sobota, 20 września 2014

Smal Infirmation

Witajcie.
Od razu na początku chciałabym podziękować tej osobie:
A więc *D*Z*I*Ę*K*U*J*Ę*
Rzeczywiście, zapomniałam dodać, że chłopcy występują drugiego dnia festiwalu;) Link się nie zmienia, godzina koncertu też nie.

Pierwsza informacja - dzisiaj obchodzimy dokładnie drugą rocznicę wydania teledysku do "Live while we're young"!

Zayn w klubie w West Hollywood 18.09:








Harry tego samego dnia w Los Angeles:

Niall imprezował wczoraj w klubie z Chrisem Brownem, Usherem i  Skrillexem:



Liam wczoraj pod stadionem:


Zdjęcie bez daty, ale z niedawna:

Fotka z hotelu w Las Vegas, z 15 września:

W empiku można już zamawiać singiel "Steal my girl": http://www.empik.com/steal-my-girl-one-direction,p1101593983,muzyka-p

Social media.
Harry:
("El Paso El Paso El Paso. Chłopaki chłopaki chłopaki.")

Liam:
("El Paso, mam nadzieję, że macie tam dobre fajitas")

Niall:
"Nice little thing to see when you jump in the car !"
("Taka miła mała rzecz, którą można zobaczyć wchodząc do auta")

#wherewegoingtodaymark

Eleanor na Instagramie:


Gemma na Instagramie:
http://instagram.com/p/tJJBU3Th2W/

Lottie wczoraj pod stadionem, na którym chłopcy grali koncert:




Na koniec, już tradycyjnie przypominam o naszym konkursie. Jak na razie mamy mało zgłoszeń, ale czekamy na więcej!
http://one-direction-poland.blogspot.com/2014/09/nowy-konkurs.html
/Angel

16 komentarzy:

  1. Jak dobrze że to dziś ;* obejrzę raczej ^^ bo w poprzednim poście się przeraziłam, że nie oglądałam i że niby nie jestem True Directioner i kochani ludzie (chwała Wam kochani, kocham Was, serio) mi pomogli i pocieszali itp. :) więc dzięki wielkie miśki :* i oglądam dziś ;D Dzięki za info ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze pytanko; czy to chodzi i to, że o 4 wystąpi 1D, czy ogólnie wtedy zacznie się 2 dzień festiwalu? I czy oglądać pod tym samym linkiem z poprzedniego posta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie dzień. Oprócz tego będą jeszcze Lorde, Paramore, One Direction, Iggy Azalea, Train, Weezer, Calvin Harris, 50 Cent, Eric Church i Ed Sheeran, więc nie wiem o której dokładnie wejdą na scenę.
      Love
      /Angel

      Usuń
    2. A ile to w sumie będzie trwało?

      Usuń
    3. Zapewne że trzy godziny zanim każdy zaśpiewa po parę piosenek.

      Usuń
  3. Hej! Na początku znowu przepraszam, że znowu nie komentowałam przez jakiś czas, ale już wracam i postaram się regularnie męczyć Was moimi dość długimi i często głupimi komentarzami ;) Fajnie, że sprawa z tym występem się wyjaśniła, ale znając moje lenistwo to i tak nie wstanę o 4 rano, żeby to obejrzeć, więc będę czekać na jakieś nagrania, itp. Jejku to już dwa lata od premiery "Live while we're young" strasznie szybko zleciało, w ogóle to mój ulubiony teledysk <3 Zayn ostatnio się nam rozszalał, lata po tych imprezach, ale mnie to bardzo cieszy ;) Ładnie mu w tej koszuli, ten kolor bardzo mu pasuje, tylko ta opaska... Po co on ją założył?! Mam nadzieję, że to tak tylko na tamtą okazję, niby jemu we wszystkim ładnie, ale moim zdaniem o wiele lepiej wygląda bez takich udziwnień na głowie ;) Hazz wyszedł tak świetnie na tym zdjęciu, że nie mogłam się napatrzeć <3 Sama nie wiem dlaczego... Niall?! Boże, nawet nie wiem co napisać :D Fotki Liama super :) Już nie mogę się doczekać "Steal my girl" - ciekawość mnie zżera. Tweet Harrego jak zawsze świetny :D Co to jest to fajitas? Oczywiście mój ukochany Mark i filmik z nim w roli głównej <3 El jak zawsze śliczna, Lottie też jest bardzo ładna, tylko moim zdaniem troszeczkę przesadza z makijażem, chyba, że tylko tutaj tak wyszła ;) Angel, dziękuję za notkę :* Pozdrawiam i przesyłam buziaki dla wszystkich <3 D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fejitas to jedne z najbardzien popularnych dań kuchni meksykańskiej :D a to opaska którą ma Zayn... może Harry mu pożyczył XD ale mu nie pasuje przykro mi

      Usuń
    2. No właśnie tak myślałam, że to coś z jedzeniem ;) Dzięki. Całkiem możliwe, że to Harry mu ją dał, ale zgadzam się Zayn nie fajnie wygląda w tej opasce, mam nadzieję, że ostatni raz miał ją na głowie :) D.

      Usuń
  4. Ciekawe czy Brown zrezygnował z bycia damskim bokserem... Jakos niespecjalnie cieszy mnie widok Niallera z nim... S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi sie to nie podoba .. No ale Niall jest dorosly .. Moim zdaniem Zayn powinien podciac wlosy . Wyglada swietnie . Ale wolalam Go w starym wydaniu :)

      Usuń
    2. Nie wiem, czy zrezygnował, czy nie i w sumie to nie mam nic do Skrillexa, Ushera, no Chris po sytuacji z Riri trochę stracił mój szacunek, ale i tak za bardzo ich nie znam i nie mogę się o nich wypowiadać, ale Niall jakoś mi do nich nie pasuje :/ Przecież to nasz słodki blondas, a tu takie towarzystwo ;) ale jak dobrze się bawił to fajnie, wydaje mi się, że Nialler ma swoje zdanie i wie co robi :) D.

      Usuń
  5. Jejciu ogladalam !
    Jak spiewali 'Little things'
    mialam ciarki .. *.*
    albo 'WMYB' cos wspanialego !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego dodajecie co Eleanor dodała na IG, Sophie a Pezz nie? Rozumiem że ona jest w innym zespole, ale troche tak nie bardzo ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerrie is fake

      Usuń
    2. Sama jesteś fake

      Usuń
    3. Są tu osoby, które mają różne poglądy. Ja też uważam, że Zerrie to fake i większość o tym wie. Nikt nigdy nie robił żadnych problemów, więc po co od razu pisać "sama jesteś fake" spiny naprawdę nie są tu potrzebne, a to do tego prowadzi :) D.

      Usuń