niedziela, 27 lipca 2014

Oficjalne- Pełne wyniki konkursu

Kochani już wszystko załatwiłam z wydawnictwem AMBER, który był (współ)organizatorem tego konkursu. Za tydzień wszyscy zwycięzcy powinni otrzymać swój egzemplarz tej oto książki :


A teraz autorzy i ich prace :

1. Wiktoria Bedecka

Stary zespół bardzo stary 4 lata temu jeszcze był nieznany,
Teraz wszyscy ich już znają i bez końca podziwiają,
Pięć rodzynków przezabawnych, fanów maja idealncyh,
Niech się wali niech się pali hejterowi każdy z nich dowali,
 Harry za to podziękuje Louis wszystkich ucałuje,
Liam złoży nam owacje a Zayn pójdzie na kolacje,
Nialler przyjdzie po kanapkę, bo ma na nią wielka chrapkę,
Wszyscy zaczną się szykować aby w Polsce wylądować,
 Na stadionie koncert dadzą i na dobre już zostaną,
Każdy przecież wie na świecie One Direction zespół zwie się.

+

2. Katarzyna Ząbczyk

Harry nie jest stary
I choć bogaty
Na głowie nosi szmaty,
Bo dla niego to badamy.

Niall bardzo dużo je,
Lecz w ogóle nie tyje.

Louis w Doncaster Rovers gra,
Na punkcie piłki fioła ma.

Zayn to mulat oraz badboy
Pasowałby do magazynu playboy 

Liam wbrew sprzeciwom matki
Bardzo często nosi czapki.

To są One directio  członkowie, na długo zostaną wam w głowie !

3. Izabella Pawlak

Zapada już zmrok,
gdy Niall wykonuje swój popisowy skok.
Harry wodę na fanki wylewa wiadrami,
a one piszczą rzucając na scenę polskimi flagami.
Filmik z Zouisem w roli głównej robi furrorę w sieci,
a ja najzwyczajniej w świecie idę wynieść śmieci.
Liam patrząc za pozostałych,
widzi fanów wspaniałych.
Wygłupiać się też lubi,
lecz głośno tego nie mówi.
Na pewno coś jeszcze dopowiecie,
bo One direction to najlepszy zespół na świecie!

4. Maria Garczyńska

One Direction koncerty wciąż mają, Ale o wakacjach zawsze pamiętają.

Harry i Niall wnet na wyjazd do Indii.
Nie byle jaki - bo jest on dla singli.

Zayn wraz z przyszłą żoną Perrie,
Na miesiąc miodowo-wakacyjny polecą do Korei.

Liam i Sophia jak "papużki nierozłączki",
Pójdą do Włoch trzymając się cały czas za rączki.

Louis i Eleanor - kolejna para zakochana.
Wybiorą się daleko, gdyż będzie to Ghana.

A na koniec cała piątka przyleci do naszego kraju,
Aby wszystkie Polish Directioners poczuły się jak w raju.

+


5. Klaudia Kuczak

Krzyki, piski, i fanfary,
gdy na scene wchodzi Harry.
Louis kocha nosić paski,
Na nie lecą wszystkie laski.
Nialler ciągle głodny chodzi,
Za jedzeniem w myślach wodzi.
Liam musi być poważny,
Daddy też jest przecież ważny.
Ta fryzura odlotowa,
Zayn lusterko swoje chowa.
Transparenty odsłaniamy
my tak mocno ich kochamy.
Kończę ten dziwaczny wiersz
Więc,  Pozdrawiam, Kocham, Cześć.

Kolejność dodanych przeze mnie zwycięzców jest przypadkowa :) Jeszcze raz ogromne gratulacje dla wszystkich, którzy wzięli udział! Przed wami jeszcze jeden konkurs :)
- S Xx

30 komentarzy:

  1. Jak dla mnie najlepszy ten pierwszy i ostatni. Ale są naprawdę fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten drugi to przegięcie jeśli chodzi o Zayn'a. Jako playboy? Serio? Ludzie ogar. Czwarty ... Zayn i Perrie oni nie są razem! Najlepszy pierwszy i ostatni. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Ale i tak fajne te wiersze. Ciekawe jakie były wszystkie

      Usuń
    2. Chodzilo ze est gorący, nie dodalam tlumaczenia od autorki! S Xx

      Usuń
    3. Aaa to ja się zgadzam bo jest strasznie gorący

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że ten ostatni gdzieś już widziałam..., no ale i tak gratuluję zwycięzcom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/permalink.php?id=398662693544780&story_fbid=407353742675675

      Dziewczyna powycinała fragmenty z wierszyka ze stronki na fb. Za czyjąś pracę ma teraz dostać książkę? No to jest chyba nie fer wobec innych... -,-

      Usuń
    2. No własnie zgadzam się. To ma być fer? Ja się trudzę żeby coś sensownego napisać szukam rymów do wyrazów, a wy oceniacie wiersz który już był na gotowca tylko zostały pozmieniane niektóre słowa ? Normalnie masakra jakaś -,-

      Usuń
    3. Podpisuję się pod tym. Powinnyście to ogarnąć i coś z tym zrobić -,- proszę was ;(

      Usuń
    4. Wiedziałam, że skąś znam ten wierszyk....teraz dziewczyna dostanie książkę, a pozostali co brali udzial w konkursie to się napracowali, a książki nie dostaną....taka to już logika ludzka....

      Usuń
  4. Ostatni the best!!! I gratulacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam najlepszy i najgorszy XD wszystkie są świetne :D gratuluje wam dziewczyny... ja jakby to powiedzieć nie wysłałem wiersza bo moje rymy no cóż szkoda gadać XD serio wszystkie świetne :*
    ~R...

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze z Zaynem i Louisem. Gratuluje wszystkim zwycięzcom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Ta fryzura odlotowa Zayn lusterko swoje chowa

      Usuń
  7. Liam wbrew sprzeciwom matki
    Bardzo często nosi czapki.
    Rozwalił mnie, hahah :P Mój ulubiony <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że nie możemy znać tych wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej czytałyście już o tym sobowtórze harrego??? Dopiero przeczytałem... niby porzucił nauke i chce na tym zarobić fortune xd >.< ale jak dla mnie to nie jest podobny... kto ma fun app to niech sobie zobaczy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałem http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/harry-styles-student-who-quit-3905293
      Link :D

      Usuń
    2. Xd dlaczego komentarz sie dodal 2 razy hahaha

      Usuń
    3. Facet jest żenujący, wygląda na jakieś 40 lat, ale jak mówi to ma podobny głos do naszego pięknego i niepowtarzalnego Harrego <3<3<3
      -G

      Usuń
    4. Hmm z tym głosem to żeczywiście jedyne co ma podobne xd ale na ulicy na pewno bym go nie pomylił z harrym :D w sumie to w tłumie ludzi szybciej bym wypatrzył harrego niż własną matkę może to dlatego :D

      Usuń
    5. Haha, też tak mam ;*
      -G

      Usuń
  10. Gratuluję świetnych pomysłów na wierszyk :) Najlepszy pierwszy wierszyk :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wierszyki geNiallne, gratuluje wygranej... <3 ;*
    -G

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wiersze ale najbardziej podobał mi się wierszyk mojej przyjaciółki marysi garczyńskiej!!!! Jocham cię!!! :);) RESZTA YEŻ BARDZO FAJNA

    OdpowiedzUsuń
  13. Wierszyki są super :) Gratuluję wszystkim bardzo serdecznie ;) D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wszystkim ;)
    A za tydzień to znaczy w przyszły poniedziałek, czy jest szansa, że dojdzie np. w ten piątek?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam sie w 4 wierszyku. KOCHAM GO <3 !!! Dziewczyna się nieźle napracowała :) Ale GRATULACJE WSZYSTKIM <3

    OdpowiedzUsuń
  16. 4 najlepszy na całym świecie!!!!!!!!!;************ reszcie tez gratuluje pomysłów!;D

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet po tych dlugich 5 latach jestem najwiekszom fankom wierszyka marysi garczyńskiej kocham cie moja utalentowana przyjaciulko!!!!!!;*****

    OdpowiedzUsuń