niedziela, 28 września 2014

Small Information

Witajcie.
Jak już pewnie wiecie (takie njusy rozchodzą się w tempie błyskawicy) - wyciekł singiel Steal My Girl.
Możecie go przesłuchać tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=kFmaCZDYHsc
Poza tym można go zamówić -
w Empiku: http://www.empik.com/steal-my-girl-one-direction,p1101593983,muzyka-p
na Itunes: https://itunes.apple.com/gb/album/steal-my-girl-single/id917699184

Okej. Teraz coś o chłopakach.
Harry dzisiaj wcześnie rani w Charlotte:
https://twitter.com/75serin/status/516135402684809216


Zayn w LA 26.09:

Liam i Sophia 19.09 w Las Vegas:

Lottie w Nowym Orleanie 27.09:



Gemma i Anne Styles, oraz Sheila Azoff 01.2014 w Los Angeles:

Social media.
Liam:
("Nie mogę spać")

("Dalej nie mam szczęścia. Za gorąco")

("Mój telewizor jest zepsuty ")

Niall:
(to są tweety o golfie, Nie ma sensu, żebym ich tłumaczyła, bo i tak ani ja, ani wy nie ograniamy)



(Fajna mała impreza dla wszystkich 100 osób z ekipy. Jestem straszny w kręgle. Czas spać. Muszę wstać za 4 godziny na kolejny dzień [tego] turnieju golfowego")

To takie small, small information.Teraz zajmę się postem koncertowym, a Was zapraszam na konkurs (jutro jest ostatni dzień na wysyłanie swoich propozycji!): http://one-direction-poland.blogspot.com/2014/09/nowy-konkurs.html
/Angel

9 komentarzy:

  1. Hej! No to najważniejsze nie wytrzymałam i przesłucham "Steal my girl". Jeśli mam być szczera to, gdy przesłucham ją pierwszy raz zawiodłam się i za przeproszeniem pomyślałam sobie: "dupy nie urywa, staniki nie latają", ale posłuchałam jej jeszcze chyba ze 100 razy ;) i już naprawdę strasznie mi się podoba i u mnie teraz cały czas jest "I know, i know...". Jednak "Fireproof" jest bliższe mojemu sercu. Jeszcze stwierdziłam, że głosy chłopaków są takie dziwne. Może uznacie mnie za wariatkę (Ci co słuchali), ale ta piosenka kojarzy mi się z zimą, śniegiem i świętami. Nawet mam wizję teledysku do niej ;) Harry wygląda super, ale po co rano szlaja się po mieście? To zdjęcie Zayn'a komentowałam już wczoraj ;) Powtórzę: Zayn zdejmij tę opaskę!!! Fotka Liama i Sophii jest cudna <3 Liam jakie futro przyodział ;D Lottie jest moim zdaniem bardzo ładna, tylko za bardzo się tapetuje :/ Uwielbiam Gemmę i Ann - są śliczne. Nasz Liaś bardzo poszkodowany, aż mi się go szkoda zrobiło :( Niall i golf, naprawdę nigdy nie zrozumiem co go w tym kręci...
    Angel dziękuję za notkę <3 Czekam na posta koncertowego ;) Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze tak dziwnie brzmią bo to taki wyciek to słabsza jakościowo wersja..? Bo szczerze mowiac troche trudno rozróżnić który chlopak kiedy spiewa.. Ale poza tym ja jestem zadowolona :-) wpada w ucho i z kazda płytą bardziej trafiają w moje gusta :-) S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam taką nadzieję... W sumie to głosy chłopaków jakoś rozróżniam, tylko to brzmienie jest takie trochę dziwne...
      D.

      Usuń
  3. Pod poprzednim postem pisałam, ze powstrzymam się i posłucham Steal My Girl , ale niestety...nie dałam rady :/ przesłuchałam dziś....:* i tak....tak jak moja kochana osóbka z podpisem '' D.'' napisała, mi również po pierwszym odsłuchaniu jakoś ta piosenka nie przypadła do gustu....Oczywiście serducho mi waliło bardzo mocno itp. ale jak to napisała ''D.'' dupy nie urywa, staniki nie latają xd (hahaha, świetny tekst ;D) jednak po 2 odsłuchaniu....matko boska ! O,O poryczałam się, zaczęłam piszczeć, wrzeszczeć....^,^ świetna...takie są moje odczucia po 2 przesłuchaniu....inna niż poprzednie single i płyty, ale równie świetna &,& nie mogę się doczekać płyty....xd świetny post Anglel, tylko szczerze myślałam, że napiszesz coś o tym że Hazz podobno zmienił na chwilę wczoraj nazwę na ''Larry Is Real'' i że nam to wszystko wytłumaczysz, no ale.... może jeszcze napiszesz - mam nadzieję :)
    Kocham Was xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój tekst Ci się spodobał ;D Ja też już nie mogę doczekać się płyty...
      D.

      Usuń
  4. https://www.youtube.com/watch?v=o3IpWRVS0uE Tu jest piosenka niby zatytuowana "Steal my girl" Ale w rzeczywistości to nie to. Wiec mam pytanie... co to za piosenka????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jej słuchałam i mi to w ogóle nie brzmi jak 1D... Nie wiem co inny na to ;)
      D.

      Usuń
    2. Nie wiem co to :c jest taka aplikacja na telefon Shazam i tam możesz sobie sprawdzić :)

      Usuń
  5. 'Steal my girl' przesłuchałam raz... I już mam ja na dzwonek w telefonie :* Piosenka będzie jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń