sobota, 3 maja 2014

Small information

Kochani witam was w ten ju nie słoneczny dzień. Chciałam dodać wczoraj/ dziś w nocy posta jak ostatnio ale pomyślałam że poczekam na jeszcze jakieś ciekawe zdjęcia i informacje i to była bardzo dobra decyzja! Więc teraz ZACZYNAMY!

Chłopcy na lotnisku i w hotelu po przybyciu do Buenos Aires (Argentyna) :













Harry w Chile (01.05) :


Chłopcy z fanką w Santiago (01.05) :


Niall na IG :


Liam na IG :




Oraz filmiki z jego IG :

1) http://instagram.com/p/ngfS4RA1at/#

2) http://instagram.com/p/nhPlXdA1VN/#

Konto 1D na IG :


Niall zmienił wygląd swojego TT i ikonkę :



Liam, Louis, Niall i Zayn wybrali się wczoraj na stadion La Bombonera w Argentynie, fanki które ich spotkały napisały że towarzyszył im kamery, a także powiedziały że gdy Zayn wyszedł pod stadion zapalić podszedł do nich i zagadał oraz zrobił zdjęcia :














Natomiast Harry poszedł na zakupy :


Ostatnio Liam na TT :

 TŁ: 'Nie mogę żyć bez ciebie.'

 TŁ: 'Najgorsza rzecz jaką zrobiłem było pozwolenie ci odejść.'

TŁ: 'Wszystko co mi pozostało to myśl o tobie.'

Nowe odsłuchy Harrego :


Harry dziś w hotelu w Argentynie :


Niall na TT :

TŁ: 'Santiago, Chile! Dzięki wam bardzo za ostatnie dni, świetnie się bawiłem!'

Zayn przesyła wiadomość dla fanki, która ma raka i nie może pojawić się na koncercie :

https://www.youtube.com/watch?v=9Gku4GJrR2o

A także organizacja charytatywna CyberSmile zdecydowała się pomagać ludziom dotkniętym cyber-przemocą, co za tym idzie okrzyknęli Harry'ego najmilszym twitter'owiczem!

Chłopcy udzielając wywiadu :


Josh z fanami :








Lou na koncercie :


A na sam koniec nowy tatuaż Zayna :


Ahh zapomniałabym macie pozdrowienia od Dana! Wraz z małym załącznikiem w postaci zdjęcia :

No więc na chwilkę obecną to wszystko z informacji, przypominam że macie czas do jutra by wysyłać prace na konkurs! Pojawi się jeszcze post dotyczący koncertu który obył się 01.05! :)
- S Xx

8 komentarzy:

  1. San, Liam i Sophia się rozstali bo o kim innym by tak twittował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale teraz dopieroby o tym pisał? Przecież teraz chodzi z sophią

      Usuń
    2. Ja też myślę, że to może być o Danielle, a z Sophią dawno nie widziano ich razem, więc może zerwali, bo Liam zeozumiał, że zrobił źle rozstając się z Dan i z tąd te tweety, ale ti oczywiście tylko moje zdanie.

      Usuń
  2. Nie wiem czemu ale rozwala mnie to jak Harry zawsze unika wizyt na stadionie, nawet jeśli reszta chłopców tan jest :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Dan :) Sweet focia jest ekstra:D

    OdpowiedzUsuń