piątek, 7 listopada 2014

Płyta FOUR... wyciekła

Witajcie.
Co się dzieje zwykle na krótko przed wyjściem najnowszego albumu One Direction? Tak, tak, jak już wspomniałam w tytule - wycieka do sieci.
I tym razem nie jest inaczej. Podobno jeden ze sklepów w Brazylii pomylił daty premiery i można było tam nabyć najnowszą płytę.

 Jedna z fanek nabyła go - filmik z przeglądania najnowszego zakupu: https://www.youtube.com/watch?v=NlaUjM4fF2A&feature=youtu.be&hd=1
A co do piosenek... Jakość jest słaba, bo są nagrywane z odtwarzacza. Wyciekło 9 piosenek (link do piosenki pod każdym tytułem):
Where Do Broken Hearts Go
Fool's Gold
Girls Almighty
18
Stockholm Syndrome
Clouds
Spaces
No Control
Night Changes
Wszystkie piosenki w HQ do pobrania: http://fuckyeahzourry.net/post/102021447424/four-downloads-ladies-and-gentleman
A ponieważ wczoraj rzeczywiście źle wkleił mi się link do Ready To Run - mam dla was wersję do posłuchania i pobrania: https://a.tumblr.com/tumblr_nemrwg2sy61sabi0xo1.mp3 (wystarczy prawym przyciskiem myszy kliknąć na pasek odtwarzania i wybrać "zapisz jako")
Filmikowy zwiastun płyty FOUR (z fragmentem piosenki "Night Changes"): https://www.youtube.com/watch?v=KwYjVHqeYtU

A teraz aktualności.
Niall i Louis dzisiaj w  X Factorze:


Louis w Londynie:


Harry wczoraj w Londynie, z facetem, z którym grał tego dnia w piłkę:

Chłopcy wczoraj z fanami przed studiem w Londynie:


































































Harry przedwczoraj wybrał się na wycieczkę do Paryża:


Niall w tym samym czasie pod studiem w Londynie:




Harry pod studiem, 4 listopada:






A te zdjęcia też są z tego tygodnia, ale nie wiem z którego dnia konkretnie:




Social media.
Harry:
("Jak zamówicie nasz najnowszy album FOUR, będziecie mogli pobrać <Ready To Run>. Mamy nadzieję, że wam się podoba i nie możecie się doczekać, żeby usłyszeć resztę")

Liam:
("Kocham Cala Auranda. Jest najlepszy")

Louis:
("Mam nadzieję, że podoba wam się <Ready To Run>")

Niall:
("A swoją drogą, mam nadzieję, że jesteście już gotowi do pokochania <Ready To Run>. To zdecydowanie jedna z moich ulubionych [piosenek] na FOUR. Kocham was, dobranoc")

("Gramy <Ready To Run> 1D o 3:40 w radiu BBC1")
("Dzięki za to Scotty. Doceniam")

("Royalblooduk, fantastyczny cover Happy. Uwielbiam go")

("Świetnie się bawiłem w domu Malika dzisiaj wieczorem")

Zdjęcie z Instagrama Roba Knox'a:
/Angel

23 komentarze:

  1. Hej!
    Dlaczego jakoś wcale nie dziwi mnie fakt, że ta płyta wyciekła? Nie wiem postaram się wytrzymać do premiery, ale może być ciężko... Boże! Jak Lou cudownie wygląda. Ostatnio tak się nim zachwycam, że masakra ;) Liam też bosko, fajnie wygląda w tym płaszczyku, chyba wolę go w takiej wersji niż w tej z WWA. Harry też super, ale nim już zdążyłam się pozachwycać wcześniej. "Ready to run" strasznie mi się podoba, szaleję za tą piosenką! Jak ja uwielbiam dostawać takie informacje, że chłopcy byli, u któregoś w domu i jeszcze dobrze się bawili. Oby tak dalej... ;)
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu? Nie wierzę po prostu, co za tępota na tym świecie żyje xD No jak można pomyli 7 z 17?! No Jak? Brak mi słów ;_;
    Nie mogłam się powstrzymać i odsłuchałam ale działają tylko "Where Do Broken Hearts Go"
    i "Night Changes" a szkoda, bo bardzo bym chciała pozostałe, wiem, ze nie powinnam, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia <333

    OdpowiedzUsuń
  3. tutaj znalazłam jeszcze No Control https://soundcloud.com/restrictedlrh/no-control-one-direction-backup-download-again , jakby Wam tak jak mi tamto nie działało, linki do pozostałych piosenek, które znalazłam, też już nie działają, ale pewnie w najbliższym czasie pojawią się nowe, jezu to jest cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna tęczowa koszulka Louis :P

    OdpowiedzUsuń
  5. http://chomikuj.pl/PhoenixMithra/Muzyka/One+Direction/Four+(Deluxe+Edition) tutaj są wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  6. http://haycurlyboy.tumblr.com/
    na tym tumblr są wszystkie w idealnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja przesłuchałam wszystkie piosenki z nowej płyty. Skoro już wyciekły to co szkodzi? Ważne że kupię płytę po premierze. Mi się najbardziej podobają Clouds, Night Changes i Where do broken hearts go. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo ;)
      i tak kupię płytę i tak kupię płytę :)
      Mi najbardziej podoba się No Control, Night Changes i Girl Almighty ;*

      Usuń
    2. No i nie dałam rady i przesłuchałam album... W sumie to ogólnie podoba mi się wszystko, bo w MM miałam piosenki, które nie do końca mi leżały, a "Four" jest naprawdę super. Dla mnie najlepsze są "18" - Zayn i Lou prawie mnie zabili ;), "Girl Almighty" - to chyba właśnie ta ulubiona i "Night changes". Szkoda tylko, że nie ma tam takiej typowej ballady typu LT lub "Half a heart", chyba, że w Deluxe, bo nie słuchałam...
      D.

      Usuń
    3. Kurcze, ja się tu powstrzymuję, żeby jeszcze nie przesłuchać a wy takie rzeczy piszecie :D muszę być silny :p

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. LazanjaGood bardzo Cię przepraszam ;) Trzymam za Ciebie kciuki, ale gdyby Ci się jednak nie udało daj znać co o tym sądzisz ;D
      D.

      Usuń
    6. Ja również się powstrzymuje. Jestem bardzo ciekawa tych piosenek, ale dam rade jeszcze 9 dni do oficjalnej premiery i odsłucham tych kawałków z płyty. Nie mogę się doczekać. A to że już jest nagrany kolejny teledysk? Matko naprwade jestem go ciekawa!
      Pozdrawiam Marzena

      Usuń
  8. http://i-want-to-forget-everythingmydarling.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam "18" i "Girl Almight" ♥.♥
    Nie wiem czy wiecie ale chłopaki nagrali już teledysk do kolejnego singla, "Night Changes" :D Tu jest wywiad o FOUR sprzed około tygodnia:
    http://www.directlyrics.com/one-direction-confirm-night-changes-as-next-single-in-exclusive-scott-mills-interview-tallk-four-album-listen-news.html
    Nie mogę się doczekać! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Night Changes!!!<3
      Jest najlepsza!
      Cieszę się, że będzie do niej teledysk:D

      Usuń
  10. Wyciekło już 12 kawałków, a wswzystkie naprawdę bardzo dobrej jakości można ściągnąć stąd, ja tak osobiście zrobiłam:
    http://chomikuj.pl/nieznana123/One+Direction/Four

    OdpowiedzUsuń
  11. Mozna było się tego spodziewać,że płyta predzej czy póżniej wycieknie lepiej żeby później.A co ja zrobie będe czekać do oficialnej premiery tak jak rok temu przy Midnight Memories i ani nie przesłucham piosenek ani ich nie pobiore.Wy róbcie co chcecie,ale ja zrobie swoie.Jak mażna pomylic daty premiery płyty to ja nie wiem.Powini zablokować jej sprzedarz a nie sprzedawać ja dalej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Macie już Ready To Run jak nie to tu jest link:http://ulub.pl/5WfFYwaIIc/one-direction-ready-to-run x.x

    OdpowiedzUsuń
  13. Liam wygląda tak słodko jak nie ma tego zarostu aż przypominają mi się stare dobre czasy :) Piosenka jest niesamowita takie rytmy country :D świetny post :)

    OdpowiedzUsuń