sobota, 10 stycznia 2015

Small Information

Witajcie.
Dzisiaj znów niedużo informacji, niestety.

Niall z tatą fanki, wczoraj w Londynie:

Harry, też wczoraj w LA:

8 stycznia, Harry na sali gimnastycznej pewnej szkoły w LA








Louis 8 stycznia w Londynie:

Zayn, wciąż ósmego, ale nie wiadomo gdzie (prawdopodobnie gdzieś prywatnie):

Louis 9.11.2014 w Londynie:


Harry 28.10.2014 w Londynie:

Social media.
Harry;
("Od 8 do późna")

Louis:
("Denerwujący Ken chce iść do domu. Spieprzył teraz nominacje")

("Bonbay Bicycle Club - Always Like This [to jest nazwa zespołu - nazwa piosenki]. Dalej to brzmienie")

("#CBB wygląda, że to będzie rozrywkowy rok. Podoba mi się")

("Coś mi się wydaje, że Stevi Ritchie byłby tu idealny. Szybko sprawcie, żeby się pojawił")

Niall:
("Jamie Oliver, byłbyś dumny ze mnie, widzą co dzieje się w moim domu dzisiaj wieczorem")

"eating well tonight @jamieoliver , horan is cooking up a storm Hahahah."
("Dzisiaj wieczorem będziemy dobrze jeść. Horan gotuje jak burza")

"We’re at it again @jamieoliver"
("Znowu do tego doszliśmy")

Zayn:
("Wibracje w studiu") 

(Naughty Boy: "Po prostu przeżywam swoje życie"
Zayn: "Ja też")

Pinto "Wahin"(były bramkarz Barcelony, teraz producent muzyczny) na Instagramie:

Z Instagrama Teen Vogue:

Na koniec przypominam o wspieraniu akcji mającej na celu organizację koncertu 1D w Polsce: http://1d.gigalize.com/pl/OneDirection.html#_=_
/Angel

6 komentarzy:

  1. Zagłosowałam i mam nadzieje że chłopacy ans odwiedzą. Nawet jeśli nie pojadę trudno, ale będą w Polsce :) Jedyne miasto które jest dla mnei nadzieją to Wrocław. Zobaczymy.. Niall coś pichci? Z chęcią spróbuje :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najsprawiedliwiej by było, żeby przyjechali do Warszawy, bo to mniej więcej środek Polski, więc każdy ma taką samą drogę praktycznie. Ja mam osobiście daleko do Wrocławia. Ale i tak najprawdopodobniej by przyjechali do Warszawy, bo to stolica. :)

      Usuń
    2. Ja tez jestem za Warszawą :)

      Usuń
    3. Popieram Warszawę ;3

      Usuń
  2. Ja zagłosowałam juz dawno i warto zauważyć jak szybko (bo w jeden dzień ) osiągnęłyśmy pierwsze miejsce gdy poprzedniego dnia różnica głosów to 1000 a nawet ponad :D siła polish directioners nie mam zielonego pojęcia co takiego robi Louis, że wygląda tak idealnie <3 Hazza bardzo ładna koszulka xD i to zdjęcie Nialla z Pinto Per-fect ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwaga! Jutro (12.01) odbędzie się akcja pt. ,,Polish Memories" na tt i innych portalach społecznościowych. Róbcie plakaty i inne obrazki związane z akcją i 1D i wysyłajcie do chłopaków. następnie 1.02 odbędzie się 2 akcje pt. ,,Polish Syndrome" będzie one większa. Wysyłajcie filmiki, rysunki, covery i.t.p (liczę na waszą kreatywność) na email : aleksandra12.0099@gmail.com. Zrobimy filmik z wszystkich prac i zaczniemy spam. Możliwe, że uda nam się również wystąpić w telewizji! Zapraszam wszystkie Directioner do udziału w akcji! Każda praca się liczy! Pozdrawiam.
    Przepraszam za spam i wgl. ale to ważne

    OdpowiedzUsuń