie zrobie zdjecie) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia.
    Zuza-LOVE

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :)
    A można wiedzieć, czy są i jakie są nagrody? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://m.youtube.com/watch?v=35B0qDjHyD8 Proszę posłuchajcie tego nagrania i dawajcie lajki proszę to bardzo ważne <3
    http://m.youtube.com/watch?v=XksPM845BPc I jeszcze to jeśli możecie... BŁAGAM POMÓŻCIE Ona zamierza także nagrać piosenki 1D więc warto subskrybować :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że nie będziecie dodawać postów ale rozumiem to i wiem że wy też macie święta i potrzebujecie wolnego czasu;> Mam małe pytanie jeżeli trzeba zrobić zdjęcie to na tym zdjęciu mają być chłopcy czy co bo nwm xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mają być chłopaki z 1D i Święta Bożego Narodzenia. Ma być to ze sobą powiązane.

      Usuń
  7. EY skarbeczki mojee kochane mam takie pytanko <333 Nie czaje co się dzieje z trasą chłopców ;/ na twitter'rze wielkie poruszenie bo że niby eska coś powiedziała o koncercie w polsce ?? wiecie o co chodzi ??
    Love ya ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eska mowi bzduty. Przeczytała fałszywe info na wikipedii i szpanuje xd

      Usuń
  8. A można wysłać swoje dwie prace? Np. piosenkę i rysunek, a nie tylko sam rysunek lub samą piosenkę... Czy można zrobić tylko jedną rzecz??? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka nagroda jest do wygrania w tym konkursie?

    OdpowiedzUsuń