sobota, 31 maja 2014

Small Information

Witajcie!
Dzisiaj jeszcze dziwniejsza pora, bo jak piszę wstęp, na zegarze jest wpół do ósmej;)
A tak w ogóle to wróciłam! Nawet nie wiecie, jak mi tego brakowało przez ten tydzień... Włączałam komputer i nie wiedziałam co robić;)
A więc, nie przedłużając.

Liam i Louis wracając do hotelu po koncercie:




Jeszcze kilka zdjęć Sophii i Liama z wyprawy na zakupy w Birmingham:












Harry i Theo na backstage w Dublinie:

Trochę social mediów.
Liam:
("Wiesz, że masz problem, kiedy kobieta mówi twoje imię głośniej w zdaniu, gdy mówi o tobie w trzeciej osobie. Ups")

("Dlaczego tweetuję sam do siebie lol")


("Ja i Neill, gratulacje w wielkim dniu")

("Nowe adidasy")

Niall:
("Nie mogę się doczekać, żeby tu zagrać. Dom, ludziska")

("Naprawdę, nie mogę spać. Szczerze, nie mogę się doczekać, żeby zgrać jutro w Manchesterze. Granie w domu zwycięzców Premier League jest niesamowite") 

("Będę tankował (auto)")

Nowa ikonka Niala na Twitterze:

Louis:
("Mnóstwo miłości dla naszych fanów. To, jak nas wspieracie jest niesamowite.")

Harry:
("Dziękuję")


Nowe zdjęcie Theo:

I jeszcze najnowsze zdjęcie Gemmy (z Ashtonem Irwinem):

To już wszystkie newsy. Za chwilę pojawi się obiecany post koncertowy.
No więc na razie mówię pa pa, ale do zobaczenia
 /Angel

3 komentarze: