poniedziałek, 2 czerwca 2014

WWA Tour - Anglia, Manchester, Etihad Stadium - 31 - 1.05.14

Witajcie!
Dzisiaj na początek post koncertowy - zebrane zdjęć i filmików z przedwczoraj i wczoraj.
Zacznę jednak od najbardziej niesamowitego zdjęcia, które widziałam (z koncertu w Sunderland):

No i wróćmy do koncertów w Manchesterze:












































































































































Jakaś fanka dodała filmik z komentarzem, że chłopcy przejmują solówki Harrego, bo wysiada mu głos: http://instagram.com/p/ot3nCZLuCW/

Za kulisami:















Na koncercie pojawili się:
Perrie Edwards




(zdjęcie z Instagrama Perrie)

Rodzina Zayna:

Zdjęcia zza kulis udostępnione przez 1DHQ:


Harry na Twitterze:
("Manchester, dziękuję za te niesamowite noce. Mam nadzieję, że bawiliście się tak dobrze jak my. Dziękujemy za tak miłe przyjęcie")

Louis na Twitterze:
("Tłum był dziś fantastyczny")

 Liam na Instagramie:
("Irlandzka księżniczka")

A propos koncertu to już wszystko.
Za 3 sekundy post z newsami:)
/Angel

6 komentarzy:

  1. Czyżby Harrego mina mówiła: "nie dotykaj mojego chłopaka w to miejsce bitch"... If u know what i mean :P wiecie o jakie zdjęcie mi chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha też zwróciłam na to uwagę;)

      Usuń
    2. Bardziej mina Nialla

      Usuń
    3. No o jego minie nie napisałem ale chyba coś w stylu: "Liam nie masz pojęcia co zrobiłeś" hahahah chyba za ten występek którego dopuścił się Lou nie czuł w nocy tyłka :P beka :D

      Usuń