wtorek, 28 października 2014

Small Information

Witajcie.

Zaczyna się dziać coś dziwnego.
Louis nagrywał dzisiaj jakiś "film" w Londynie. Z relacji fanek wynika, że jechał autem, a później został aresztowany.
Także Harry był wczoraj filmowany, tylko że na lodowisku, w świątecznej scenerii.
Jeszcze nie wiadomo o co może chodzić.

Zdjęcia i filmiki z planu Louisa:
https://www.youtube.com/watch?v=khkJrIZXeh8
https://www.youtube.com/watch?v=vlwlOXjGrXM














































Harry:
https://www.youtube.com/watch?v=cG3X-DBIwgM
http://onedhqcentral.tumblr.com/post/101170710959/ittybird-harry-skating





















































































































Niall wczoraj i przedwczoraj w Mullingar:


















































Reklamowe zdjęcie z Harrym:

Fotka Zayna, bez daty:

Filmik zza kulis kręcenia teledysku do SMG, dostępny na iTunes: http://1ddaily-updates.tumblr.com/post/101117319424/four-exclusive-video-on-itunes-720p-with

Do trasy OTRA został dodany koncert w Ottawie, 10 września:


W oficjalnym sklepie 1D można nabyć nowe rzeczy w duchu FOUR:
http://www.onedirectionstore.com/

Zostały zapowiedziane 2 wywiady z 1D.
ODE będzie przeprowadzać jutro wywiad z Harrym i Liamem:

BBC Radio 1 przeprowadzi rozmowę z całym 1D w sekretnym miejscu:


Social media.
Harry a propos lodowiska:

("Nie przewróciłem się bez powodu, prawda?")

Liam:
("Wciąż szukam [kostiumu na Halloween]")
("Widziałem fajne zdjęcia rzołnierzy To Story")

("Mogę się przebrać za łyżkę")

("Widziałem kolejny fajny kostium węża. Za duży wybór")

("Mogę być strażakiem")

("Sprawdźmy co zadecydują wiadomości prywatne")

("Trendy")

Louis:
("Fajny dzisiaj dzień. Dobrze móc spędzić trochę czasu w Wielkiej Brytanii") 

Niall:
("Oglądam [jakiś serial], Naprawdę zaczyna być interesujący")

("Oglądam powtórkę x Factora z wczoraj. Lauren Platt jest zdecydowanie moją faworytką. Jst niesamowita")

"Go on mullingar ! Yeeeooopppp"
("Naprzód Mullingar")

"Miss the tour already"
("Już tęsknię za trasą")

 Także Niall napisał, ze pobiliśmy rekord wyświetleń teledysku SMG, ale VEVO wciąż nie podało wyników:
("Dziękujemy bardzo, ze pobiliście rekord VEVO. Niesamowita ilość wyświetleń. Jesteście najlepsi")

Mama Louisa napisała, ze dobrze się bawiła. Możliwe, że towarzyszyła mu na planie filmowym:

A teraz przyznajcie się, rzecz na którą czekaliście całe życie!
Kolorowanka z Harrym:







/Angel

14 komentarzy:

  1. Kolorowanka??? SERIO???
    Myślałam, że nie przestanę się śmiać!
    Z tymi tajemniczymi filmami to pewnie kręcą nowy teledysk:)
    Świetny post:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Niestety moja wena co do pisania komentarzy ostatnio bardzo, bardzo nawala i w dodatku brakuje mi czasu, więc naprawdę przepraszam, że teraz tak żadko tu wpadam... Mam ogromną nadzieję, że to będzie nowy teledysk do świetnej piosenki, który niebawem będziemy mieli okazję zobaczyć - nie ma to jak ja i moje marzenia ;) Lou wygląda zabójczo, a ta scena z aresztowaniem jest po prostu boska. Tak na marginesie, czy on przypadkiem nie ma tego samego lub bardzo podobnego garnituru, jaki miał na sobie podczas ślubu swojej mamy? Harry i jego wygibasy na materacu, coś mi się wydaje, że dobrze się bawił i ten jego szalik... W ogóle jeśli to ten mój wymarzony teledysk to znowu zapowiada się ciekawie. Czekam na dalszy rozwój sytuacji ;) Niall wygląda super, jest taki wypoczęty i chyba pofarbował znowu włosy. Z tego co czytałam wcześniej zdjęcie z nim ma Polka. Naprawdę zazdroszczę, mam nadzieję, że godnie nas zaprezentowała ;) Zdjęcie reklamowe z Haroldem jest świetne, jego mina powala :D Po zobaczeniu Zayn'a jestem po prostu zdruzgotana i moje serce krwawi :'( Jedyny pozytyw to to, że przynajmniej wiemy, że żyje... ;) Tak. Nie dodawajcie koncertu w Polsce. Bo po co?! :/ Niestety rzeczy typu koszulki itp. mnie nie interesują, a wręcz z deka denerwują. Fajnie, że chłopaki w końcu wracają. Odpoczynek im się należy, ale już tęskniło mi się za oglądaniem ich razem... Widzę u Li szykuje się ostra impreza ;D Liczę na zdjęcia. Fotki z ig Nialla fajne, druga po prostu cudo. Z tego co słyszałam Ben też mówił, że rekord został pobity, więc może jednak jakimś cudem w końcu się nam udało. Szczerze mówiąc to mam wrażenie, że sama obejrzałam go z milion razy ;) O tak! Kolorowanka z Harrym to coś co chciałabym mieć. Mimo tego, że mam już swoje lata :D cieszyłabym się z takiej niezmiernie. Obrazek drugi najbardziej przypadł mi do gustu ;)
    Angel bardzo dziękuję za notkę <3
    Pozdrawiam ;*
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do tweeta Liam'a to ona napisal snail a snail to slimak a nie waz ( sorry , nie mam Polskich znakow bo Angielska klawiatura. )

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry dobie przrz te upadki zrobil cos w reke? Bo tam sa Jego zdj chyba w karetce jak siedzi i ma reke na temblaku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sory, że tak nie na temat i wgl ale wiecie może czy można jeszcze kupować bilety na koncert Eda Sheerana i gdzie je zakupić????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli pytasz o koncert w Stodole to wszystkie bilety sa juz wyprzedane

      Usuń
  6. Gdzie można nabyć te kolorowanki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://shop.ilovemel.me/products/coloring-book-colour-me-good-harry
      http://www.amazon.co.uk/Colour-One-Direction-Colouring-Book/dp/1471118673
      http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss/275-9570550-0806552?url=search-alias%3Dstripbooks&field-keywords=Colour%20in%20One%20Direction

      Usuń
  7. w tłumaczeniu tweeta Liam'a napisałaś "rzołnierzy" zamiast "żołnierzy" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niech vevo szybciej podaje ten wynik bo jestem mega ciekawa... :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem pewna ale czuje w moczu nowy teledysk <3 <3 tak to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten dziwny film to Teledysk Do Nicht Changes

    OdpowiedzUsuń