sobota, 17 maja 2014

Small information

Witajcie!
Wróciłam po krótkiej przerwie spowodowanej wycieczką klasową. Specjalnie czekałam z postem do wieczora, ale niewiele nowych informacji się uzbierało.

Louis z fanami w Barcelonie:
https://www.youtube.com/watch?v=6sQ2l0fqL40



Liam i Niall w Londynie:






Harry w Los Angeles:










Fotka z sesji do WWA Tour:

Zdjęcie promujące koncert One Direction w Manili:

Pamiętacie akcję 1DHQ podczas której trzeba było nagrać siebie śpiewając "You & I"? Rezultatem jest filmik zawierający nagrania fanów i selfie video chłopaków: https://www.youtube.com/watch?v=uNrTqTbHxm4&feature=youtu.be

Social media.
Niall na Twitterze:
("Ben Winston - swag! hahahahahahahahahaha")

("Jesusdatyou: Niall, Ben, Chciałabym zobaczyć jak wozisz tym swój tyłek
Niall: Stał sobie na parkingu jak tam byłem")

"@Sleppyhemmo: Użyłeś słowa swag?"
("Wiedziałem, że to się stanie! Nienawidzę tego słowa! Naprawdę, żartuję!")

Mama Louisa na Twitterze:
("Dwóch moich ulubionych mężczyzn. Kocham was oboje xxx")

 Harry w studiu z  Jakem Goslingem, Chrisem Leonardem i Gavinem Degrawem (Instagram Gavina):


Otoczenie.
Sophia (I zdjęcie) oraz mama Liama (II zdjęcie) na koncercie Little Mix:


Dzisiaj nie ma dużo informacji niestety, dlatego trochę ciekawostków na koniec;)
Harry robiący fikołka w tył w basenie w Brazylii:
https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/0FD47FC1081079412217360879616_2bbb62b1c22.0.3.5449120681394408963.mp4?versionId=CSd19JMZoInGwgtN5XbfERo4PuVk0kK1
Harry otrzepujący włosy w basenie ruchem top model:
https://v.cdn.vine.co/r/videos/DF06064C7C1079412554406776832_2c25f1e4e86.0.3.7563413048264919571.mp4?versionId=.oaKjaxT5f_VNgS8JDn0LDwBzPYLZHB_

1D World w Guadalajarze:


1D World nie wiem gdzie:

Bilet na mecz charytatywny Nialla (26 maja):

Bilety na konert WWA Tour.
Nie widać gdzie:

7 lipca w Londynie:

3 lipca w Edynburgu:

30 maja w Manchesterze:


I to już na tyle. Trzymajcie się cieplutko pomimo deszczowej pogody:)
pa pa
/Angel

12 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się to,że prawie każdy jest w innym miejscu na świecie :( To smutne.A i post oczywiście jak zawsze super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :) - DynaHope1DEF

    OdpowiedzUsuń
  3. Post super :) mnie zastanawia co Harry robi w innymi muzykami

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post ;) Harry jak zwykle w LA siedzi, można się było tego spodziewać xD Cały czas czekam, aż Louis zetnie włosy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak więc serdeczne podziękowania fankom, które nagrywały filmik w Barcelonie za bliższe pokazanie nam włosów Louisa;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super rewelacyjny post

    OdpowiedzUsuń
  8. Dość dawno temu obejrzałam czy przeczytałam już nie pamiętam wywiad z Bon Jovi i im też zadano pytanie dlaczego nie spędzają ze sobą wolnego czasu. Odpowiedzieli, że spotykają się całkowicie prywatnie bez rozgłosu, ale nie poświęcają sobie 100 % wolnego. Razem pracują nad muzyką, nagrywają płyty, promują je, wywiady, koncerty to wszystko robią razem i uwielbiają ten czas bez żadnych ale. Dlatego po trasie koncertowej kiedy wysiedli z samolotu każdy z nich pojechał w inną stronę i to nie dlatego, że się nie przyjaźnią tylko właśnie dla siebie. Kontakt z innymi ludźmi rodziną, znajomymi pozwala wrócić z nową energią nowymi pomysłami i cieszyć się tym wszystkim. Osobiście się z tym zgadzam. Dlatego mnie nie martwi, że 1D nie spędza ze sobą każdej wolnej chwili bo oni i tak są dla siebie przyjaciółmi na których zawsze można polegać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co? Masz rację :) możliwe, że tak jest. Tylko że my nie wiemy, jak to z nimi jest naprawdę. Może spotykają się prywatnie, może nie. Ja mam tylko nadzieję, że przyjaźń między nimi nie wygasa, że ich relacja się nie zmieniła i że są sobie tak samo bliscy jak na początku kariery zespołu.

      Usuń
  9. Hej czytam wasz blog już od dawna! Jest świetny!! Mam do was prośbę czy moglibyście odwiedzić mój blog i zostawi jakiś miły komentarz? xd :) http://nie-idealne.blog.pl

    OdpowiedzUsuń