piątek, 9 grudnia 2011

forum

MAM TAKIE MAŁE PYTANKO DO WAS . CO MYŚLICIE O TYM, ŻEBYŚMY ZAŁOŻYŁY FORUM ŻEBY NIE BYŁO ZBYT WIELKIEGO SPAMU POD NOTKAMI W KOMENTARZACH?  BO TO JEST TAK : WY COŚ PISZECIE, JA LUB JESS ODPISUJEMY I WY TEŻ I TAK W KÓŁKO . JEST TO NIE POTRZEBNE . SPAAAAM ! ;D . MYŚLICIE, ŻE TO DOBRY POMYSŁ Z FORUM ? JEŚLI TAK TO AKURAT W TEJ NOTCE MOŻECIE SPAMOWAĆ SWOIMI POMYSŁAMI , PRZEMYŚLENIAMI ITP. O ZAŁOŻENIU FORUM. TAM BYŚCIE MOGŁY (I MY TEŻ ) PISAĆ NA TEMAT 1D ITP. MAM DO WAS WIEEELKĄ PROŚBĘ ! POMOŻECIE NAM TROCHĘ ? CHODZI MI O TO, ŻEBYŚCIE POMOGŁY NAM WYBRAĆ STRONĘ W INTERNECIE NA KTÓREJ TO FORUM MIAŁOBY ZAISTNIEĆ. JESS ZNA JEDNĄ TAKĄ STRONĘ, ALE WY TEŻ MOŻECIE NAPISAĆ SWOJE PROPOZYCJE. A NA PEWNO TO ROZWAŻYMY.  PISZCIE WSZYSTKO W KOMENTARZACH, A NA PEWNO ODPISZEMY :) ~ KLAUDIA

25 komentarzy:

  1. Uważam że to bardzo dobry pomysł,będzie można popisać na wiele tematów,nie znam za wielu stron ale spróbuję czegoś poszukać ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. no dokładnie. najlepiej tak zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. taaak :) też tak uważamy - Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoje przemyślenia ( niekrytego krytyka ;P) wysłałam w mailu. Sprawdź skrzynkę. Pomysł Oliwii z forum na gwiazdunie.pl jest niezłym wyjściem awaryjnym - co o tym sądzicie? Bo założenie ładnego forum trochę potrwa.. inne strony: fora.pl, pun.pl
    ~ Sparkle

    OdpowiedzUsuń
  5. Można założyć na o2.pl, samosia.pl, albo też (jak pisałam wcześniej) na gwiazdunie.pl . :)
    Albo po prostu na fora.pl lub - dużo osób to poleca - czo.pl . Czo.pl jest darmowe.
    Pozdrawiam. :)

    ~ Anka 9703.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym na gwiazdunie.pl - jest już tam takie forum, ale nie oficjalne. Poza tym są tam inne informacje. Niech to będzie autorskie, oficjalne forum polskich fanek. Piszcie dalej, może dojdziemy wspólnie do porozumienia w sprawie stworzenia gdzieś polskiego forum one-direction-poland.nazwa forum. pl
    ~ Sparkle

    OdpowiedzUsuń
  7. piszcie dalej, chcemy żeby to była wspólna decyzja :) - Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma sensu moim zdaniem na gwiazdunie.pl lepiej na forumy.pl, fora.pl na jakimś serwerze darmowym.

    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sie zgadzam z koleżanką powyżej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem za założeniem forum ^^ Najlepiej coś innego niż gwiazdunie...

    OdpowiedzUsuń
  11. No ja tylko zaproponowałam. Nie musi być na gwiazdunie.pl.

    Może być na czo.pl ! Co Wy na to? Tak tylko proponuje. ;)

    ~ Anka 9703.

    OdpowiedzUsuń
  12. No w sumie mogłoby powstać takie forum.! (ale gdzie mogło by być to nie wiem, nie orientuję się)

    A na gwiazduniach mam konto i często pisze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wam polecam stronę fora.pl . Szybko założycie forum, można wgrywać zewnętrzne CSSy (style forum, sama na swoim i znajomych tak robię). Dużo styli do wyboru. Trochę się znam na webmasteringu i mogę pomagać jeśli byście chciały. Nie polecam strony yoyo.pl, jun.pl, pun.pl, e-fora.pl, ponieważ są przeznaczone dla bardziej zaawansowanych webmasterów. Początkujący się nie połapie (wiem z własnego doświadczenia).

    Polecam wam fora.pl (proste w obsłudze, bez bazy danych). Jeśli potrzebna by była pomoc w administracji (zakładanie for) i grafice (bannery, nagłówek) to mogę pomóc.
    Jeśli byłaby jakakolwiek pomoc piszcie tu: karolincia1998@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. https://www.facebook.com/pages/One-Directions-microphones/458557767529272?ref=hl - ZAPRASZAM DIRECTIONER ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja próbowałam zakładać fora i na fora.pl i na phora.pl ale nigdzie mi nie wyszło, bo kompletnie nie łapię co i jak :''(

    OdpowiedzUsuń
  16. http://myworld-with-onedirection.blogspot.com/ zapraszam na mój blog wszystkie DIRECTIONER :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej chciałabym sprzedać bilet na one direction w Amsterdamie 24 czerwca 2014,bilet który kupiłam za 1100 sprzedam za 750-800 zł jest to bilet VIP-owski z przepustką, kontakt e-mail dla zainteresowanych salbjorg@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem za! :)))

    Zapraszam:)
    http://isnt-she-precious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. o boże! nareszcie ktoś wpadł na ten pomysł! tak, tak,tak! :D
    kochane directioners, czy mogłybyście polubic stronę dot. konkursu eko, w którym startuje moja bff?
    https://www.facebook.com/pages/Dssckwa-Reaguj-z-naturą/1479813725627577?sk=timeline

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny
    mam pytanie czy ktoras z was czytala tą książkę http://allegro.pl/one-direction-gdzie-jestesmy-nasz-zespl-walentynki-i5084034201.html ?? Przymierzam się do kupna, jest niedroga, ale nie wiem czy warto. I jeszcze sie zastanawiam nad tą http://allegro.pl/one-direction-fotorelacja-z-zycia-zespolu-avalonpl-i5024667855.html

    OdpowiedzUsuń