wtorek, 27 maja 2014

WWA Tour - Irlandia, Dublin, Croke Park - 24-25.05.2014

Kochani mam dla was zaległe zdjęcia z dwóch ostatnich koncertów w Dublinie na Croke Park :) No to zaczynamy po raz 2!












Koncerty :

http://haycurlyboy.tumblr.com/post/86775199200/dublin-24-05-14

Harry łapie biustonosz :

http://instagram.com/p/ob7KKRCfoq/#

A poniżej filmik na którym Zayn wygrał życie :


http://instagram.com/p/oaYofTt6rf/#

To jeszcze nie wszystko na dziś/ wczoraj! Przed nami jeszcze jeden post!
- S Xx

10 komentarzy:

  1. super oba posty!

    OdpowiedzUsuń
  2. ach.. I to wasze dodawanie postów o 00.. Szkoda, że posty dodawane są w pon o 0:30 a ja je mogę obejrzeć dopiero następnego dnia wieczorem..

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha mina Nialla xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. O co chodzi na tym filmiku z Zaynem bo nie ogarniam xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam że tylko ja nie ogarniam tego co Zayn zrobił na filmiku, ale na szczęście się myliłam! :D Może ktoś wyjaśnić o co tam chodzi? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry chce dać Zaynowi żółwika a ten sie odwraca ... Ale po chwili sie domyślili o co chodzi i "dal " 😆😚😝 (nie wim czy zrozumiecie 😆 nie jestem dobra w tłumaczeniu )

      Usuń
    2. Aa. Ok, już rozumiem ;)

      Usuń
  6. Harry chciał zółwika z nim zrobić a on się odwrócił :D Mi się tak wydaje że to oto chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha Zayn jak zawsze ogarnięty:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hhaahahhahhahahhahaha gardło mnie już boli ze śmiechu spadłam z łóżka! Hahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń