czwartek, 20 października 2011

1D

Pamiętacie?



A oto nasi chłopacy teraz...


Między tymi zdjęciami jest ponad  rok różnicy... ROK CZASU. Kiedy to zleciało...
Czasem jak wspominam, kiedy jedyne co mogłam słuchać w wykonaniu 1D to covery z x-factora, a teraz? WMYB, NA NA NA, GBY, a w przyszłym miesiącu wychodzi ich płyta. Nie wierzę. Po prostu nie wierzę, czas leci bardzo szybko. Pamiętam dokładnie jak i kiedy poznałam One Direction. Kiedy ich pokochałam i kiedy stałam się ich fanką. Jakby to było wczoraj...
Eh, też tak macie?

A tak jakoś mi się na wspomnienia zebrało... :)

3 komentarze:

  1. Great website on all the 1D boys! there are new dolls out including my fav the Zayn Malik Doll hes so coll and i think it tot's looks like him!

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks! Glad to know not only Polish fans read this blog :)
    - Jess

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znam 1D dopiero od miesiąca.:-D
    Według mnie najbardziej zmienił się Liam.:-D

    OdpowiedzUsuń