piątek, 13 czerwca 2014

Small Information

Witajcie!
Dzisiejszy koncert w Sztokholmie rozpocznie się o godzinie 20:00. Możliwe, że na scenie jest już support.
Link do livestreamu (bardzo wątpliwe, że będzie działał, ale podaję, żeby nie było, że zatajam informacje): http://new.livestream.com/accounts/8823001/events/3090522
Zdjęcia ze sceny:



 I od razu dodam - zestaw wejściówek VIP:

A teraz informacje.
Chłopcy w poprzednich dniach w Londynie:










Zayn podczas dni wolnych pracował z Naughty Boy'em. To akurat fotka ze studia:

Big Weekend, Glasgow, 24.05.14:


Backstage Wembley:


Harry 27.05.2014:

Spotkanie w ramach fundacji Rays Of Sunshine:

Social media.
Harry:
(86kittyS2: "Hej Harry! Spróbuj tego!"
Harry: "Wchodzę w to")

("Cieszę się, że będę mógł ponownie zobaczyć Szwecję. Długo minęło od naszego ostatniego spotkania. Klopsiki?")

Liam:
("Widzę was stojących na zewnątrz . Proszę, idźcie do domu albo gdziekolwiek cieszyć się słońcem zamiast śledzić kiedy opuszczę dom")

Louis:
("Ah, nie mogę się doczekać soboty! DO boju Anglio!")

Niall:

("Dziś pierwszy mecz mistrzostw świata! Nie mogę się już doczekać. Naprzód Brazylio")

("Sztokholm, tęskniliśmy za wami. Świetnie jest wrócić")

"PRA CIMA MAJOOOORRRR! #letsgobrazil #goodluckmybroneymar"
Filmik z Instagrama Nialla: http://instagram.com/p/pKW4DusyMM/

Cal Aurand udostępnił naprawdę świetne filmiki z chłopakami:
Zestaw zdjęć z koncertów: http://vimeo.com/97985280
Wywiad z zespołem muzycznym: http://vimeo.com/97959937
Krótka wersja teledysku do "You & I" z Niallem w roli główniej (1DDay): http://vimeo.com/97961331
One Direction w Tokio (1DDay): http://vimeo.com/97959939
Chłopaki uprawiają sporty (1DDay): http://vimeo.com/97958775
Chłopaki trenują (1DDay): http://vimeo.com/97956950
"Talk dirty to me" (1DDay): http://vimeo.com/97956949
Historia Nialla (1DDay): http://vimeo.com/97955494
Historia Liama (1DDay): http://vimeo.com/97954842
Historia Louisa (1DDay): http://vimeo.com/97958774

Tatuażysta Kevin Paul udostępnił zdjęcie szablonu tatuażu, który wykonywał Harremu:
Harry jest jednym z autorów piosenki pt "I love you" dla duetu Alex & Sierra:

Harry pojawia się na okładce The Sun wśród osób definiujących Anglię:

W sklepach pojawiła się kolekcja okularów One Direction:

To już wszystkie informacje:)
Do następnego razu
pa pa
/Angel

29 komentarzy:

  1. Fajne info :^^
    kurcze ale im zazdroszcze,ze sa na ich koncercie ;/

    Little Direction

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mój blog : http://zycietoniebaj.blogspot.com/ Dziękuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć !
    Znalazłam bardzo ciekawy konkurs w którym można wygrać Nike Air Max! Super sprawa!
    Zresztą sama zobacz: http://skroc.pl/wygraj_airki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy serio wyjdzie w tych spinkach ? xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :) - DynaHope1DEF

    OdpowiedzUsuń
  6. Zayn ma wytatuowaną podobiznę swojej dziewczyny na ramieniu LOL :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę wiedzieć dlaczego tak uważasz? Może Zayn w ten sposób chciał udowodnić że Perrie dużo dla niego znaczy i że zawsze będzie dla niego ważna, może ten tatuaż sprawia że nigdy o niej nie zapomnia, że często o niej myśli, wkońcu dużo czasu spędzają osobno... Ten tatuaż napewno jest lepszy niż niektóre tatuaże chłopaków np. Harrego po co tatuował sobie wieszak?? Myślę że Zayn chciał przez ten tatuaż udowodnic jak bardzo kocha Perrie. Mi osobiście się to podoba;)

      Usuń
    2. Zgadzam się, że tatuaże Harrego są beznadziejne.. Zayn ma trochę więcej wyczucia w tych sprawach, ale ciekawe tylko co zrobi Malik, gdy zerwą z Perrie..?

      Usuń
    3. Może niezerwą, wkońcu mieli brać ślub... A jak tak to Malik będzie miał spory problem, to nie jest mały tatuaż i ciężko będzie go zakryć ale liczę na jego twórcze pomysły, napewno wymyśli coś fajnego;)

      Usuń
    4. Wiesz jak to jest ze ślubami celebrytów.. Są jeszcze młodzi. zobacz np. na związek Hazzy i Taylor, albo Liama i Danielle. Mam nadzieję, że z Zerrie będzie inaczej i że Zayn nie będzie musiał używać swojej twórczej wyobraźni, by zakryć tatuaż :)

      Usuń
    5. taż mam taką nadzieję, trzeba wierzyć;) może będą inni niż większość. Moim zdaniem związek Harrego i Taylor był z góry spisany na niepowodzenie, Harry wtedy był jeszcze takim dzieciakiem... a Liama i Danielle mi szkoda lubiłam ich związek. ta Sophia niezabardzo mi podchodzi ale skoro Liam jest z nią szczęśliwy to ją sznuję, może nie jest taka zła jak się mi wydaje;)

      Usuń
    6. Yyyy nie komentuj że harry ma beznadziejne tatuaże koleżanko skoro nie znasz ich przesłania i znaczenia :/ otóż wieszak który cie tak bawi moja droga oznacza to że człowiek jest przez kogoś kierowany, ktoś mówi mu co ma robić jak sie zachowywać itp... (czyżby modest...) i harry nigdy nie był z taylor sam wiele razy mówił że są tylko przyjaciółmi... Ok myśle że obroniłem hazze :D misja wypełniona :p

      Usuń
    7. Po 1 tu piszą dwie osoby, jedną że Harry ma beznadziejne tatuaże a druga że jego związek z Taylor nie miał sensu więc pisz do dwóch osób a nie do jednej.
      Po 2 skąd wiesz co dla Harrego znaczą jego tatuaże?? A nawet jeśli jest tak jak piszesz nadal uważam że to żałosne, taki mały wieszak, prawie niezauważalny musiał sobie go odrazu wytatuować?? Lubię Harrego ( żeby ktoś niepomyślał że nie) ale nie wszystko musi mi się w nim podobać a te tatuaże według mnie wogóle do niego nie pasują.
      Po 3 jak możesz uważać że Harry nigdy nie był z Taylor?? Jest mnóstwo filmiów i zdjęć jak chodzą za rękę albo się całują, chociażby z sylwestra, przyjaciele raczej tego nierobią... Pozatym Tay napisała o nim piosenkę to raczej coś znaczy...
      I wreszcie po 4 nie pisz do mnie "moja droga" bo brzmisz jak mój nauczyciel od geografii i niejestem ani twoja ani droga.

      Usuń
    8. hahahahahhaha spoko XD już nie będę przepraszam :( obiecuję.... Harry niby z lou tez nigdy nie był a jest mnóstwo zdjęć jak harry sie z nim całuje albo jak idą za rękę więc... a z taylor sam mowił ze są ptylko przyjaciółmi. WYJAŚNIŁEM tylko co znaczy tatuaż wieszak żeby nie było że walnął sobie wieszak dla zabawy bo równie dobrze mógł sobie wytatuować paznokcia lady gagi... otóż nie bo to jest właśnie znaczenie właśnie tego tatuażu i to nie ja je wymyślam tylko tak po prostu jest..także jak coś do mnie masz to polecam ci maść na ból dupki...

      Usuń
    9. Niestety kolego, nie przekonałeś mnie. Obejrzyj sobie wywiad w którym reporterka pokazuje Harremu zdjęcia jego i Lou jak się całują. Harry i chłopaki powiedzieli że to photoshop.. Więc idąc twoją logiką: Larry nie istnieje, bo sam Harry zaprzeczył przed kamerami, że kiedykolwiek się całowali. A co do tatułaży, wow nie wiedziałam , że wieszak ma tak wielkie znaczenie. (Od teraz za każdym razem, gdy będę otwierać szafę już nigdy nie spojrzę na niego tak samo..) Niemniej nie wygląda ten tatułaż ani ładnie, ani jakoś szczególnie głęboko, z przesłaniem.. czy czymkolwiek co sugerowałoby że ten wieszak zrobił sobie ze szczególnego powodu. Jeśli już trzeba sobie oszpecić ciało, to czymś co jest dla nas ważne o co chcielibyśmy uwiecznić by o tym nie zapomnieć. Założę się, że Harold dokładnie w takim nastawieniu szedł do tatułażysty.. Taa.

      Usuń
    10. Dobra nie chce sie kłucić tutaj z nikim :D spoko jesteś. Już cie lubię bo tak zawzięcie się bronisz :D to jest spoko xd ej dobra ogar bo przesadzamy xd dobra ale i tak jestem LS bo nawet jak ktos mowi ze to żarty no to tych żartów jest troche za dużo i nie chodzi o same zdjęcia jak sie całuje larry tylko nawet o filmiki jak chcesz to moge ci podesłać linki jak są nagrywani i nie wiedzą o tym. A podczas wywiadu nie mogł powiedzieć inaczej jak tylo to że mamy do czynienia z foto shopem xd zostawmy ten tatuaż bo sie z tym raczej nie dogadamy xd :D

      Usuń
    11. Ok, skończmy to. Mimo że trochę mnie wkurzyłeś to miło było wkońcu z kimś TU podyskutować a nie tylko czytać przesłodzone komentarze typu: "super post, pierwsza!" itp.;) kiedyś larry moments było więcej i można powiedzieć były "lepsze" bo jak teraz chłopaki się trochę ogarneli jest ich mniej i dla niektórych wielkim larry moment jest to jak idą obok siebie nawet na siebie niepatrząc... to się robi żałosne. Jak niemożemy znaleźć nowych larry moments to może pora dać sobie spokój, a nie robić afery z byle czego (piszę to teraz do tych którzy tworzą te beznadziejne filmiki na yt) jak niewidzicie nowych larry moments to ich nie wymyślajcie! A co do tatuażu, trudno zostawmy go w spokoju mamy inne zdania i raczej ich niezmienimy;)

      Usuń
    12. No, ok. Niech nic nie poróżnia directionerów ; ) Po prostu mamy inne zdanie i tyle. Ale tych filmików jak nie widzą że są nagrywani to nie widziałam.. A bardzo bym chciała.

      Usuń
    13. Dobra mi też się fajnie dyskutowało XD Ale w Larrego i tak wierze ale z aktualnymi filmikami na YT masz racje są do dupy XD

      Usuń
    14. jak serio chcesz te linki to daj mi twojego skype albo nie wiem na twitterze mnie fallowni XD na twitterze nazywam sie: LazanjaGood. Tam w prywatnych wiadomościach mogę ci wysłać:D profilówka to taki spongeboob XD nie wiem czy dobrze napisałem dobra po prostu sponczbob XD

      Usuń
  7. Dzięki za info.
    Harry wyglądał na prawdę słodko<3
    Szkoda że mnie nie będzie na ich koncercie :(

    Forever Directioner

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na moje opowiadanie:
    http://podazac-za-szczesciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszamy, to nie jest miejsce na twoją reklamę.

      Usuń
  9. Hii! We just launched our style blog dedicated to fashionblogger, youtuber, mixer and directioner Malu Swartjes! Malu1Dstyle
    She makes the most hilarious 1D videos on YT, they’re the best! On her own blog she also writes about the 1D girlfriends style, but we totally love HER style too! Which is why we made this blog. We hope you’d like to check it out, and If you like 1D you should really check out her videos:) Thanks! X

    OdpowiedzUsuń
  10. Niall!! Ahh jesteś taki słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, jestem mamą 13letniej nastolatki, która jest wielką fanką One Direction. Chciałabym zdobyć dla niej autograf jej idoli czy jesteście w stanie mi pomóc? Po wygooglowaniu One Direction wasza strona pojawiła mi się jako pierwsza. Mam nadzieję, że będziecie w stanie mi pomóc. Serdecznie pozdrawiam, Beata ps. Nawet ja prawie 40letnia kobieta lubię czasami posłuchać chłopaków! Powodzenia w prowadzeniu strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest raczej niemożliwe. Jeszcze nie słyszałam o osobie z Polski która miałaby od nich autograf. Teraz zaczyna się ich trasa po Europie. Jeśli jest taka możliwość może niech Pani kupi jej bilet na jakiś koncert w pobliżu Polski. Pozdrawiam :)

      Usuń