niedziela, 14 grudnia 2014

Small Information

Witajcie.
Zacznę może od tłumaczenia.
Nie wiem co dzieje się z całą platformą Google, ale od przedwczoraj działa mi bardzo średnio - nie jestem w stanie otworzyć poczty, wczoraj nie umiałam wyszukać grafiki itp.
Jak dotychczas Blogger mi działał, ale na wszystko przyszedł czas. Dlatego przepraszam, że to tak długo trwało, ale miałam potworny kłopot z załadowaniem zdjęć.

Wczoraj chłopcy pojawili się na gali NJR Music Awards w Cannes we Francji.
Dwa nagrania z czerwonego dywanu:
https://vine.co/v/O6T591QYi9V
https://vine.co/v/O6TzxrV02h1
Zdjęcia (początek udało mi się załadować):






























Odbiór nagrody "Najlepszy międzynarodowy artysta":








Zdjęcia z sali:


Backstage:

 
(Harry i Niall z Lenym Kravitz'em)




Louis nie mógł się pojawić, ponieważ napisał, że źle się czuje:
("Zdrowiej kolego. Odpocznij. Damy z siebie wszytsko")

("Dzięki Niall. Nie mogę się doczekać, żeby znaleźć się w swoim łóżku. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie gładko")

("Wracaj szybko do zdrowia stary. Już za tobą tęsknimy")

("Dzięki. Miałem gó*niany dzień, jeśli mam być szczery. Żałuję, że nie mogę spędzić z wami trochę czasu chłopaki")

("Dziękuję za wszystkie miłe wiadomości. Czuję się paskudnie przez cały dzień ale wszystkie <wracaj do zdrowia szybko> są super. Muszę tylko wyzdrowieć na finał [X Factora]")

("Czuję się już lepiej. Podekscytowany na myśl o X Factorze tej nocy [o tym później napiszę]")

Fotki z lotniska we Francji (chłopcy w kolejności Niall - Liam - Harry):



Filmiki spod hotelu:

Najświeższe zdjęcia Nialla z fanami:




One Direction zaszczycili swoją obecnością rozdanie nagród w Madycie "40 principales".
Występ z piosenką "Steal My Girl": https://www.youtube.com/watch?v=wiiyq_g69SI












Chłopcy na trybunach:




Odebranie nagrody:







Czerwony dywan:















Backstage:

Jeszcze kilka zdjęć z gali BBC Awards:
















Wywiady: 

Harrey na afterparty: 







Liam w klubie Funku Buddha, 11 grudnia:







Na zdjęciach Harrego z 9 grudnia z Londynu (z poprzedniego postu) jest on na spacerze i w restauracji z żoną i synem Jamesa Cordena.



















Nagranie z poprzedniego roku, z Zaynem i Perrie na Lodowisku 31 grudnia: http://zaynandperrielove.tumblr.com/post/105099244878/full-video-of-zerrie-playing-tag-with-zayns

Zespół pojawi się dzisiaj w finale brytyjskiego X Factora.
Całość zaczyna się o godz 21 naszego czasu. 
Linki do transmisji, które powinny działać:

Social media.
Harry:
(tori: "Czemu więcej ludzi nie rozmawia o fakcie, ze to się zdarzyło"
Harry: "Hej, co się tam dzieje?")

("Dzięki za przyjęcie ,40 Princpales>. Dziękuję za wsparcie podczas koncertu. Publiczność była świetna publiczność. Wszystkiego co najlepsze")

("Dzięki za wsparcie na NJR Music Awards. I dziękuję za przyjęcie. Zawsze kochałem Francję. Dobrej nocy i wszystkiego co najlepsze")

Liam:
("Mój ulubiony")

("Jestem taki śpiący")


("Łóżko")

("Nuda")






("Odlatujemy")


("Dobrze się bawiłem. Dziękuję wszystkim")

("A teraz nadchodzi nudna podróż")


("Co robić, co robić")


("Co to wgl jest?")

 Niall:
("Harry obudził mnie, bo jest w pokoju obok i gra na gitarze. Cii")

("Nie widziałem już od dłuższego czasu, żeby Derby tak grały. To właśnie dzieje się podczas dłuższego sezonu, wszyscy mają słabsze momenty. Głowy do góry chłopaki")

"Merci France and nrj for having us , also thanks to our incredible fans for helping us to win this award ! Love you ! We missed louis today, poor guy is not very well , hopefully we will have him back for Xfactor !
("Dziękuję Francjo za NJR i za przyjęcie nas. Ponadto dziękuję naszym niesamowitym fanom za pomoc w wygraniu tej nagrody. Kochamy was. Brakowało nam dzisiaj Louisa, biedny, nie jest w dobrym stanie. Mamnadzieję, ze wróci do nas na X Factora")
/Angel

16 komentarzy:

  1. Chłopcy otwierają swoim występem finał X Factor czy zamykają?

    OdpowiedzUsuń
  2. otwierać bedą finaliści z uczestnikami całej edycji, a zamykać bedzie zwyciezca wiec chłopaki beda w miedzy czasie. Bedzie jeszcze Sam Smith i Demi Lovato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok dzięki <3 Będziesz oglądać?
      + ile mniej więcej trwa finał?

      Usuń
    2. 21:00 - 23:05 (naszego czasu)

      Usuń
  3. Mam dokładnie to samo (jeśli o dodawanie zdjęć chodzi), a dodatkowo czasem muszę dodac gifa. Pomyśl ile to się musi ładować. Biedny Louis mam nadzieję, ze wyzdrowieje ( chłopak nie jest sam od rana kaszlę jak opentatna), a Harry (moim zdaniem) powinnien w końcu zapiąć tę koszulę. Nie podoba mi się sposób w jaki on je nosi.

    http://imaginyzgifami1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oni już wystepowali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zaczęli jakoś o 21:58 :). Haha miny Harrego mnie rozwaliły :'D

      Usuń
  5. Wie ktoś może czy będą wrescie w Polsce? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa w fandomie? :D czy niepoinformowana? :D

      Usuń
    2. Nie będą. :/ Ja jadę do Wiednia bo mam blisko w miarę

      Usuń
    3. Może będą przeciez oglaszali że dodadzą jeszcze daty do europy

      Usuń
    4. Dzięki xd jestem niepoinformowana xd

      Usuń
  6. Zayn... do something with your haairrrrr please... rest lovely xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, pytankoo: kiedy będą wyniki Konkursu Mikołajkowego? Wzięłam udział i sram w gacie, bo nie mogę się doczekać xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Harry mugłby schoć udawać że nie jest gejem biedny lou ja też hora jestem :(

    OdpowiedzUsuń