wtorek, 30 grudnia 2014

After - Christmas information

Witajcie świątecznie - zimowo.
Bardzo się bałam, że po tygodniu świętowania, post będzie miał 20 km długości. O dziwo, przez te kilka dni nie działo się aż tak dużo.
A w ramach wstępu, mam nadzieję, że odpoczęliście (nadal odpoczywacie) i świetnie się bawicie bez szkoły.

Harry, jeszcze w Nowym Jorku 22.12:




23 grudnia Niall odwiedził szpital w w Dublinie:








Słówko o świętach.
Merry Christmas from One Direction: https://www.youtube.com/watch?v=fi9P9gkFq_c
Harry spędził je prawdopodobnie z rodzicami i siostrą - mama chłopaka oznaczyła rodzeństwo na tym zdjęciu na Instagramie: http://instagram.com/p/w9ej7vGttf/
Zayn świętował z rodziną oraz swoją narzeczoną - Perrie - wiemy to z instagrama Perrie oraz siostry Zayna, Donyi.
Niall w tym czasie przebywał w swojej rodzinnej miejscowości - Mullingar.
Nie wiemy co robił Liam, ale 27 grudnia spotkał się na kolacji ze swoją i Sophii rodziną:

Nie wiemy jak Louis spędził święta i urodziny.
Od Nialla mamy jedynie to zdjęcie:

Harry 24 grudnia ze znajomymi:






26 grudnia - w Manchesterze:







Niall w Mullingar 24-27 grudnia:




Niall został przyjęty do klubu golfowego w Mullingar.
Ceremonia z 27 grudnia:






















Chłopcy dla szpitala Great Ormond: https://www.youtube.com/watch?v=N0AMq4O0H0s

Wywiad z Niallem - When Ryam met Niall;

One Direction wystąpili w programie NCB TV Special.
Podróż po Ameryce Południowej: https://www.youtube.com/watch?v=ZiDiBzru3T8
"Nagrywanie albumu w bieliźnie": https://www.youtube.com/watch?v=j8vJwev1W-M









Wywiad u Jimmiego Fallona:




Najnowsze zdjęcia z sesji do FOUR:





Fotki udostępnione w aplikacji WWA app:



Social media.
Harry życzył powodzenia dziewczynie, której podczas trasy WWA pomógł się zaręczyć. Podobno kobieta miała termin porodu na ten dzień. Harry wyraził nadzieję, że wszystko pójdzie świetnie i prosił o przekazanie pozdrowień dla Emmy.

(Alice Fangan: "Wesołych świąt Styles"
Harry: "Wesołych świąt Graham"
"Fangan, Nie Graham. Fangan")

("Wesołych świąt wsystkim. Mam nadzieję, że macie uroczy dzień. Pozostańcie fajni. Wszystko co najlepsze")

Liam:
("Dzień dobry wszystkim, Już prawie Nowy Rok")

("Nie było mnie tu przez jakiś czas. Mam nadzieję, że wszyscy cieszą się wolnym czasem")

("Wesołych świąt")

"Thank you @jamieoliver for the perfect Christmas Turkey and to my dad :)"
("Dzięki Jamie Oliver i mojemu tacie za idealnego indyka")

Louis:
("Uroczych świąt wszystkim")

 Niall:
("Wesołych świąt wy brudne zwierzaki. Miłego dnia wszystkim. Jedzenie. Whooo")

("Louis, Liam, Harry, Zayn - wesołych świąt chłopaki. Kocham was")

("Nie mogę spać. Totalnie znudzony")

"Happy birthday Eddie ! Lots of love , see Ya soon"
("Wszystkiego najlepszego Eddie. Dużo miłości. Do zobaczenia wkrótce")

("Noc z telewizorem w Irlandii. 7:30 na RTE ja i Ryan będziemy rozmawiać")

"Christmas stuff !"
("Świąteczne rzeczy")

("O cholera, Diego Costa")

("Okej Londyn, co mówicie?")

Dziadek Louisa udostępnił ten kolaż:
"I took three of these photos. They were happy days. Miss them :("
("Ja zrobiłem trzy z tych zdjęć. To były szczęśliwe czasy. Tęsknię za nimi")

1DHQ:

("Za kulisami prób")

 Inżynier dźwięku 1D opublikował stare zdjęcie Liama w studiu:

Fotka wstawiona przez Naughty Boy'a:

Na koniec - najważniejsze wydarzenie poprzedniego tygodnia - urodziny Louisa.
Które? To już 23! Starzeje się nasz Tomlinson. 
Z tej okazji zrobione (nie przeze mnie) obrazki z cytatami chłopaka, które tak mi się spodobały, że zdecydowałam się je wstawić:


No i urodzinowa porcja życzeń ze wszystkich stron:
Mama Louisa:
("Jutro są urodziny mojego dużego chłopca. To było cudowne mieć cię przez 23 lata kochanie")

("Wszystkiego najlepszego dla mojego idealnego syna Louisa. 

Ojczym:

Ojciec: 
"Very Happy Birthday @Louis_Tomlinson love Dad xxxxx"

Liam:


Ekipa 1D:



  
Przyjaciel Louisa:

inne osoby:





MTV:


Billboard:

Urodzinowe trendy na Twitterze:
/Angel

24 komentarze:

  1. Ja też złożyłam życzenia Louisowi :) Post świetny :) Sprawdzałam codziennie czy nie wstawiałaś nowego!! I nareszcie jest :D



    Uwielbiam twoje posty

    Donia :**

    OdpowiedzUsuń
  2. A i jeszcze jedno przed sekunda znalazłam taki artykuł:
    http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=59248
    Mam nadzieję że to nieprawda?
    Proszę jakbyś mogła Angel to sprawdzić,bo zawału dostałam jak to zobaczyłam :0


    Jeszcze raz Donia :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze ten komentarz, żebyś ogarnęła twój zawał bo to STEK BZDUR... jak można chociaż przez chwilę pomyśleć, że artukuł na portalu takim jak kozaczek pudelek czy inny plotek może być chociaż jeden artykul nie wyssany z palca?! Spróbuj znaleźć gdzieś te informacje o rzekomym odejściu Nialla... osobiście nie widziałem tego typu rzeczy na tt, ale może ktoś inny? Prosze przestańcie brać na poważnie takie artykuły bo to jest śmieszne...

      Usuń
    2. Moim zdaniem to mało prawdopodobne, bo dopiero co wydali album jeszcze czeka ich trasa koncertowa i zbierają najwieksze nagrody za swoją prace wiec mysle ze to kolejna plotka jest, a zaloze sie ze artykul jakis hejter napisal zeby tylko afere zrobic

      Usuń
    3. "To nieuniknione - One Direction kiedyś na pewno się rozpadnie. "
      To jest jedno jedyne prawdziwe zdanie w tym "artykule". A poza tym odpowiedź Lazanja (Lazanji?) zasługuje tylko na AMEN.

      Usuń
    4. Ktoś włamał się na konto Nialla (profesjonalny hacker) i napisał, że odchodzi... Ludzie... A tak w ogóle Niall bvy odszedł jako pierwszy?- NIE

      Usuń
    5. kiedyś pisali,że Zayn odchodzi z zespołu i nie odszedł

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ronnie wood napisal do mnie na tt :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe sprostowanie. Harry nie pomógł oświadczyć się tej dziewczynie tylko jej bratu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to nie ta dziewczyna była w ciąży (której się oświadczył), a jej siostra.

      Usuń
  6. Super post. a tak w ogóle to ten cały kozaczek coś sobie wymyślił, bo Niall nie odchodzi z 1D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham was i post jest genialny!!! ❤❤❤❤ wspanialego sylwka i udanego 2015 dla calej kochanej ekipy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sukinsyn Troy śmiał złożyć życzenia Louisowi?! A gdzie on był przez te wszystkie lata zanim Lou stał się sławny?!?!?! Fiut...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie Troy złożył te życzenia tylko Mark Tomlinson ojczym Louisa po którym ma nazwisko. Angel źle napisała.

      Tu macie te życzenia:
      https://twitter.com/tavtommo/status/547639367842684928

      Usuń
  9. Zgadzam się!!! Jeszcze miał czelność się do niego odezwać po tylu latach nieobecności?!?! Cham, i prostak. /Ss

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlasnie sie zdziwilam, ze Troy zlozyl zyczenia Louisowi. Ciekawe jak na to zareagowal Louis...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego Niall ma takie chude nogi.. aż za bardzo, to trochę źle wygląda. Tzn nie ze on wygląda źle tylko jest co raz chudszy.. martwie się trochę :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku kochani :*
    D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki! Czekam na następną notkę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bedzie kalendarz ścienny na 2015 z naszymi chłopcami??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już.

      http://www.onedirectionstore.com/onedirection/1D-Calendar-T-Shirts/One-Direction-Official-2015-Calendar/3H8Y047O000

      Usuń
  15. Szczęśliwego nowego roku wszystkim. Post jak zwykle super. Dobra robota.
    PRZEPRASZAM SPAM
    Mój nowy blog. Dopiero zaczynam i było by milo jakby ktoś przeczytał.
    Z góry dziękuje.
    http://mystorylittlebadgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń