wtorek, 14 października 2014

Small Information

Witajcie.
Dzisiaj nie ma tak naprawdę nowych informacji o chłopakach.
W związku z tym, zapraszam wszystkich do udziału w naszej akcji "Directioner miesiąca": http://one-direction-poland.blogspot.com/2014/10/directioner-miesiaca-reaktywacja.html

Zdjęcia książeczki dołączonej do płyty FOUR:










Fotki Liama, Sophii i ekipy z Las Veags, 15.09:
























Fotka Nialla związana z akcją irlandzkiego radia:

Zdjęcie Harrego z fanką, możliwe że ze wczoraj:

Spotkanie Harrego z fanką, 5.10: https://www.youtube.com/watch?v=-AvaJEfwURI

Film WWA w całości, z angielskimi napisami, nagrywany w kinie, więc słaba jakość: https://www.youtube.com/watch?v=Cy9KqZsMqpQ

Piosenka Steal My Girl w wersji akustycznej: https://www.youtube.com/watch?v=lXxuqbMzuuU

Social media.
Harry:
("Wszystkiego najlepszego na urodziny przez duże "U" dla legendy - Mike Navarry. Dzięki za wszystko, mam nadzieję że masz tą właściwą [?]. Zachowuj się")

Liam:
("Gratulacje dla Jamiego Scotta, Johna Ryana i Juliana Bunetty, zasługujecie na najlepsze. Miłej nocy ziomki")

Nial:
(Updated & Feels: "To niesamowite, że Niall może wskoczyć do metra i nie zostać zbombardowanym przez ludzi. To mnie uszczęśliwiło"
Niall: "Mnie też")

"Got it ! Love/hate ! Ah don’t cry trish !!"
("Mam to! Love/Hate [serial]. I nie płacz Irlandczyku")

("Wszyscy mają "Steal My Girl"?")

snogharry: "Wszyscy ją kochają"
Niall: "woohoo")

("Wow, właśnie zobaczyłem, że ponownie w tym roku zostaliśmy nominowani do AMA. Dziękuję Ameryka, bardzo to doceniam")

"Happy birthday to my big brother Ben ! I love you ! I always say it to you and I’ll say it again! If I grow up to be like you , I know I’ll be a good man"
("Wszystkiego najlepszego dla mojego starszego brata Bena [Winstona]. Kocham cię. Zawsze ci to mówię i powtórzę jeszcze raz. Jak dorosnę to chcę być taki jak ty bo wtedy wiem, że będę dobrym człowiekiem")

Cameron Azoff:
("Przepraszam Harry za zmarnowanie twojego czasu ponownie")

Conor Maynard:
"That ought to work."
("To powinno wypalić")
Ten skrin sms-ów, które wymienili Conor i Niall, wstawił Conor na Twittera
(Niall: "Tu Niall Horan, to mój nowy numer"
Conor: "Skąd wiem, ze to ty...? Co szeptałeś do mojego ucha, jak pierwszy raz się kochaliśmy?")

Na koniec dwa ogłoszenia.

Apel czytelniczki bloga, do Was wszystkich:
"Kochani Directioners ♥ Chcę Was bardzo zachęcić do aktywności na blogu. Wszyscy kochamy One Direction, a więc żeby to okazać zachęcam do wysyłania waszych prac, zdjęć i innych rzeczy, które pokazują Waszą miłość i talent. Sama to robię (wysyłam) i mimo ,że jest to amatorskie, to daje dużo satysfakcji. Pozdrawiam Was i Administratorów Bloga , bo jest wspaniały ♥ /Daria Głowiak"
Słowami naszej koleżanki zachęcam do wysyłania publikacji twórczości w zakładce "Fanart". To prawda, ostatnio trochę zaniedbaliśmy tą akcję. Każdego kto chciałby się z nami podzielić swoimi dziełami, zachęcam do wysłania ich na adres onedirectionpolfanart@wp.pl, a ja z wielką przyjemnością je opublikuję. 
Przyjmujemy każdą formę twórczości - od obrazków, fotomontaży, przez filmiki aż do prac literackich i nagrań piosenek!

/Angel

28 komentarzy:

  1. Tak napewno coś przyślę;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Zdjęcia z tej książeczki są fajne. Szkoda tylko, że trochę niewyraźne :( Fotka Nialla i Hazzy powala :D Tam w Las Vegas pewnie świetna ta impreza była ;) Zdjęcia są super. Uwielbiam Sophiam <3 Uśmiech Nialla na tej fotce jest boski. Zdjęcie Harolda z fanką super i naprawdę możliwe, że z wczoraj, bo Hazz taki zmarnowany z deka ;) Jak dla mnie ta reakcja fanki była dziwna :/ Ja na jej miejscu nie dość, że bym go bardzo porządnie wyściskała to jeszcze nawiązała jakąś rozmowę. Nie wiem powiedziałabym chociaż "I love you", czy coś... No, ale cóż każdy ma inną psychikę i inaczej reaguje. Swoją drogą Hazze chyba też trochę rozbawiła jej reakcja ;) Jakość filmu rzeczywiście słaba :( Cóż czekam na lepszą wersję, może z polskimi napisami. Byłoby fajnie... Akustyczna wersja SMG bardzo fajna :) Dołączam do gratulacji Li, moim zdaniem nagroda w pełni zasłużona. Haha dzisiaj widzę Niall zmienia Liam w udzielaniu się na tt i ig ;D Również najlepsze życzenia dla Ben'a, ale z całym szacunkiem 1D mogliby już podziękować mu za współpracę co do teledysków ;) Hazz nasz miszczu :D Niall? Conor? :D Moje zdolności plastyczne itp. są na poziomie przedszkola, więc ja niestety pozostanę przy swoich wywodach w komentarzach ;) Przepraszam. Jednak dołączam się do apelu i zachęcam wszystkich odważnych. Naprawdę Was podziwiam <3
    Angel dziękuję za notkę :*
    Ściskam
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz wierszyk czy coś :D też fajnie, a pisanie dobrze ci idzie, fajnie się czyta twoje komentarze :D

      Usuń
    2. Dziękuję :D
      Nad tym wierszykiem może pomyślę. Chociaż z moją weną twórczą ostatnio bardzo ciężko ;)
      D.

      Usuń
    3. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć ;)
      D.

      Usuń
  3. Bóg jeden wie jak ja kocham tego bloga!! Świetny jest! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto to jest ten Conor?
    Poza tym ten blog jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Conor to też jakiś piosenkarz, ale w sumie nic o nim nie wiem :)
      D.

      Usuń
    2. Conor Maynard brytyjski piosenkarz.
      https://www.youtube.com/watch?v=uMTGcwZxdGg
      https://www.youtube.com/watch?v=OwP6U0LRzQM

      Usuń
  5. Ta mała mnie rozwaliła jak Harry ją przytulił, nie mogę ze śmiechu :D tylko zacząłem się zastanawiać czy ja bym nie zareagował tak samo XD pewnie nigdy nie będę miał okazji się przekonać sobs :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej! Jak to nie będziesz miał okazji?! Przecież jak wbijemy do tourbusa to może chłopaki akurat tam będą. Załatwię Ci u nich jakiegoś przytulasa, tylko żebyś na zawał nie padł ;D Jak zetniemy Malikowi włosy też może nas przytuli, więc będzie trochę okazji :D
      D.

      Usuń
    2. Haha No właśnie O.o przeciez my wbijamy do tourbusa, z głowy mi wyleciało xd no jak malikowi włosy ładnie zrobimy to będzie nam musiał podziękować :D

      Usuń
    3. No ja nie wiem jak Ty mogłeś o czymś takim zapomnieć :D
      Malik na 100% nam podziękuje. Może oprócz tego przytulasa jakiś koncert z bardzo dobrym miejscem i M&G... Jakoś się z nim dogadamy ;D
      D.

      Usuń
    4. Koncert z bardzo dobrym miejscem? Taką mu fryzurę walniemy, że nam osobisty koncert zrobią :D

      Usuń
    5. Koncert z bardzo dobrym miejscem? Taką mu fryzurę walniemy, że nam osobisty koncert zrobią :D

      Usuń
    6. Haha no patrz, że ja na to nie wpadłam ;) Ale ja chcę jeszcze pojechać z nimi w trasę, oczywiście tym świetnym tourbusem :D
      D.

      Usuń
    7. W sumie gdybym mógł jechać z nimi tym tourbusem, to mógłbym nawet w nim sprzątać :)

      Usuń
    8. Mogłoby być ciężko, szczególnie u Nialla (to jedzenie itd.), ale też mogłabym się poświęcić :D
      D.

      Usuń
    9. Ok to tam później sie podzielimy obowiązkami :) tylko od razu mówię, że ja nie sprzątam kibli :p

      Usuń
    10. Dobra jakoś się dogadamy :) Co do kibli może kogoś znajdziemy, bo mi też sprzątanie ich się nie uśmiecha. Najwyżej obiecamy Niall'owi jakieś żarcie to może posprząta ;)
      D.

      Usuń
    11. Haha i to jest dobry pomysł ;)

      Usuń
    12. Przekupimy go bigosem :D na pewno chce spróbować XD

      Usuń
    13. O! To dopiero jest świetny pomysł! Trochę bigosu i Niall jest nasz. W takim razie te nieszczęsne kible mamy z głowy :D
      D.

      Usuń
    14. Hahah ok to jesteśmy umówieni :D

      Usuń