niedziela, 13 stycznia 2013

Zapowiedź + niespodzianka

Na dobry początek dnia mam dla Was ciekawe (mam nadzieję) wieści :)
Jak pewnie zauważyliście, na naszym blogu od jakiegoś czasu widnieje reklama książki " Ostatnia spowiedź ". Z tego co pamiętam, dziewczyny miały ją zrecenzować, ale wyszło jak wyszło... Ale dogadałam się z paroma osobami i ja zrecenzuję dla Was tą książkę :) Zaczęłam ją czytać kilka dni temu i szczerze mówiąc, jak już zacznę czytać, to nie mogę się oderwać, ale szczegóły dlaczego opiszę w recenzji. Zostało mi jeszcze ponad 200 stron, ale myślę, że w ok. tydzień dam radę, potem parę dni na napisanie recenzji... W 2 tygodniach powinnam się zmieścić :)

+ mamy dla Was małą niespodziankę. Niestety jeszcze nic o niej nie możemy mówić, ale jestem pewna, że na pewno Wam się spodoba i czekanie się opłaci :)

9 komentarzy:

  1. Będziemy czekać, a książkę polecam bo już przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak sie nie robi,że sie o czymś mówi a potem że trzeba czekać xoxo xdd Ej no ciekawa jestem ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tą książkę. przeczytałam ą w niecałe 4 dni!!! Jest świetna. ale końcówka mnie załamała. naprawdę. jak zostało ci jeszcze 200 stron to powiem ci że najlepsze przed tobą.
    w końcówce dzieje się bardzo wiele. i gdy będę na polu to pamiętaj że to jeden z najważniejszych momentów :)
    naprawdę nie mogę się doczekać tomu drugiego. książka naprawdę zostawia wiele pytan. Xx

    zapraszam do mnie http://something-new-in-my-life-xx.blogspot.com
    jest juz rozdział pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę polecam. :) Przeczytałam w jeden wolny dzień. Prawdą jest, że jak zaczniesz czytać, to nie przestaniesz dopóki nie skończysz ksziążki. Choć to zależy też od tego kto, jak lubi czytać. Ja pochłaniam książki tonami, więc może dlatego zajeło mi to tylko 1 dzień. :D

    Polecam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czekać na ta recenzje z niecierpliwością, bo juz od dawna waham się, czy kupić ta książkę czy nie...
    Ciekawe co to za niespodzianka :D
    x1dforevernumber1x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już dawno temu przeczytałam i była świetnaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się że będzie książka do wygrania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam ją już dawno i teraz tylko z niecierpliwością czekam na tom 2. Książka jest niesamowita i polecam ją zdecydowanie każdemu. Na początku również miałam wątpliwości czy ją nabyć, ale na necie znalazłam same pozytywne recenzje i w końcu ciekawość zwyciężyła. Nie żałuję ani jednej wydanej złotówki i na pewno będę do niej jeszcze nie raz wracać. Moja siostra uważa,że to tylko strata pieniędzy i jak raz przeczytam to wyląduje póżniej na półce i tylko będzie ją kurz zbierać. Ja jednak uważam zupełnie inaczej. No dobra nie będę już przynudzać :) A Tobie życzę miłego czytania, bo najlepsze dopiero przed Tobą, mimo że dla mnie koniec jest zupełnie niezrozumiały. Ale cii... sama się przekonasz :)

      Usuń
  8. jaka to niespodzianka?? kiedy się dowiemy?

    OdpowiedzUsuń