piątek, 9 maja 2014

WYNIKI KONKURSU Z WYDAWNICTWEM IUVI

Kochani jak obiecałam wczoraj mam zamiar ogłosić 5 szczęściarzy/ rek które wygrały nasz ostatni konkurs, którego celem było stworzenie zwiastuna trasy 'WWATour'! Mam prośbę osoby które są w tej magicznej piątce proszone są o przesłanie maila na podany niżej adres z odpowiednią treścią, mianowicie :

1. Na adres czekoladka513@gmail.com
2. Imię i Nazwisko
3. Ulicę na której mieszkasz
4. Nr domu i mieszkania lub (w przypadku jednorodzinnego domku) tylko nr domu
5. Kod pocztowy i miasto w którym mieszkasz
6. Wszystko maksymalnie do jutra (tj SOBOTA) do godziny 13:00!


Oto lista zwycięzców :

1. Alicja Górska :


2. Anita Lal :


3. Dama Lovato (przepraszam nie wysłałaś imienia i nazwiska) :


4. Kamila Cieślińska :


5. Weronika Paszko :


Dla przypomnienia już w sobotę powędrują do was oto te książki :


Jeszcze raz wielkie gratulacje! A i kolejność jest przypadkowa co do miejsc :)
- S Xx

9 komentarzy:

  1. Kurde, szkoda. ;-; męczyłam się nad filmem 2 dni, a on chyba nawet nie doszedł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww jak miło ^^ Dziękuje

    (Uważam że moje najgorsze z tych 5 xD)

    Kamila Cieślińska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście obejrzałam każdy filmik i uważam, że twój jest najlepszy. ;)
      Tak jakby co :P

      Usuń
  3. O boże, bardzo dziękuję za wyróżnienie! oczywiście wszystkie prace są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo dziękuję *.* Wszystkie prace są świetne, gratulacje dla pozostałych zwycięzców xx
    /Anita

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcom :D

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem Kamili jest najlepszy :D śliczny <3

    OdpowiedzUsuń