piątek, 25 lipca 2014

Small Informaion

Witajcie!
Chłopcy mają przerwę od koncertowania. 1 sierpnia wracają na scenę z koncertem w Toronto.

Harry przebywa w Los Angeles:

Liam był widziany na lotnisku w Londynie:




Social media.
Niall:
("Dziękujemy za przyjęcie, było fantastycznie. Mam nadzieję, że będę mógł zagrać jeszcze 2 razy [chodzi o golfa]")

("Wciąż znajduję świetne zdjęcia na telefonie. Louis i Liam na planie naszej świątecznej reklamy dla Macy's w zeszłym roku")

#TMHT #Guitar
("Trasa Take Me Home, Gitara")

("Właśnie miałem wieczorne karmienie, kiedy ta dwójka nagle wpadła do mnie")


Liam ogłosił, że ich supportem w 2 miastach w USA będzie James Scott zamiast zespołu 5 Seconds Of Summer:
 ("Świetna informacja - James Scott będzie naszym supportem na koncercie w Dallas i St Louis. Nie mogę się doczekać, żeby go sprawdzić.")

Louis:
("Trudno słuchać wywiadu Richiego Wellensa w Radiu Sheffield. Mam nadzieję, że uda nam się zatrzymać go w klubie. Kopmy głęboko")

2 osoby opublikowały zdjęcie z Harrym na 4 rocznicę powstania zespołu-
Annie Fradgley:

Matt Lionsdale:

Zaległe zdjęcia.
Niewidziane zdjęcie Louisa i Eleanor:

Zayn w Rio de Janeiro - 8 lub 9 maja:

Harry w Barcelonie 9.07:

Zdjęcia ze ślubu mamy Louisa 20.07:



Prawdopodobnie jest to kartka wypełniona przez Harrego podczas ślubu Jay i Dana:
("SŁOWA MĄDROŚCI
dla
PAŃSTWA MŁODYCH
Nazywam się: Harry i siedzę przy stoliku Felicite obok Lou Teasdale"
Rada wpisana przez Harrego: "Uwielbiam jęczeć")

One Direction zapowiedzieli premierę nowej, oficjalnej biografii chłopaków - "Who we are. One Dirction".

Zwiastun: http://instagram.com/p/q12Q04ymn7/?modal=true
Link do Amazona, gdzie można kupić książkę od 25 września: http://www.amazon.co.uk/One-Direction-Autobiography/dp/0007577311/ref=sr_1_10?s=books&ie=UTF8&qid=1406031306&sr=1-10&keywords=one+direction+book&tag=smarturl-gb-21

Strona One Direction a propos perfum, ma nowy wystrój: http://www.onedirectionfragrance.com/

Na molo, gdzie był nagrywany teledysk do piosenki "You & I" (Clevedon Pier), znajduje się pamiątkowa tabliczka:

Zdjęcie Zayna w magazynie Attitude:
/Angel

19 komentarzy:

  1. Post super :) Nie ma to jak Harry i jego wyznania ;) W sumie to fajna ta tabliczka... Bardzo podoba mi się okładka tej książki :) Zayn 9 miejsce fajnie, chociaż mógłby być wyżej i ja się pytam gdzie jest reszta ;) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale nudy u chłopaków..... ! Niech się zaczną koncerty wreszcie! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Harry wygląda tak strasznie uroczo z tą grzyweczką... musiałem to napisać :D chociaż teraz wcale nie jest gorzej :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny post !!;):)

    OdpowiedzUsuń
  5. DIRECTIONER ! CHCEMY 1D W POLSCE ?! MAMY SZANSE ! WROCŁAW ORGANIZUJE KONKURS !! NIE BEDE TEGO TU TŁUMACZYĆ CZYTAJCIE TEGO LINKA http://www.twitlonger.com/show/n_1s2jmtc ! ANGEL PROSZE NAPISZ O TYM W JAKIMŚ POŚCIE DAMY RADE ! <3 GŁOSUJEMY !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się zdaje że 1D może być w Krakowie bowiem w Krakowie powstało Arena, która jest 2 największa w Europie. Jak Katy Perry przyleci w lutym 2014 to może 1D też.

      Usuń
    2. Chyba w Polsce..... :ppp

      Usuń
    3. Według mnie jak chłopaki mają zagrać w Polsce to zagrają bez żadnego konkursu. Najlepiej by było gdyby zagrali w stolicy ♥

      Usuń
    4. W sumie to tak, ale jeśli ten konkurs może nam chociaż trochę pomóc to co nam szkodzi głosować przez ten tydzień :)

      Usuń
  6. sorry w 2015, pomylił mi się rok

    OdpowiedzUsuń
  7. Wie ktoś lub coś na temat singla, bo ja nic nie słyszę? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś słyszałam, że w październiku :) D.

      Usuń
    2. Dopiero :o ? Fajnie gdyby pojawiło się w sierpniu :>

      Usuń
    3. W październiku??? ...POWAŻNIE?! To tyle czasu :'(

      Usuń
  8. Jak Arena Kraków może być drugim co do wielkości stadionem w Europie, skoro stadion Narodowy w Warszawie jest dużo większy? ?? Chyba miałaś na myśli w Polsce ....... :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałam w radiu i w telewizji to Arena Krk jest 2 pod względem wielkości w Europie, może fakt stadion jest większy (nwm o ile) ale chłopcy przeważnie występuje w Arenach, no w drodze wyjątku stadiony ale np: w Londynie przeważnie występują na O2 Arenie więc moim zdaniem największe szanse ma Stadion narodowy i Krk Arena, ale przecież to tylko jest moje zdanie. Nie gniewajcie się jeśli was odrobinkę uraziłam.

      Usuń
  9. Byłam pod tą Kraków Areną jak szłam do kina,wygląda imponująco,ona jest wielka.I wydaje mi się,że gdyby 1 D mieli się pojawić w Polsce to Warszawa (Stadion Narodowy)lub Kraków (Arena)mają chyba największe szanse,bo to takie główne miejscówki,choć są też inne stadiony w pl też duże po euro 2012.

    OdpowiedzUsuń