sobota, 18 kwietnia 2015

Big Information

Zayn pojawił się wczoraj na ceremonii Asian Awards (Z. jest ambasadorem tej organizacji).
Na imprezę zaprosił swoją mamę (kobieta w czarno - srebrnej sukni), siostrę i kuzyna.
Ponadto Zayn zaprezentował swoją nową fryzurę.
"Czerwony dywan" przed wejściem na galę:
https://www.youtube.com/watch?v=qoXMWSxNbaQ&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=ybcLmuLN44I&feature=youtu.be
https://twitter.com/TheAsianAwards/status/589135006230048768
https://twitter.com/TheAsianAwards/status/589134677002301441




































































Kilka zdjęć z fanami, przed ceremonią:







Zdjęcia z samej imprezy:
https://www.youtube.com/watch?v=sZegiQbvBR0&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=jU4jElN7R6c&feature=youtu.be







































Jedno selfie z mamą i siostrą Zayna:

A tera opuszczamy galę:





W tym samym czasie Louis bawił się z przyjaciółmi w klubie w Londynie:














Jeśli jesteśmy już przy Louisie, od razu dorzucę fotki z poprzednich dni z imprez.
15 kwietnia w Londynie:



















































11.04, w Manchesterze:

Noc wcześniej, w Londynie:

16 kwietnia Louis, Liam i Niall wzięli udział w charytatywnym Balu Wielkiego Gatsby'ego w Londynie, zorganizowanym przez Treckstock - organizację charytatywną.
Zacznijmy, tradycyjnie, od przybycia:











"Czerwony dywan":

































































































Zdjęcia z samej imprezy:

















Liam pojawił się na uroczystości ze swoją olśniewającą dziewczyną - Sophią.  Niall przyszedł w towarzystwie tajemniczej dziewczyny, znanej nam jako Melissa. Louis przyprowadził swoich przyjaciół, m.in. Stana.
Liamowi i Louisowi towarzyszyły także ich mamy.
Melissa:

Mama Liama:


Mama Louisa:


Na zakończenie, opuszczanie party w obstawie paparazzi i fanów:



















































Liam podziękował na Twitterze za dobrą zabawę:





Z organizacją Treckstock związana jest jeszcze jedna akcja - można wygrać wycieczkę do Londynu z 1D:



Harry 15 kwietnia wybrał się do restauracji w Los Angeles (gdzie spędza swój wolny czas):




















Jedno zaległe zdjęcie z dnia wcześniej, z koncertu Fleetwood Mac:

Social media.
Niall:
("Pogoda tutaj jest świetna. Muszę zrobić sobie potem grilla")

("Piątkowe korki w Londynie. Okropność")

"Great laugh last night for Eoghans birthday ! Happy birthday buddie"
("Świetna zabawa wczorajszego wieczoru na urodzinach Eoghana. Wszystkiego najlepszego stary")

Louis:
("W domu zepsuta ciepła woda. UWIELBIAM brać zimne prysznice")

Harry:
"Happiest of Birthdays to @charlesporch"
("Najfantastyczniejszych urodzin")

Liam:
("Prizeo [organizacja charytatywna] jest już w prawie w połowie. To jest takie ekscytujące, że mógłbym zacząć biegać nago")

1DHQ - zdjęcie z koncertu:

Naughty Boy:
"got me on that go dumb shit @zaynmalik"

Znajoma Harrego na Instagramie:
"Just sitting here watching James cordon giggle."
("Tak sobie siedzimy i oglądamy śmiech Jamesa Cordona")

Kilka fotek Gemmy na zakończenie:



/Angel

20 komentarzy:

  1. Wow. Naprawdę "big information" haha. Nowa fryzura Zayna no cóż jest mu w niej ładnie ale jednak najlepiej wyglądał z grzywką do góry jak w Best Song Ever lub w You & I.
    Ale się chłopaki odwalili na tą galę. Przystojniacy ze ho ho. :P:P Ale Nialla to po prostu nie poznałam bo on preferuje raczej styl sportowy a tu taki garniak.
    Kolor ubioru Liama rozbrajajacy.
    A buty Louisa hehe niczego sobie.
    Jednym słowem wyglądali rewelacyjnie. ♥♥
    Troszkę mało Harry'ego. A tam na tym zdjęciu z ta mmm. ... wypinajaca się panią widać jakiś czarny kształt na jego udzie. Nie wiedziałam że ma tam tatuaż.
    Dzięki Angel za świetną dawkę informacji. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowy tatuaż Harry'ego.

      Usuń
  2. Długi ten post ;) Sophie na gali miała zaje****ą sukienkę. Wie ktoś co to za Mellisa? Harry nowy tatuaż coś, coś :D Dzięki Angel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melissa Whitelaw znajoma Nialla z Australii.

      Usuń
  3. http://bartekiizafanfiction.blogspot.com/?m=1
    zapraszam :) to dla nas bardzo ważne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kim ta blondynka koło Louisa? Ten tatuaż Harryego to wieloryb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się nazywa ta Melissa co towarzyszyła Niall'owi? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie coś trafi. Babki koło Nialla i Harry'ego to koszmar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie cię rozumiem ;3
      A.

      Usuń
    2. Melissa, po prostu moja nienawiść do niej jest wielka... :/

      Usuń
  7. Post świetny.
    Zacznę tak :nie mam nic przeciwko aby Liam w swojej ekscytacji zaczął biegać nago(chętnie popatrze a czemy by nie)
    Chłopcy super w tych garniakach.Jak zawsze rozbawieni.Sophia cudnie-jest taka ładna.
    Szkoda że Harry miał inne zajęcia i siedzi sam w LA.Zayn perfekcyjny!!!Nie moge od pięciu lat uwierzyć że jest prawdziwym człowiekiem bo jest idealny pod każdym względem.
    I na koniec czy tylko ja zadam głupie pytanie?Co oni wyprawiali w sypialni Liam i Sophia.On ma cała szyje czerwona.Oj!!!jak nie Harry to Liam.Kocham Ich Bardzo.Moja słodziuchna piąteczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mu malinke zrobiła ojeju no. ☺

      Usuń
  8. Nie wiem czy wiesz,ale tam sie machnęłaś i przy mamie Lou napisałaś,ze to Liama ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zayn fajnie wygląda chociaż wolę go z You&I. Liam super garniak. Sophia pięknie ale co ona tak to rękę na brzuchu trzyma jakaś ciąża?/ Niall dziwnie ta biel i czerń. A co do tej Mellisy to nie chce mi się wierzyć że łączy ich coś więcej niż przyjażń, ale oczywiście życze Niallowi szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  10. coś ten Noughty Boy ma za duży wpływ na Zayna

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak właśnie uważam...jak go widzę to aż mnie skręca. Wydaje mi się, że w jakimś stopniu ten cały Noughty Boy miał wpływ na decyzję o odejściu Zayna.
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzy ktoś tą dziewczynę co idzie obok Louisa? Ważne

    OdpowiedzUsuń