piątek, 3 października 2014

Small Information

Witajcie.
Dzisiaj chłopaki grają przedostatni koncert trasy WWA - w Tampie na Florydzie.
Potem jeszcze tylko Miami... i koniec :c
Pewnie się powtarzam - kiedy to zleciało...

No ale...
Czas na njusy.
Niall z fanami w Tampie, po tym jak wybrał się na golfa:





































Harry (na drugim planie), nieznana data i miejsce:

Najnowsze zdjęcie z planu teledysku:

Social media (przygotujcie się na dłuższe czytanie).
Liam:
"Me and niall from the other day"
("Ja i Niall któregoś dnia")

"Never gets boring loll"
("To mi się nigdy nie znudzi")

"Aha all I see is dollar signs"
("Aha, wszystko co widzę to znaczki dolara")

"Pure Boredom"
("Czysta nuda")
 
("Anabelle to naprawdę straszny film")

("Ja i Josh boimy się teraz iść spać. Ale żaden z nas się nie przyzna")

("Jak mam przestać myśleć o tej cholernej lalce")

("Potrzebuję czegoś zabawnego")

("A teraz wszyscy wysyłają mi zdjęcia tej lalki")

("Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh")

("Ludzie wciąż wysyłają mi zdjęcia Anabelle. Wszyscy jesteście źli")

("Dalej nuda")

("Jaki jest dobry program telewizyjny w Tampie")

("Dostałem trochę szalonych wiadomości")

("Próbuję je wszystkie przeczytać")

("Niektóre są fajne, inne szokujące a jeszcze inne po prostu dziwne")

("Ahhhh wreszcie w łóżku. Wciąż mam oczy otwarte")

("Chcialbym być dobry w zasypianiu")

("Chciałbym pomóż wszytskim ludziom, którzy są smutni.  Próbuję dotrzeć to wszystkich, ale to trudne")

("Idziemy spać, czy nie?")

("Spać czy nie? Głosujemy")

("3 dni do powrotu do domu")

("Co robić, co robić")

("Teraz jestem sam. Pewnie tak zostanie na całą noc")

("A tak w ogóle, to o co chodzi z tym "daddy")

("Właśnie nauczyłem się czegoś nowego. Nie spodziewałem się tego")

("Cokolwiek stanie się dalej")

("Wygląda na to, że nie idę spać")

("Nie wstanę  jutro")

("Nie wierzę, że wszyscy jeszcze nie śpimy. Poza ludźmi z innych krajów. Wy powinniście być obudzeni")

("Zaczynam zasypiać")

("Lepiej już pójdę spać. Pogadamy jutro")

("Ten moment, kiedy zasypiasz i pisze do ciebie twoja dziewczyna. I wszystko się zmienia")

(Neymar:) :"W moim kraju jesy 3:20 rano. Oczy mi płoną ale i tak nie mogę spać"
Liam: "U mnie jest [350? co to za godzina?]")

(kelly "Jesteś zbyt przestraszony by spać"
Liam: "Nie potwierdzam, nie zaprzeczam")

(isa: [tradycyjny spam o follow]
Liam: "Widzę cię")

(I LOVE OU LIAM: [dalej spam]
Liam: "Widzę cię")

(1D updates: "Ta emotka z małpką zakrywającą oczy naprawdę cię opisuje"
liam: "Dziękuję"
Liam: "Lubię wiedzieć o co chodzi")

Harry:
("Przygotujcie się. Jom Kippur (Żydowskie święto) już za rogiem")

Niall:
("Ona jest moją królową od kiedy mieliśmy 16 lat... Dokończcie zdanie")

"Getting there ! Practice practice practice !"
("Prawie idealnie. Ćwiczenia ćwiczenia ćwiczenia")

1DHQ, a propos nominacji 1D do MTV EMA
Przypominam o głosowaniu:

Na tym zakończę dzisiejszego posta. Miłego weekendu!
/Angel

3 komentarze:

  1. Hej! Cóż ja nawet nie będę pisać co czuję w związku z zakończeniem trasy :'( Haha Niall wygląda jakby przed chwilą wylazł z łóżka :D Szkoda, że Harry taki trochę nie widoczny... To chyba ekipa 1D? Josh, chyba dźwiękowiec... Czy coś pomieszałam? Już nie mogę się doczekać tego teledysku!!! Znowu Niam... To zdjęcie jest super - Liam w kapeluszu, Niall z brodą (?)... ;) Boże, temu Liamowi naprawdę strasznie się nudzi i w dodatku ta bezsenność - biedactwo. Nie ma to jak empatia fanów... Zamiast pocieszyć naszego Li to oni jeszcze mu te lalki wysyłają ;D On naprawdę nie wie o co chodzi z Daddym?!?! Hmm... mamy nową jednostkę czasu z tego co widzę ;) W ogóle wszystkie jego tweety są rozbrajające, poprawiły mi humor. Harry uświadamia nas o kolejnych świętach, ale w końcu ranking do jakiego się załapał do czegoś zobowiązuje ;) Uwaga Niall nas sprawdza! :D Filmik z ig zobaczę sobie później. Jestem dumna z tych nominacji, mam nadzieję, że się uda. Jeszcze chłopcy mają prawdopodobnie zaśpiewać "Fireproof" nie mogę się doczekać.
    Angel dziękuję za notkę <3 Również życzę Wam wszystkim udanego weekendu. Buziaki :*
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak sobie czytam wcześniej twita Harrego i tak sobie myśle; *kim jest kurcze Yom kippur* XD ale czy wpadłem na to, żeby np. sprawdzić na google? ZAPOMNIJCIE XD
    ale fajnie, że liam na serio przeglada wiadomości od fanów, jednak ja do niego nie napisze bo jeszcze by mi odpisał i bym dostał palpitacji serca, a niedługo egzamin na prawo jazdy i nie zdam jak nie będę żył :D
    Te selfie? pozdro z podłogi! są genialne :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest 1:14 a ja nadal nie spie -.-
    a co robie ? Przegladam bloga .. Jestem tak uzalezniona ..
    Czas trasy dobiega konca .. Szczerze nie mam pojecia kiedy to minelo .. Liam .. Nie mam slow .. Chlopak serio nie ma co robic XD
    jejku ja zazdroszcze tym wszystkim ludziom , ktorzy maja mozliwosc zrobienia sobie z nimi chociaz jednego zdjecia : 3
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń