czwartek, 11 czerwca 2015

OTRA Tour - Austria, Wiedeń, Ernst - Happel - Stadium - 10.06.2015










































































Tradycyjna fontanna:



Liam w dizajnerskich okularach:



Ta czapka...

Harry macha do fanów: https://instagram.com/p/3w2SdzyoON/

Czyżbym w tle widziała polską flagę?
https://www.youtube.com/watch?v=fpgRRde3NF0&feature=youtu.be&t=2m9s

Uśmiech Nialla, na dobry dzień:



Backstage:





Social media.
Niall:


Louis:

1DHQ:
"Liam’s ready to go onstage in Vienna "

"Stockholm Syndrome 🎶"

"Vienna you were amazing last night! Only a few more sleeps until Brussels."
/Angel

8 komentarzy:

  1. Taaak byłam tam i dość dużoooo było polaków jestem szczęśliwa:-):-):-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też byłam i widziałam !!! dalej w to nie mogę uwierzyć ! marzenie się spełniają :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też tak chcę...
    ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam być w Austrii... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. Było mnóstwo polskich flag! Było cudownie! Ja tez byłam,! ��������☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Directioners na tt jest akcja #NoControlPolishMusicVideo potrzebujemy pomocy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja Wam wszystkim, które byłyście zazdroszczę ��

    OdpowiedzUsuń