czwartek, 10 lipca 2014

WWA Tour - Hiszpania, Barcelona, Estadi Olimpic - 08.07.14

Kochani przed wami bardzo interesujące zdjęcia z koncertu w Barcelonie! Zaczynamy!

Na początek zdjęcia które według mnie wygrały ten post :














Pozostałe :





































Filmiki z tego koncertu znajdziecie tutaj :

http://haycurlyboy.tumblr.com/post/91282339730/barcelona-08-07-14

A także część Bandu 1D za kulisami :



Na koniec gify :



A także dzisiejszy koncert odbędzie się w Madrycie na stadionie Vicente Calderón.

TO tyle ode mnie co do jutrzejszego posta nie jestem pewna, zależy czy wyrobie się przed wyjazdem... Jak nie to trzymajcie się cieplutko, razem na pewno coś wskóramy. ZAPRASZAM DO POPRZEDNIEGO POSTA! MUA!

- S Xx

256 komentarzy:

  1. Te pierwsze zdjęcia są pozwalające :-*<3<3<3
    -G

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam, że podesle wam zdjecia z koncertu,ale jakosciowo sa dosc slabe niestety... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te początkowe zdjęcia są zwyczajnie powalające :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Liam w kapeluszu wygląda jak Makłowicz w podróży xd a co do pierwszego zdjęcia nie na już wątpliwości że Zayn nie przekłuł języka. Szkoda. Natomiast nie mogę z tym uśmieszkiem Lou. Kiedy go widzę dręczą mnie myśli: "o czym on do choroby jasnej myśli?" ten uśmiech jest jak: och, mam cały świat u stóp. To jest takie piękne..(no spójrzcie, czy ten uśmiech tego nie wyraża? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Makłowicz mnie rozwalił :D

      Usuń
    2. Mnie też hahaha Makłowicz xD

      Usuń
  5. Jak zwykle za*****ty post. Te pierwsze zdjęciq są powalające!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obyście coś wykombinowały :D do nastepnego

    OdpowiedzUsuń
  7. jezu chłopaki noo ! przestańcie być tacy idealni ! :D <3 albo nie ! zostańcie tacy jacy jesteście <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wrażenie jakby z każdym kolejnym koncertem mieli z tego co raz większą frajdę, bawią się i wygłupiają. Na początku trasy jakoś sztywno było. uwielbiam ich, są najlepsi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja ich kocham <33 Post świetny :D Zapraszam do mnie :http://ijustwannaseeyouimaginyo1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ktoś ma ochotę prowadzić ze mną bloga zapraszam tam będzie więcej informacji
    http://onedirectionforeveryoung.crazylife.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha miny chłopaków mnie rozwalają :D Hahaha czy wy też macie tak, że słuchacie codziennie 1D i poźniej wam się śnią, ja mam tak od pewnego czasu i no nie ma piękniejszych snów.. Ahh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha... nie jesteś sama XD Mam tak samo :D Naoglądam się o nich filmików i potem mi się śnią :D Ale ja tam na to nie narzekam :P Czasami się budzę i myślę:,,Cholera czemu to nie jest na prawdę?'' XD Pozdrawiam ;)

      Usuń
  12. Świetny post :P miłego odpoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. MAM PYTANKO HARRY KIEDYŚ SKRÓCI WŁOSY ? PS NIE PISZE TEGO ZŁOŚLIWIE, PO PROSTU TYLKO PYTAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nikt oprócz Harrego nie wie. :) Sądzę, że to może być całkiem niebawem. Ma już długie włosy, a nie będzie hodować ich do ziemii jak Roszpunka. :D Teraz kończą trasę w Europie, później Ameryka i powinien wyglądać porządniej w USA. (to tylko moje przypuszczenia)

      Usuń
  14. Ale oni wyrośli.......oczywiście,dalej są cudowni.ale..(moge brzmiec jak babcia) brakuje mi ich za czasów "video diary" lub jak cały czas się śmiali czy wygłupiali.Teraz też się śmieją i tak dalej..ale tak jakby mniej...a może po prostu nie jestem ich prawdziwą fanką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś mi się wydaje, że dorastają :D są coraz starsi i coraz mniej chce im się wygłupiać. No wiesz w końcu Louis już w grudniu kończy 23 lata XD w sumie starzy nie są ale chyba za starzy na nakręcanie filmików w stylu "spin the harry" ale i tak fajnie od czasu do czasu pooglądać te stare filmiki :D

      Usuń
    2. taaa,dokładnie :) ale ten czas zleciał..

      Usuń
    3. Ja też nie wie co się z nimi dzieje.. Liam ma ciało starego faceta.. zero mięśni, zapuszczone cyce i ten owłosiony tors.. twarz spoko ale ciało? tragedia.. Luis moim zdaniem w tej fryzurze, już nie wspomnę o teledysku do you & i wygląda jak jakiś wychudzony ćpun z odwyku co uciekł.. odnośnie Zayna nie wiem czy tylko mi się wydaje czy większej ilości osób że się chłopak wypalił.. oglądałam chyba wszystkie filmy z koncertów i wygląda jak by mu się mega nie chciało, postawi garba odśpiewa co ma odśpiewać i koniec jego udziału w koncercie.. zero wczucia jakiejś relacji z fanami od czasu do czasu odmacha i tyle.. jedynie chyba Hart i Nail jakoś się prezentują.. Może tylko ja tak myślę ale wydaje mi się że kiedyś byli bardziej zaangażowani i jacyś fajniejsi byli.

      Usuń
  15. Ale śliczne, te pierwsze powalające <3 💗💋💗💋💗💋💗💋💗💋💗💋💗

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy pojawi się kolejny post ?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG ja byłam na tym koncercie!!!! Chłopcy widzieli moją flagę *.* jak Zayn ją zobaczył pokazał kciuka w górę!!! A ogólnie było zajebiście :D miejsca przy barierce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ci :D serio zazdro :P więc żyj z świadomością, że Zayn cie widział i jeszcze pokazał kciuka w górę :D

      Usuń
  18. W sumie to dlaczego nikt nie napisał nic o gifie z Harrym XD przecież on jest tam tak słodko rozbrajający *.* najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlaczego nie pojawił się żaden nowy post od czwartku? 😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego że San pojechała na wakacje i Angel też na nich przebywa. Prawdopodobnie do 21 lipca nie pojawi się żadna notka.

      Usuń
  20. oni są na prawdę cudowni ;D jak ja ich kocham, tak mocno mocno xD kurcze szkoda, że do 21 lipca nie pojawią się żadne wpisy :c może my, czytelnicy, zróbmy tak, że jak pojawią się jakieś wiadomości to napiszemy w komentarzu, żebyśmy wiedzieli na bieżąco co się u naszych idoli dzieje. Co Wy na to ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W sumie kto ma twittera to niech co dziennie zagląda na twitta harrego on jest tak miły że zawsze coś wspomni o koncertach i wgl :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam One direction News -tam jest sporo inf na ich temat dodawanych na bieżąco Kl.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanko do Was.... Macie może jakieś newsy na temat tego gdzie pracują i czym zajmują się rodzice chłopaków? Wiem tylko, że ojciec Nialla- Bobby pracuje za ladą na dziale z mięsem w Tesco. Kl.

    OdpowiedzUsuń
  24. przewińcie do 1:43

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego od jakiegoś czasu Danny nie dodał żadnego posta ? :(

    OdpowiedzUsuń
  26. na serio jakiejkolwiek reakcji??? o.O

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiecie może co Liam zrobił sobie w nogę podczas koncertu w Portugalii?

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post! Te zdjęcia są po prostu jhbhghgvjhv.

    Zapraszam na moje ff z harrym http://bake-in-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej mam pytanie do wczorajszego postu. Niall miał zdjęcie z Neymar'em,wiecie z kiedy to było dokładnie?(dzień);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodano 8 dni temu ale zdjęcie zrobiono wcześniej bo w tym dniu Neymar miał kontuzję;)

      Usuń
  30. Hejka Dziewczyny! mam pytanie, od niedawna jestem fanką One Direction. Możecie mi powiedziec czy chłopcy są w związkach, a jeśli tak to z kim?
    Z góry dziękuję i pozdrawiam Was wszystkie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tu nie tylko dziewczyny ;) tak Zayn jest w związku z Perrie Edwards, Louis z Eleaonor Cadler a Liam z Sophie Smith :D to oficjalnie bo jestem LS i coś mi ciężko uwierzyć w Elke ;)

      Usuń
    2. Są też osoby, które nie wierzą w Zerrie (Zayn i Perrie) :)

      Usuń
    3. No niektorzy wierzyli ze zayn sie podkochuje w harrym i jest zazdrosny no to juz raczej przesada ale w to że louis i harry sa razem jestem w stanie uwierzyc.

      Usuń
    4. Ale tu wcale nie chodzi o to, że Zayn podkochujesz się w Harrym, czy nawet, w którymkolwiek z chłopaków...

      Usuń
    5. No tak, wiem ze nie o to chodzi. Tylko kiedys byly tez blogi ktore o tym mowily ze harry jest z louisem a zayn jest o harrego zazdrosny. Nie wiem czy ktos w to wierzy xd

      Usuń
  31. Nie wiem czy wiecie, ale El Maliko odblokował swoje ig i dodał wpis na tt :) Normalnie szaleje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie widzialam, huhu w koncu cos tweetna xD nie mg doczekac sie kolejnego posta ;c

      przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga z imaginami; rock-me-imaginy-z-one-direction.blogspot.com/ ✌️

      Usuń
  32. Co sądzicie o ostatnim usuniętym z TT tweecie Harrego?

    OdpowiedzUsuń
  33. Mogę wiedzieć o co chodzi z tym tweetem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierdziele tak zawsze co ciagle na tt jestem to ciegle na harrym a dzisiaj od rana bylem w pracy i nie wiem o co chodzi wiec kto napisze? Jaki twit ; D

      Usuń
    2. Chyba chodzi o tego tweeta z tym zdjęciem... ale prawdopodobnie to ktoś inny dodał go na jego konto :) Tylko nie wiem, czy to o to chodzi, bo to już jakiś czas temu było. Jakieś 3 dni temu też dodał tweeta chyba z tekstem piosenki i go usunął :)

      Usuń
    3. Dzieki :D. A co bylo na tym zdjeciu??

      Usuń
    4. Poszukaj sobie może na innym blogu, albo na ich fb... ;)

      Usuń
    5. A o który? :)

      Usuń
    6. OMFG o.O larry is real tzn i hope ;) już niedługo zobaczycie :) kiedyś w wywiadzie chłopcy zostali zapytani o to kiedy bedzie jakiś skandal bo narazie są grzeczni i sa kojarzeni z tras i piosenek a nie skandali a harry powiedzial ze w 2014 i powiedział ''if you want we can already do scandal'' i uśmiechnął się do louisa XD

      Usuń
    7. Ten Larry już tyle razy miał się ujawnić, że ja już w to nie wierzę, ale to może dlatego, że nie jestem LS, w sumie ES to też nie jestem. Uważam, że jeśli Lou jest z El to super, bo bardzo ją lubię, a jeśli Larry jest prawdziwy to też nie mam nic przeciwko. Ważne, żeby chłopcy byli szczęśliwi :)

      Usuń
    8. No w sumie tez masz racje ale spójrz na to ze strony chlopakow nawet gdyby byl prawdziwy to moga sie bac reakcii malo tolerancyjnego spoleczenstwa a duzo directionerek nie dopuszcza wgl takiej mozliwosci wiec moga sie bac straty fonow a to przykre :/

      Usuń
  34. Jejuu fantastyczny ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Theo Horan ma dzisiaj urodziny<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie ;) Theo i El maja dzisiaj urodziny . Nasi kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Fascynujące ♡

    OdpowiedzUsuń
  38. Co Liam zrobił sobie w nogę podczas koncertu w Portugalii?

    OdpowiedzUsuń
  39. Boze oni wyglądają tak seksownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Jezu ja chce koncert . Tu i teraz w Polsce ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  41. http://www.unrealitytv.co.uk/showbiz/one-directions-niall-horan-shares-cutest-pics-ovary-alert/

    OdpowiedzUsuń
  42. Cześć :) Jest tu może jakaś Directionerka, która chciałaby tak normalnie popisać? :) O 1D, o życiu, o hobby i nie tylko... Miałybyśmy już jeden wspólny temat - 5 cudnych chłopców ;** Straszne nudy, nie ma co robić, może coś z tego będzie ;dd Więc, bardzo proszę: ola12104@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moze byc directioner ;)

      Usuń
    2. Ach u mnie też same nudy. Nie mam, co robić w domu. Czasami pójdę tylko pobiegać.
      Na szczęście moje przyjaciółki niedługo wraca, więc będzie trochę mniej nudno. Ale dopóki nie wrócą to nie mam, co robić.

      Usuń
    3. U mnie też nic ciekawego, większość gdzieś powyjeżdżała, w dodatku gorąco jak jasna choroba... Dobrze, że tutaj ktoś coś napisze :)

      Usuń
    4. No pewnie, że może być Directioner ;P

      Usuń
    5. hej mam nadzieję, że odpowiesz na moją wiadomość :)/marzycielka

      Usuń
  43. I właśnie sobie uświadomiłam że ich nigdy nie zobaczę. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Zawsze trzeba mieć nadzieję ;)

      Usuń
    2. Nadzieja umiera ostatnia<3<3<3, a ja wierzę że będą u nas ;*

      Usuń
    3. Dokładnie, najwyżej weźmiemy ze sobą wnuki, laski, okulary i dobre aparaty słuchowe, ale zobaczymy 1D i to w pierwszym rzędzie, ja Wam mówię ;D

      Usuń
    4. Łe tam w pierwszym rzędzie :D ja wbijam na scene ;)

      Usuń
    5. Tylko że nawet jak będą to prawdopodobnie nie zobaczę ich bo nie mam kasy :c

      Usuń
  44. Czyli tutaj jest też chłopak? Nie to, że mam coś do tego tylko tak pytam, bo komentuję tu od niedawna i tak jeszcze nie do końca ogarniam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom jest ale obawiam sie ze jestem jedyny xd

      Usuń
    2. To fajnie :D Żadko się zdarza, żeby chłopak ich lubił, albo większość się nie przyznaje, a szkoda :(

      Usuń
    3. Skoro jesteś directionerem to jesteś tak super słodki i przystojny jak oni <3<3<3

      Usuń
    4. Haahahah dziekuje xd ja ich lubie i nie ukrywam tego :D hah ja nie wiem co powiedziec :p chociaz wsrod moich rowiesnikow i znajomych juz nikt za nimi specjalnie nie szaleje (we wrześniu 3 klasa technikum :3 ) wiec nie mam z kim pogadac o nich :( a ten blog jest do tego spoko :)

      Usuń
    5. Fajnie, że jest tu taki ktoś jak ty :) Przynajmniej można się dowiedzieć co, o niektórych sprawach sądzi chłopak, a często mnie to ciekawiło, niestety z moim bratem, czy kolegami nawet nie ma co poruszać tematu 1D :( A tak w ogóle to myślałam, że pewnie ja jestem tu najstarsza, a tu proszę... :D

      Usuń
    6. Pozdrawiamy rodzynka :-D. Ja też pewnie należę do najstarszych znajdujących się tu osób,jestem w wieku Louis'a.

      Usuń
    7. Fajnie, że jest z nami chłopak. :)
      A skąd jesteś?

      Usuń
    8. wpadłam z nudy na pomysł,żeby każdy kto chce napisał z jakiej części Polski jest i jaka tam pogoda,(choć pewnie wszędzie słońce i upał :-p) przynajmniej tak jest u mnie koło krakowa.

      Usuń
    9. w Częstochowie też upał :)

      Usuń
    10. Okolice Lublina :) Upał jak choroba... Jak tak dalej pójdzie to chyba kopnę w kalendarz ;)

      Usuń
    11. Warszawa <3, ale teraz jestem w drodze z Torunia, upał nie do wytrzymania ;*

      Usuń
    12. O wiek louisa :D pobilas mnie :p jestem z piły i tu też upał boże a ja ciągle w pracy i nie ma nawet jak nad jezioro pójść XD

      Usuń
    13. Ciekawe czy jest ktoś tutaj z jeszcze większym stażem wiekowym ode mnie oby był haha,Też chciałabym pojechać gdzieś nad wodę,a również nie mogę się wyrwać,zrobiłaś mi chętkę na wyjazd :-) a tu tylko praca dzień po dniu.

      Usuń
    14. WOW, WOW i jeszcze raz WOW. BOY DIRECTIONER, ogarniacie? Już cię kocham człowieku :P ~MJM

      Usuń
    15. Chłopak directioner bomba, jeszcze cię nie znam a już cię kocham Haha <3, ideał( nie licząc naszych chłopców );*<3<3<3

      Usuń
    16. Hahahah dzieki :3 tak bardzo miło też was kocham wszyscy directioners się kochają no i one direction a one direction kochają nas :D

      Usuń
    17. Haha;*, tak trzymaj i nie przestawaj tu pisać<3, fajnie że chłopcy też ich lubią, wręcz kochają i się tego nie wstydzą <3<3<3
      -G(od teraz tak się będę podpisywać, wy też jakoś się podpisujcie)<3<3<3

      Usuń
  45. Cudooo *.* takie seksiaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Boski boski boooski ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fantastyczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. piszcie bo nudy
    gg 51164953

    OdpowiedzUsuń
  49. Chce koncert w Polsce 1D !!!! W przyszłym roku będzie ...

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny . No ja też che koncertu

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziewczyny w krótce nasze marzenia się spełnia i zobaczymy ich . A post jak zwykle boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Chce koncertu ...

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej :) zna ktoś może jakiegoś innego bloga o chłopcach?? Bo chciałabym wiedzieć co się u nich dzieje do czasu aż tutaj nie zaczną się pojawiać posty. z góry dzięki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich fb możesz sprawdzać :)

      Usuń
    2. www.onneddirection.blogspot.com

      Usuń
  54. Kiedy można liczyć na nowego posta? Wiadomo coś? :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hejka słyszałyście o tym że ma być serial one direction? Tzn ja słyszałem i wcale mi się to nie podoba :( może przesadzam ale moge wam wytłumaczyć dlaczego jak chcecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też coś kiedyś słyszałam, ale to już jakiś czas temu i też średnio mi się podoba :) Słyszeliście, że kilka dni temu zmarła Leah, ta mała dziewczynka, z którą Niall spotkał się w tym roku w Dublinie po koncercie :(

      Usuń
    2. Dlaczego ci się to nie podoba, skąd to wiesz? To może mieć swoje plusy i minusy;*

      Usuń
    3. Niby tak, ale moim zdaniem oni są zespołem, który śpiewa, zresztą świetnie i nie jest im potrzebny żaden serial. Może fajnie byłoby obejrzeć coś takiego, ale uważam, że powinni raczej skupić się na muzyce, albo zorganizować coś dla fanów... W ogóle te wszystkie gacie, plecaki, paznokcie z ich zdjęciami to też przesada :(
      P.S Mój komentarz to pierwsza odpowiedź, a nie ten główny, też jestem ciekawa co myśli o tym jego autorka :) Pozdrawiam

      Usuń
    4. Wsumie masz rację, fajnie ich czasem obejrzeć w czymś typu "This is us" ale są zespołem i niech tak zostanie <3<3<3

      Usuń
    5. Dokładnie ;)

      Usuń
    6. Autor :p chodzi mi o to ze jak kazdy serial bedzie mial swoj pierwszy odcinek ale i ostatni :/ a obawiam sie ze ostatni odcinek moze miwic o rozpadzie zespolu :'( tzn... to troche jakby czarny scenariusz ale zwróćcie uwage na jonas brothers nie bylem ich fanem ale na poczatku oni zyli z damej muzyki tak jak 1D teraz a pizniej dopiero powstal serial o jonasah i trwal nie wiem moze z 2 lata i w ostatnim odcinku byl ogloszony koniec zespolu wiecie no 1D sa juz zespolem dosc dlugo i to w sumie jest glowny powod dlaczego mi sie to nie podoba. Wiem to najgorszy scenariusz o jakim mozna pomyslec ale o to sie obawiam najbardziej...

      Usuń
    7. Przepraszam za literówki ale pisałem z telefonu xd ale doczytacie się :)

      Usuń
    8. Zgadzam się z tobą, ale wydaję mi się że jonas brothers nadal są zespołem, chociaż mogę się mylić ;*

      Usuń
    9. To rzeczywiście czarny scenariusz i to bardzo :) Mam nadzieję, że jednak tak nie będzie... W ogóle jak wcześniej pisałam mi taki serial nie jest do niczego potrzebny. A gdzieś ostatnio czytałam, że chłopcy mieli grać w Icarly (nie wiem, czy dobrze napisałam), ale producent tego serialu stwierdził, że są zbyt sławni, chociaż to co innego niż własny, ale tak szczerze mówiąc to nawet nie potrafię sobie wyobrazić takiego serialu z nimi w roli głównej... Przepraszam za tą autorkę :)

      Usuń
    10. Spoko to nic (autorka) jonas brothers juz nie sa zespolem xd i mam nadzieje ze sie myle z tym co pisalem :) a w icarly oni przeciez juz wystepowali :) byl z nimi odcinek :)

      Usuń
    11. A tak w ogóle to uważam, że powinniśmy się jakoś podpisywać :) Nie wiem co wy na to, ale ja będę się od teraz podpisywać D. żebyście mogli ogarnąć, że to ja :) Myślę, że byłoby milej wiedzieć co kto napisał...
      D. ;)

      Usuń
    12. Wiem, że występowali, ale chcieli ich na stale :) Co do tych johnas brothers to raczej masz rację, ale nie jestem na 100% pewna, bo jakoś się nimi nie interesowałam :) D.

      Usuń
    13. Glupi pomysł z tym serialem, ten czas co nagrywaliby ten serial mogliby poświęcić na spotkania z fanami lub spędzenie czasu ze sobą bo coraz mniej widzę ich ze sobą poza scena.

      Usuń
    14. Czasami czuje się jakby 1D się powolutku rozpadało. :c

      Usuń
    15. W sumie to tez masz troche racji kiedys wiecej czasu spedzali razem ale moze jak sa razem caly czas to jak maja wolne zeby sie soba nie znudzili to spedzaja ten czas osobno no nie wiem...

      Usuń
  56. Ja też nie wie co się z nimi dzieje.. Liam ma ciało starego faceta.. zero mięśni, zapuszczone cyce i ten owłosiony tors.. twarz spoko ale ciało? tragedia.. Luis moim zdaniem w tej fryzurze, już nie wspomnę o teledysku do you & i wygląda jak jakiś wychudzony ćpun z odwyku co uciekł.. odnośnie Zayna nie wiem czy tylko mi się wydaje czy większej ilości osób że się chłopak wypalił.. oglądałam chyba wszystkie filmy z koncertów i wygląda jak by mu się mega nie chciało, postawi garba odśpiewa co ma odśpiewać i koniec jego udziału w koncercie.. zero wczucia jakiejś relacji z fanami od czasu do czasu odmacha i tyle.. jedynie chyba Hart i Nail jakoś się prezentują.. Może tylko ja tak myślę ale wydaje mi się że kiedyś byli bardziej zaangażowani i jacyś fajniejsi byli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Modest też się do tego przyczynia, trochę ich wyniszcza :( D.

      Usuń
    2. Nie po wyglądzie ocenia się czlowieka, to ze liamowi sie przybyło nie ma chyba nic wspólnego z tym że już nie jest fajne 1D, ten kom jest obrazliwy jak na fanke!!!!

      Usuń
    3. No ale przeciez nie napisala ze dlatego ze przytyl to 1d nie jest fajne tylko to jest zupełnie inny argument bo następne co napisala to ze jest mniejsze zaangazowanie na scenie i to dlatego i w sumie to fanka nie musi przeciez byc tylko pod wrazeniem ale moze widziec tez minusy i ja sie w sumie troche zgadzam z wypowiedzią ale czesciowo... chociaz liam z ta brodą w you and i wygląda serio jak stary dziad na rybach a louis z harrym mają włosy jakby tydzień nie mieli dostępu do czystej wody to i tak są meeega przystojni :D
      Rodzynek xd :D

      Usuń
  57. Harry z tym turbanem na głowie wygląda jak Alladyn xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha może trochę :) ale i tak wolę jak ma tę szmatkę na głowie niż ten kapelusz hodowcy ryżu :D Zresztą jak dla mnie czego by tam na tej głowie nie miał to i tak go kocham, nawet z tą kitką ;) D.

      Usuń
  58. Ja jestem jakos w stanie w to uwierzyć no przynajmniej bi to nasz kochany harry może być a nawet można by pokusić się o stwierdzenie iż bi on jest na pewno ale nie przeszkadza mi to w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wsumie na dobre wyszło to że od jakiegoś czasu nie ma postow, możemy się lepiej poznać ;*
    -G<3;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100 procentach :D <3

      Usuń
  60. Zgadzam się w 100% ;) Słyszeliście, że Liam dostrzegł akcję na tt i podziękował <3 D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to świetnie;*,słyszą o nas coraz więcej może w końcu się zmobilizujalą i przyjadą do nas <3
      -G

      Usuń
  61. Ale że co Liam widział akcję na TT??? :O serio :OO

    @FankaOneD

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajnie by było gdyby dziewczyny od bloga zrobiły jakąś zakładke gdzie my moglibyśmy ze sobą pisać, zadawać pytania, i mówić o tym co wiemy a na blogu jeszcze nie było ;*
    -G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to tak, ale zawsze można też pisać w komentarzach, jeśli nie miałyby nic przeciwko ;) D.

      Usuń
    2. Niby tak, ale komentarze są do postów;*, a na czymś takim moglibyśmy pisać cały czas o czym chcemy, i dołączać się do poprzednich wpisówposty prawie codziennie są nowe więc niebedziemy widzieli poprzednich wpisów <3<3<3
      -G

      Usuń
    3. Podoba mi się ten pomysł, ale to już trzeba będzie rozmawiać z dziewczynami m, tak jak wcześniej pisałaś :) D.

      Usuń
    4. Jak dla mnie to świetny pomysł fajnie mi się z wami pisze i to byłoby spoko :D

      Usuń
    5. Jest ktoś kto chciałby porozmawiać o tym z dziewczynami od bloga?
      -G<3<3<3

      Usuń
    6. Dobra w sumie mógłbym się tym zająć, jest podany do nich kontakt mailowy to moge napisać i pogadać o tym :D

      Usuń
    7. Super, życzę powodzenia, jak byś nie dawał rady to mów, wtedy razem coś wymyślimy<3<3<3
      -G

      Usuń
    8. Dobrze to fajnie :) postaram się :p

      Usuń
    9. Fajnie tu piszecie i poznajecie.
      Dawno mnie nie było i zaskoczyło mnie to co piszecie-to jest fajne!
      Pozdrawiam naszego rodzynka Directionera (kocham cię).
      A propos zakładki -jestem za
      Ewa

      Usuń
  63. dlaczego tak długo niczego nie ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. San jest na wakacjach, ale jutro powinno się już coś pojawić.

      Usuń
  64. Dlaczego tak długo , ja chce kolejny post już

    OdpowiedzUsuń
  65. Boski boski boooski

    OdpowiedzUsuń
  66. Mama Lou prawdopodobnie dzisiaj wyszła za mąż <3 D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, miejmy nadzieję że będzie szczęśliwa <3
      -G;*

      Usuń
    2. Też mam nadzieję, że będą szczęśliwi :) Szkoda tylko, że Zayn'a nie było, tak trochę przykro... :( D.

      Usuń
  67. zobaczcie http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2699218/Midday-memories-One-Direction-dapper-display-stylish-suits-attend-wedding-Louis-Tomlinsons-mother-Johannah-Poulston.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju Elka jaka wystrojona :) ''Part of the family: Meanwhile Louis' long-term girlfriend, Eleanor Candor, was part of the bridal party as she was pictured in her shimmering bridesmaid dress'' to jest część artykułu i nie wiem czy dobrze rozumiem... elka była druhną?

      Usuń
    2. No El naprawdę ładnie wygląda i chyba była druhną <3 Sophia i Lou też super wyglądały :) Tylko tak średnio podoba mi się sukienka mamy Louisa :( D.

      Usuń
    3. No ale Harry znowu mnie przyprawił o atak serca *.*

      Usuń
    4. Tak :) W ogóle chlopaki super wyglądali ;) D.

      Usuń
    5. To prawda :D nie chciałbym żeby po tym co teraz napisze poleciała na mnie fala hejtów ale louis powinien częściej chodzić z taką fryzurą i ogolony bo z brodą wygląda jak narkoman... no wiadono ciacho xd ale lepiej bez brody niż z :)

      Usuń
    6. O wreszcie Louis bez brody i uczesany,powinien częściej się golić,ma się wtedy wrażenie że jest tak trochę bardziej zadbany,:-) ,ogólnie oglądając te fotki wszyscy fajnie wyglądali, :-D a,Hazza wygląda jak gwiazda rocka :)

      Usuń
  68. O Boże Harry zapnij koszule bo nie moge dalej przeglądać *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak to??? Xd to miało być w odpowiedzi xd dzięki za link :) kochana jesteś :*

      Usuń
  69. Wiecie co może się na mnie obrazicie, ale muszę się wyżalić, bo normalnie jestem tak zła na Malika za ten ślub, że masakra... Było tyle osób chłopaki z 1D, Anne i Robin, Lou, Paul z żoną, Sohia i pewnie wiele innych osób z ich otoczenia, których zdjęć jeszcze nie ma, a on nie przyszedł, bo podobno pojechał z Perrie do Liverpoolu, czy gdzieś tam na jakiś występ, ale tematu Zerrie nie będę drążyć, bo mam na ten temat swoje zdanie (pewnie inne niż większość), ale wracając do ślubu to wydawało mi się, że Zayn i Lou są ze sobą najbliżej, więc byłam pewna, że Malik pojawi się na ślubie mamy przyjaciela jako pierwszy, a tu się okazało, że wcale go nie było. Bo chyba raczej nie było tak, że jakimś cudem on nie dostał zaproszenia :/ To naprawdę przykre, że się nie pojawił :( Tym bardziej, że są przyjaciółmi, a nawet braćmi jak to mówią, a większość twierdzi, że to Hazza się izoluje od reszty, z tego co dzieje się w sumie od początku WWA Tour to jakoś inaczej to widzę :'( D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację bo zachował strasznie chamsko;*
      -G

      Usuń
    2. Mam podobne zdanie, choć inne...
      Też uważam, że jest to może trochę niemiłe z perspektywy mamy Louisa. Tak, owszem widziałam zdjęcia Perrie i Zayna w wesołym miasteczku na gokartach. Nie wydaje mi się, że 'tak nagle' im to wypadło, ale nie sądzę też, że nie chcieli po prostu przyjść. Sytuacje mogły być różne... Jako Directionerki nie powinniśmy spekulować i od razu się na niego rzucać. Mogli mieć bardzo ważne spotkanie, mogło to być związane z im ślubem. Uważam, że i tak powinien to rzucić i przyjść na ślub mamy Louisa, ale to tylko moje zdane. Może z jego perspektywy to wszystko inaczej wyglądało. ;/ Wydaje mi się, że na temat Zerrie mamy podobne zdanie. Trudno, większość Directionerek pewnie mnie znienawidzi, ale muszę powiedzieć to na głos: według mnie Zerrie to ustawka! Ja tak uważam i wydaje mi się, że w najbliższym czasie zdania nie zmienię ;o

      P.S.
      U mnie nudy, że karaluchy zaczynają się w kiblu wieszać ;oo Może ktoś popisze: ola12104@gmail.com
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Fajnie by było jak Zerrie okazała się ustawką, ja nie wiem co o tym myśleć ;(<3<3<3
      -G

      Usuń
    4. Te zdjęcia na gokartach były z jej urodzin, Zayn podobno pojechał z nią do Liverpoolu na jej koncert... Ja też uważam, że Zerrie to fake, ta para jakoś do mnie nie przemawia niby Zayn zawsze mówił, że zależy mu na prywatności, a jest zupełnie inaczej, ale nie chcę wywoływać tu żadnych kłótni, więc nie będę się rozpisywać :) D.

      Usuń
    5. Hehe mam to samo zdanie, co Ty... Zerrie to ustawka i tyle - przynajmniej to moje zdanie xD Fajnie, że ktoś uważa tak samo...
      O. (to ja też napisałam ten komentarz z mailem ola12104@gmail.com, po prostu zapomniałam się podpisać)

      P.S.
      Mamy na razie jeden wspólny temat :) Może popiszemy, czy coś ;D mój e-mail wyżej :)

      Usuń
    6. Dzisiaj za bardzo nie mam czasu, więc mogę odezwać się jutro, jeśli będziesz mogła pisać :) Ja również cieszę się, że nie tylko ja tak myślę... D.

      Usuń
    7. A jest tu ktoś kyo jeszcze wierzy w larrego? A w sumie to dlaczegi zerrie mieliby być ustawką? Tzn ja pytam serio to nie sarkazm xd po prostu może widzicie w tym jakiś interes którego ja nie dostrzegłem a chętnie bym o tym porozmawiał :D

      Usuń
    8. Ja czasami mam takie momenty że wierzę w larrego a czasami nie,więc sama nwm czy wierze w ich związek.. wZerrie nie wierze kompletnie ich zwiazek jest sztuczny w 100%. Jak Zayn się jej zareczyl to myślę że właśnie wtedy miał wybuchnąć jakiś konflikt czy jakas afera, ale wszystko było dobrze i teraz nie mają jak tego odkręcić. No bo w sumie to by już dawno wziął z nią ślub. Moje zdanie. Bez spin.

      Usuń
    9. W Larrego nie wierzę, ale to byłoby super urocze<3<3<3
      -G

      Usuń
  70. Jest tu ktoś z okolic Białej Podlaski lub. woj. Lubelskiego? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chełm, niedaleko Lublina :) D.

      Usuń
    2. Czasami bywam w Lublinie, mam tam rodzinę ;*
      -G

      Usuń
  71. Jest tu ktoś z Warszawy albo okolic Warszawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładniej Podkowa Leśna <3<3<3
      -G

      Usuń
    2. A może jest ktoś z Krakowa lub jego okolic? :) E.

      Usuń
    3. Jaaa :) 1.5 godziny od Krakowa :P

      Usuń
    4. Ooo :-p ,to ja mam bliżej do Krakowa około 25 minut :-) E.

      Usuń
  72. Ostatnio chciałam zagłosować na chłopaków ma teen choice awards ale od kilku dni nie mogę się zarejestrować bo ciągle mi wyskakuje ze za długo się rejestrowalam albo serwer nie odpowiada. Wiecie może co moge zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  73. Ej ja mam urodziny 1 lutego wtedy kiedy Styles a wy macie w te same dni co chłopcy?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale tak uroczo się złożyło że ja mam urodziny we wrześniu, a moja najlepsza przyjaciółka 13 listopada, a po połączeniu wychodzi 13 września, wie że to nic takiego ale jak dla mnie to urocze <3<3<3

      Usuń
  74. Hej! ;)
    Widzę, że w poście braki ale przynajmniej się w komach coś dzieje :) Mam nadzieje, że jak San wróci to doda a co się dziej z Angel ktoś wie ? o.O
    Jestem nowa i strasznie się rozpisuje :) Będę się podpisywać ,, Marti ''
    PS Temat na dziś i jutro czym różni się według was fan od directioner i nie chodzi mi o ,,fankę'' tylko normalnego, wiernego fana ;) Marti

    OdpowiedzUsuń