sobota, 10 grudnia 2011

Danielle & Liam

Być może nie wiecie, ale Danielle dostaje sporo wiadomości na twitterze typu " I hate you. ", "Bitch, You're so ugly." albo po prostu " Die! ".
Ale w czwartek rano, w trendach było #welovedaniellepeazer. Dziewczyna to zauważyła, i od razu tweetnęła, że to bardzo miłe, zwłaszcza po tylu groźbach i niemiłych tweetach. Liam później re-tweetnął jej tweeta i napisał, że to było sweet.
Moim zdaniem to też cudowna "przerwa" po otrzymywaniu samych gróźb i bardzo niemiłych tweetów.
Co o tym wszystkim myślicie? Lubicie Danielle, czy uważacie, że Liam powinien z nią zerwać?


16 komentarzy:

  1. ja bardzo ją lubie:) nie znam jej albo wydaje mi się być normalna,jest bardzo miła i słodka wnioskuję to po jej wypowiedziach na tt:) szczęścia im życzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam do niej nic nie mam ;) Jeżeli ona i Liam są szczęśliwi to trzba cieszyć się jego szczęsciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nic do niej nie mam, wydaje się fajna :) życzę im powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się kochają to życzę im szczęścia i wytrwałości ;-)Ja to nie mam o niej zdania, nic o niej nie wiem ;p Ale nigdy by mi nie przyszło do głowy żeby wypisywać takie typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają na szczęśliwych i dobrze! Tak trzymać chłopie! ;D
    ~ Sparkle

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ktoś kiedyś powiedzial,to Liam jest szczęściarzem ,że spotkał Danielle,a nie odwrotnie,więc sie tego trzymajmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tej Danielle że ma Liam'a.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam nic do niej ;) Cieszę się, że obydwoje są szczęśliwi.. To jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sądze że do sb nie pasują. Nie mam nic do niej ale wygląda na starszą ( chociaż nie wiem ile ma lat) od Liama.
    Ciekawe czy byłaby z nim gdyby nie x-factor

    OdpowiedzUsuń
  10. Liam jest z nią szczęśliwy i to się liczy najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam lubię Daniele dla mnie najważniejsze jest szczęście Liama więc jak ona go uszczęśliwia to jestem hapoy :)

    exotic98

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę że Liam jest z nią szczęśliwy:D A tak wogóle to jak ona się nazywa

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię Danielle. Jest naprawdę fajna i uważam, że pasują do siebie. A przecież najważniejsze żeby byli szczęśliwi. Nie rozumiem zachowania ludzi, którzy piszą teksty typu "I hate you", "Die". To chore. Życzę im szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszcze jej ze jest z Liamem, tez bym tak chciala. Ale widze co pisze na tweterze, to jest mile. Ona ja kocha, nie mozna dla nich zle, ona tez jest fank,a poprostu kobieta miala to szczescie i natrafila na naszego liama <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem zazdrosna ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie jej zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń