sobota, 7 stycznia 2012

Mieszkanie Harry'ego i Louis'a

Napewno wiecie,że chłopcy urządzili imprezę Sylwestrową w swoim apartamencie. Było sporo osób  , więc któremuś z gości udało się zrobić zdjęcia ich mieszkania.

Tak wygląda cały dom : 

Salon:

Schody ;)
 

Bawialnia ;D 
 

Kuchnia : 

Sypialnia Harry'ego : 
 

Drzwi do sypialni Harry'ego ;D :

Sypialnia Louis'a :

Fajne mieszkanie ? ;) 

*****************************************************************
Chciałam Wam bardzo podziękować , ze te wspaniałe życzenia . Było mi bardzo miło ;) - Kate.xxx


30 komentarzy:

  1. Mieszkanie świetne !
    Każdy by chciał takie mieć ! <333

    OdpowiedzUsuń
  2. writteninstars7 stycznia 2012 11:14

    Och, chciałabym mieć sypialnie jak ma Harry.. Oczywiście, nie miałabym serca, aby go z niej wygonić, mógłby zostać :>

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW świetne mieszkanie.!!;D
    ♥Harry♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow harry ma super sypialnie i ogólnie całe te mieszkanie jest super ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. A oni nie mieszkaja wszyscy razem?

    OdpowiedzUsuń
  6. też myślałam, że wszyscy razem a tu proszę :D
    No ale powiem szczerze, że niezłą mają tą willę :D hehe

    ♥Niall<333

    OdpowiedzUsuń
  7. a właśnie jeśli znajdziecie jakieś fotki :D jak mieszka Niall to bardzo proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wbijam do sypialni Louisa i zostaje tam na dluuzej ;D :*
    @konwalia

    OdpowiedzUsuń
  9. chłopcy mieszkają razem , w domu który dzieli się na apartamenty. Na zdjęciach jest akurat apartament Louisa i Harryego ;) - Kate x.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah! chcialabym tam byc z Harry'm xx <3!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak znajdziecie pokoje reszty to będę się zastanawiać do kogo sie wprowadzam XD

    ale pewnie do Nialla

    Diana

    OdpowiedzUsuń
  12. jak znajdziecie pokoje reszty to będę się zastanawiać do kogo sie wprowadzam XD

    ale pewnie do Nialla

    Diana

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do siebie na konkurs ;)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochaam! Zayn <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy wspanialii!<33 Więcej zdjęć pliiiis! Harry<33 Louis<33 Zayn<33 Liam<33 Niall<33

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie sądzę , aby mieli taki porządek cały czas :P

    OdpowiedzUsuń
  17. A w jakim mieście znajduje się ten ich dom? ;D Tylko tak z ciekawości pytam... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja sie do nich wyprowadzam xd;P

    OdpowiedzUsuń
  19. To nie apartament ! to zamek ! ;dd xd

    OdpowiedzUsuń
  20. najpiękniejsze mieszkanie jakie widziałam! ja tam chcę!!! zwłaszcza sypialnia harrego! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi tam najbardziej podobaja się .. schody ! :P

    OdpowiedzUsuń
  22. haha , no wlasnie , nie sadzę , zeby taki porządek był cały czas.. tak sie zastanawiam .. czy Hazza jak wstaje to sie w tą lampę nie walnie. hhuehe :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Choćby nie wiem jaki bałagan miał w pokoju , mogłabym z nim mieszkać . ♥ Zaayn . < 333333

    OdpowiedzUsuń
  24. mieszkanie jest śliczne ;D
    chociaż sypialnia Harrego podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. NIE WIEM JAK WY ALE JA PRZEPROWADZAM SIĘ DO POKOJU Harry'ego <333 kocham go :**

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW!!!Jakie czadowe mieszkanie zwłaszcza pokój Harre'go ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW!!!Jakie czadowe mieszkanie zwłaszcza pokój Harre'go ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego nie można nazwać mieszkaniem to pałac haha

    OdpowiedzUsuń