niedziela, 24 sierpnia 2014

Small Information

Witajcie.
Dzisiaj chłopcy grają koncert w Dallas. Potem 3 dni przerwy i show w St Louis.
Fani spotkali Harrego w fast - foodzie  w Dallas:



Liam i Sophia najpierw byli widziani pod hotelem...



... a później najprawdopodobniej w studiu tatuażu:

Jeszcze backstage w Houston:







Social media.
Niall:
("Wszystkiego najlepszego Jake. Do zobaczenia wkrótce")

Harry:
("Wszystko wychodzi w praniu")

Zayn:
("Pokój")

Zayn w końcu został nominowany do Ice Bucket Challenge:

Ochroniarz Nialla wstawił zdjęcie z chłopakiem na Twittera:

Na koniec, muszę Was poinformować i jednocześnie przeprosić - wyjeżdżam na ostatni tydzień wakacji. Do domu wracam dopiero 1 września.
Możliwe, że będę miała dostęp do Internetu, ale nie będę w stanie dodawać postów.
Tak więc, żegnam się z Wami i życzę wszystkim wspaniałych ostatnich dni lenistwa i widzimy się w roku szkolnym!
Wypocznijcie;*
/Angel

85 komentarzy:

  1. Dzięki za informacje
    Życzę udanego wyjazdu! ;*
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownego wypoczynku Misia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i życzę ci wspaniałego wyjazdu! Już za tobą tęsknię :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego ii udanego wyjazdu!! <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wyjazdu;*, czyżby Liam robił sobie nowy tatuaż <3<3<3
    -G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wygląda, dowiemy się tego wkrótce...

      Usuń
  6. Nie mogę doczekać się ice bucket challenge Zayna :D Poza tym udanego wypoczynku Angel :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hab 😂 te klapki Hazzy! ;D
    I udanego wyjazdu życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Harry + klapki= idealmy look do Polski xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze białe skarpetki i Polak jak ta lala ;D

      Usuń
  9. Udanego wyjazdu i nie martw się o nas! Jakoś przeżyjemy ten tydzień bez Ciebie ♥ Wypoczywaj!!! ~SS

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za info :) i mam pytanie kiedy zayn i perrie biorą ślub ? ( wiem jestem 100 lat za murzynami)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie też chciałabym to wiedzieć...

      Usuń
    2. Ponoć miał być w lipcu, ale terninarz obu zespołów na to nie pozwolił...teraz niewiadomo.

      Usuń
    3. Lepiej żeby nie było <3<3<3
      -G

      Usuń
    4. "G" czemu żeby nie było? Ja właśnie czekam na ich ślub i im kibicuje ;)

      Usuń
    5. Ja wręcz przeciwnie, ale szanuję twoje zdanie<3<3<3, ja raczej na ten temat nie będę się wypowiadać ;*
      -G

      Usuń
    6. Słyszałam, że podobno ślub ma się odbyć w październiku...
      Pożyjemy zobaczymy :)

      Usuń
    7. Oby do tego nie doszło. Nie lubie jej.Miłego wypoczynku,u mnie na wyjeździe nad morzem szaleje jesień i pada. Idealnie do mojego humoru <3 <3 <3
      G.I.

      Usuń
    8. Tak szczerze myślę że Zerrie nie istnieje. Jakby się kochali już dawno wzięliby ślub. Ciągle go przekładają.

      Usuń
  11. Hazza wyglada swietnie : 3
    wypoczywaj !

    OdpowiedzUsuń
  12. A CO Z TYM CZASEM, O KTÓRYM BYŁA KIEDYŚ MOWA ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa ;*
      -G

      Usuń
    2. No ja właśnie się też zastanawiam... ale tez mi tak głupio pisać ciągle do San bo skoro mowiła że będzie to tak mi ją głupio poganiać, no ale w sumie moge jeszcze pogadać z nią :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję że to coś da, bo San ostatnio olewa tego bloga, przynajmniej to tak wygląda ;*
      -G

      Usuń
  13. Czy zgodzicie się ze mną, że Zayn cokolwiek na siebie włoży to i tak wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ktoś z was będzie na zlocie fanów Pretty Little Liars<3<3<3?
    -G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcialam byc ale nie mogę bo wlasnie w tedy rodzina do mnie przyjeżdża;((( a ty będziesz ? ;)
      -Bea

      Usuń
    2. Ja raczej będę <3<3<3
      -G

      Usuń
    3. Ojej ja będe ;3

      Usuń
    4. Gdzie i kiedy ma być ten zlot? :) :)

      Usuń
    5. 31 sierpnia, empik junior, warszawa ;*

      Usuń
    6. Tak dokładnie to o 16.00 sie zaczyna ^^

      Usuń
  15. Swietny blog wchodze tu codziennie spraedzajac czy przybylo cos nowego :)
    Sama niedawno zalozylam bloga z imaginami o 1D i mam swoje poczatki ;) Chcialabym zaprosic chetnych do czytania i skomentowania :)
    http://directioner-world-imaginy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. woooo!! Liam w studiu tatuażu!?!-_- oby to nie o niego chodziło..

    Little Direction

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej:) mam do was wszystkich ogromną proźbę, przez ostatnie trzy tygodnie nie miałam możliwości wejścia tutaj, a teraz nie mam zbytnio czasu żeby przejrzeć te wszystkie posty...:( czy moglibyście troszkę streścić czy były jakieś bardzo ważne informacje, czy wydarzyło się coś ważnego? Bardzo mi na tym zależy :)
    Z góry Dziękuję
    /marzycielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzyj koniecznie nageania IBC, wszyscy oprócz Zayna juz wstawili swoje filmiki. W tym poscie je znajdziesz: http://one-direction-poland.blogspot.com/2014/08/small-information_68.html
      Marzena

      Usuń
  18. Czy tylko ja przeczytałam wszystkie komentarze? :D ;)
    ~Paavao o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha uwierz mi ja też co do jednego ; D strasznie nudno tu bez Angeli ; (
      :** ^^

      Usuń
  19. Uwaga uwaga mam ogłoszenie XD Skoro nie będzie postów to może sami piszmy tutaj jak ktoś coś się dowie :D no więc swoją inicjatywą przekazuję wam wiadomość po której moje Larry shipperowskie serce jest oblewane miodem *.* otóż harry i Louis byli razem na kolacji :D w komentarzach nie da się wkleić zdjęcia ale jak ktoś chce zobaczyć to niech wbija na mojego tt (LazanjaGood) tam jest foto...mam nadzieje że to nie foto shop... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli to prawda to super :D bo balam się że Harry i Louis się pokłucili

      Usuń
    2. Widziałam te zdjęcia i to raczej fotomontaż

      Usuń
    3. Nie wydaje mi się :p to prawdziwe zdjęcia :)

      Usuń
    4. Raczej nie
      Harry ma dłuższe włosy i widać że to nie prawdziwe zdjęcia niestety

      Usuń
  20. Co sądzicie o dziewczynach chłopaków? Jakie jest wasze zdanie na ich temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię Perrie, Sophi też kiedyś nie lubiłam ale teraz się trochę do niej przekonałam;*, a Eleanor wydaje się być ok <3<3<3
      -G

      Usuń
    2. Tak serio to wdłg mnie Liam z Danielle lepiej razem wyglądali ale w sumie Sophie też jest spoko a Perrie zdaje się być fajna (ma bardzo przyjemną ywarz wygląda na miłą ale z pazurem) a cóż jestem LS dlatego o Eleanor powiem tylko że jeśli serio jest z Louisem to jest na serio wartościową i silną kobietą że znosi to wszystko :)

      Usuń
    3. Ja nie Lubie ani perrie ani Eleanor. Lubie tylko Sophie

      Usuń
    4. Nie lubię Perrie i w ogóle mam odmienne zdanie na temat Zerrie, ale o tym pisałam już wcześniej... Bardzo lubię El i Sophie, chociaż na początku nie byłam do niej przekonana (w sensie do Sophii) :) D.

      Usuń
    5. Nie kumam jak możecie ich nie lubić skoro ich nie znacie? Macie wogóle jakieś argumenty?? Czy tak poprostu ich nie lubicie?

      Usuń
    6. Nie lubię Perrie, bo strasznie drażni mnie jej zachowanie. Moim zdaniem często zachowuje się po prostu jak idiotka, oczywiście nie mówię, że nią jest, może myśli, że takie zachowanie jest fajne :/ W ogóle to jej za przeproszeniem bekanie przy innych i te jej dziwne zachowania strasznie mnie irytują... Nie mam nic do jej wyglądu, śpiewu, czy tego jak prosperuje jej zespół, bo to jej problem. Po prostu nie trawię jej zachowania i dlatego jej nie lubię. Nie znam jej osobiście, ale po tym co widzę w wywiadach, filmikach na ig, itp. mogę mniej więcej wywnioskować jaka jest. Oczywiście nie chcę obrazić jej fanów, czy osób, które shippują Zerrie, a tym bardziej wywoływać kłótni to tylko moje zdanie :) D.

      Usuń
    7. Zgadzam się. Perrie to dzikuska

      Usuń
    8. Ja uważam, że z nich wszystkich najładniejsza jest Eleanor

      Usuń
    9. No to akurat prawda :) tzn nie wieże w elke i louisa ale to że jest śliczna trzeba przyznać

      Usuń
    10. Ja na początku nie lubiłam Sophie, ale teraz się do niej jakoś przekonałam. Jeżeli chodzi o Eleonor to ją też lubie i shipperki Larrego mnie przerażają xp A Perrie i Zaynowi kibicuje i czekam na ślub ;)

      Usuń
    11. Haha, mnie też shipperki 'Larry'ego' przerażają. :) A także drażnią i irytują. Uwielbiam Eleanor. :) Uważam, że Sophie baaaardzo pasuje do Liam'a i jest śliczna <3
      Co do Zerrie kocham ich! Bo nie jestem Directioner, jestem tylko Zayn's girl i Mixer :D (żeby nie było poznałam je przez teledysk do Wings, bo ludzie wprost kochają się czepiać) Pozdrawiam :3

      Usuń
  21. Wiecie kto ma dzisiaj urodzinki?! ;*
    <3<3<3<3<3
    .Liam kochanie sto lat !!! <3<3<3
    -G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj to sobie uświadomiłem jak mój nauczyciel jazdy zapytał sie mnie który dzisiaj bo coś tam wypełniał a jak mu powiedziałem że 29 to zacząłem się uśmiechać jak głupi a on sie mnie pytał o co chodzi xd pewnie pomyślał że jestem nienormalny bo tylko pokiwałem głową że o nic XD

      Usuń
    2. Haha<3<3<3 ... uroczo ;*
      -G

      Usuń
  22. Hej! Przepraszam, że tak długo nie komentowałam, ale nie miałam dostępu do internetu :( Oczywiście nadrobiłam wszystkie posty, ale nie komentowałam... Napiszę tylko, że czekam z niecierpliwością aż Zayn podejmie wyzwanie i modlę się, żeby się nam nie utopił ;) Zgadzam się z propozycją pisania w komentarzach informacji o chłopakach, kiedyś już tak było i w sumie w związku z tym wyniknęło parę ciekawych rozmów, więc naprawdę fajnie :) Buziaki D.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej dziewczyny słyszeliście o tej piosence 1d która wyciekła wczoraj do internetu burning in your eyes i czy to rzeczywiście ich pioenka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją właśnie przesłuchałem i serio to nawet jeśli to ich piosenka to jeszcze nie ich wykonanie serio tam chyba nawet ciagle spiewa jeden typek nwm sluchalem kawalkami ale to na pewno nie jest głos nikogo z 1D

      Usuń
    2. to nie jest 1D :-)

      Usuń
  24. WYGRALIŚMY #MTVHottest :D Kolejny powód do dumy <3 D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę słabo, że jak Angel nie ma to nikt inny nie dodaje postów ;/
    Są tu jeszcze dwie osoby, które prowadzą bloga.
    Ja rozumiem, każdy ma swoje życie i nie spędza całego wolnego czasu na szukaniu informacji o 1D.
    Może dobrze byłoby poszukać kogoś do pomocy w prowadzeniu bloga. Napewno zgłosiłoby się dużo osób.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chłopcy wzięli ostatnio na scenę dziewczynkę ze złamaną ręką i podpisali się jej na gipsie <3 Słodko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wyrzuciłabym tego gipsu <3<3<3
      Dziecko wygrało życie ;*
      -G

      Usuń
  27. Siemanko :D pisze bo chciałem się was zapytać czy coś o tym wiecie, mianowicie o tym, że piosenka Ariany "A little bit of your heart" napisana przez Harrego początkowo miała być wykonywana przez niego coś jak "Don't let me go" tylko że nie dostał pozwolenia czy jakoś tak (żeby nie było znowu Larry back) i ostatecznie odsprzedał piosenkę Arianie (w której wykonaniu jest absolutnie fantastyczna ale nie o tym mowa xd) słyszeliście albo czytaliście coś o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą to ciekawe co było inspiracją dla Harrego w pisaniu tej piosenki :p

      Usuń
    2. Nic takiego nie slyszalam. Czytałeś gdzieś o tym, czy coś? :) D.

      Usuń
    3. No właśnie czytałem tak piąte przez dziesiąte już nawet nie pamiętan gdzie. W sumie to może być plotka i właśnie dlatego chciałem sie was spytac bo to pare osób pisało w komentarzach na stronie z recenzjami piosenek. No i wlasnie ktos o tym napisal w komentarzu do tej piosenki a ja nie mialem wtedy czasu sie w to zagłębić a teraz tamtej strony nie moge znaleźć. Wiesz jak to jest zabładziłem w internetach xd i teraz nie wiem jak tamta strona czy blog nawet nie wiem sie nazywa :(

      Usuń
    4. Szkoda, bo sama chętnie bym na ten temat poczytała :( Jednak wydaje mi się, że to jakaś plotka. Może jest jeszcze ktoś kto to na to trafił i się odezwie :) D.

      Usuń
    5. To plotka. Ktoś zapytał się Harrego czy napisze piosenkę dla ariany a on się zgodził. Piosenka jest niesamowita i myślę że Harry i Louis byli kiedyś razem ale to juz przeszłosc
      Ale mi się tak zdaje

      Usuń
    6. To bardziej prawdopodobne i pewnie właśnie tak było :) Co do Larrego, jakoś mnie to nie przekonuje. Jak dla mnie to związek Lou i El jest bardziej realny :) Szczerze mówiąc, gdybym teraz musiała uwierzyć w jakiś związek między chłopakami to byłby to Zarry i nie dlatego, że moim zdaniem Zerrie to fake, tylko po prostu tak patrząc po ich zachowaniu, m.in. podczas TMH tour itd. No, ale to tylko takie moje przemyślenia, które narodziły się niedawno podczas ponownego rozkminiania Larrego ;) D.

      Usuń
    7. Tylko wciąż nie jest wyjaśniona kwestia inspiracji Harrego w pisaniu tej piosenki i ja również sądze a nawet jestem pewny że Harry i Louis kiedyś byli razem a właściwie to wciąż głęboko w sercu mam nadzieje że to dalej trwa chociaż nic na to nie wskazuje...

      Usuń
    8. Chciałam tylko powiedzieć, że ja też gdzieś głęboko w sercu mam nadzieję, że Harry i Lou nadal są razem :) a szczególnie gdzy oglądam takie filmiki: https://www.youtube.com/watch?v=W7JxtvM7Yqg

      Usuń
  28. Widzieliście już zdjęcia z urodzin Liama? Ja dzisiaj oglądałem :) wszyscy chłopcy byli :D na wielu zdjęciach Harry gadał z Louisem co mnie bardzo cieszy bo myslałem że się pokłucili albo mają zakaz rozmowy ze sobą publicznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłbyś podołać do nich link? Plis :))

      Usuń
    2. Przepraszam nie mam pojęcia gdzie ja mam znowu szukać tych zdjęć. Czasami gubię się w internetach i później nie wiem jak wrócić tam gdzie chce :( tu jest kilka ale nie wszystkie ale jak poszperasz w necie to na 100% znajdziesz więcej :D powodzenia :* http://onneddirection.blogspot.com/2014/08/harry-zayn-i-louis-chicagowisconsin-28_31.html?showComment=1409491369648

      Usuń