niedziela, 1 marca 2015

Small Information

Relacja zdjęciowa z koncertów w Japonii:
1.03 - KLIK
28.02 - KLIK
27.02 - KLIK
Wszystko, razem z filmikami zostało dodane do zakładki "Trasa OTRA"

Harry, Louis i Zayn razem na ulicach Tokio, 28.02:
https://www.youtube.com/watch?v=dkMfyri9c9Y&feature=youtu.be












Niall, w tym samym czasie w klubie z Lukiem i Calumem z 5SOS:

Louis w Tokio, w poprzednich dniach:

Niall w Melbourne ze znajomymi, w styczniu tego roku:


Louis w LA, przed wylotem do Japonii:

Chłopcy w reklamie japońskiej sieci Docomo:









A teraz historyjka...
Jak wynika z relacji fanów, jakiś czas temu przekazały ochroniarzom aparat fotograficzny Polaroid w prezencie dla Harrego. Niedawno ci sami ochroniarze odnaleźli fanów i oddali im to zdjęcie i przekazali podziękowania od Harrego:

Social media.
Liam:
("Czas na imprezę")

[cytat z piosenki 2 Chainz]

("Hotelowa nuda")

("Wczesny koncert po nocy w klubie nie jest dobrym połączeniem. Mam nadzieję, że będzie wam się podobać Tokio")

("Poszło zdecydowanie lepiej niż myślałem, że będzie. Nie mogłem mówić dzisiaj rano. Japońska klimatyzacja jest prawdziwa")

("Dzień dobry świecie")

Louis:
("Koncerty są jak na razie bardzo dobre. Uwielbiam śpiewać nowe piosenki")
("Sam nie ująłbym tego lepiej")

 Niall:
"The lads ! @jarv2475"
("Chłopaki")

("Obudziłem się losowo jakieś 2 godziny temu i nadal nie mogę ponownie zasnąć. Wkurzony")

("Poddałem się, jeśli chodzi o spanie. Pójdę za to na siłownię. Zabawmy się [w sensie chodźmy poćwiczyć]")

"Happy birthday sir , see Ya soon ! @RyanSeacrest"
("Sto lat sir. Do zobaczenia wkrótce")
/Angel

5 komentarzy:

  1. Wie ktoś może gdzie można kupić książkę Who We Are w Polskiej wersji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka nie została wydana w naszym języku.

      Usuń
    2. Już jest, ale jeszcze nie do kupienia. Powinna pojawić się na przełomie marca i kwietnia... a przynajmniej mam taką nadzieję; )

      Usuń
  2. Zdjęcie Louisa z wywalonym językiem najlepsze.
    -
    Zapraszam do mnie: http://bi-mental.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post.
    Jestem wdzięczna ze dodajesz je regularnie.
    ☆☆☆☆☆

    OdpowiedzUsuń