środa, 25 czerwca 2014

Small information

Kochani witam was po mojej dość długiej 'nieobecności' co do postów! Przybywam do was z kilkoma nowymi zdjęciami i informacjami :) ZACZYNAMY!!

Niall na IG oraz za kulisami (wczoraj) :



Harry dziś na IG :


1D HQ dziś na Facebook'u :


Kilka zdjęć Eleanor i Louisa z Paryża :









Niall i Basil dziś :


A także ciekawa informacja mianowicie Harry zaprojektował maskę, która zostanie zlicytowana wraz z innymi na rzecz Great Orman Street Hospital.



Oraz bardzo słodka informacja ponieważ czerwona bransoletka, którą nosi Harry i Liam to prezent otrzymany podczas spotkania z fanami z organizacji charytatywnej Rays of Sunshine!


Harry w Londynie (23.06) :


Harry dziś na TT :

 TŁ:' Oh gdybym tylko miał mózg..'

I jak działa 'ludzka' logika :


Pożegnam was gifem!


Na dziś z informacji to tyle! Do jutra i miłego wieczoru + MECZ WŁAŚNIE SIĘ ROZPOCZĄŁ! :)
- S Xx

18 komentarzy:

  1. Hahahaha nowa dziewczyna Harryego, poległam. I co, miałbybyć tatusiem małej Lux? Haha, pojechali po calosci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post. Ta czasami ludzka logoka powala pozdro z podłogi dla tych z widomości. A tak poza tym z okazji nadchodzących wakacji Miłych wakacji heh ... Czekam na następną dawkę informacji. Pozdrowienia sis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze miałam szacunek do stacji E! i chciałam tam pracować ale po czymś takim jednak zrezygnuje z tego marzenie :) Dziękuje <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tekst harry'ego z twittera to fragment People Help The People - Birdy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I nie chodzi tu o dosłowny "brak mózgu" tylko o kierowanie się rozsądkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem potem na jednej z amerykańskich stronek to wypatrzyłam :) - S Xx

      Usuń
  6. Gif mnie absolutnie rozbroił *.* pozdro z podłogi ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. kto to ten Basil ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku a po co ci to?? Może to jakiś jego kolega, nie musisz chyba znać wszystkich osób z którymi Niall się zadaje. Dajcie mu trochę prywatności...

      Usuń
    2. Basil to jest ochroniarz Nialla.

      Usuń
  8. gif powalający, uwielbiam te wygłupy Harrego :) to ładnie z jego i Liam'a strony, że noszą te bransoletki, widać, że są dla nich ważne. Szkoda, że nie ma Louis'a i Zayn'a. Pierwsze zdjęcie Niall'a boskie *-*/ marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  9. PS> ta Eleanor mi zbrzydła normalnie -_-/marzycielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry i Liam to takie urocze że noszą te bransoletki ;*<3

      Usuń
    2. I też mam już dosyć Eleanory ...

      Usuń
  10. Niall podobno dostał od kogoś w kolano na koncercie i krwawił......

    OdpowiedzUsuń
  11. ohoho jaki fajny post :P tam na jednym zdjęciu z Louisem i El jest Niall czy mi się wydaje? ;3

    Little Direction

    OdpowiedzUsuń