środa, 2 kwietnia 2014

Really small Information

Witajcie!
Z tego co widziałam, to nie byliśmy jedyną stroną wkręcającą swoich kochanych czytelników;) No więc, jak tam Prima Aprilis? Na co jeszcze daliście się nabrać?

A u chłopaków dzisiaj niedużo się dzieje.
Harry pojawił się w Londynie, oglądał pewien samochód. Możliwe, że go kupił/zamierza kupić:















Kilka innych fotek z poprzednich dni:

 Aktywność na Twiterze:

Nowości od Nialla:
 ("Mam nadzieję, że nie utknę w hotelu w Ameryce Płd. Byłoby super gdybym mógł pozwiedzać, ale wątpię w to")
("Nie mogę wyjść z łóżka")

Wciąż pojawiają się nowe zdjęcia z chłopakami pod studiem:




 ...i z imprezy promocyjnej Lou:

 


Nagrania ze spotkania z fanami w ramach konkursu Treckstock:
https://vine.co/v/Me9Wzqj6vw1
http://vimeo.com/90656041

1DHQ
Zdjęcie z prób:
"Break from tour rehearsals"
("Przerwa w próbach do trasy")

 Mapa pokazująca miejsca koncertów w Ameryce Płd.:
"The guys mapping their South America tour route")
("Chłopaki umieszczają na mapie swoją trasę po Ameryce Południowej")

Zagubione fotki.
7.07.2013:
 Bezdatowe:
 Również bezdatowe:

Otoczenie (którego dzisiaj mało):
Fotka Josha Devine ze Snapchata:

I to tyle? No niestety, mało.
No więc w takim razie, żegnam się z Wami :c
pa pa
/Angel

20 komentarzy:

  1. Jutro moze bedzie wiecej widomosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, że Harry oświadczył się Kendall?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to byl prima aprillis xD Harry nie moglby czegos takiego zrobic :)

      Usuń
    2. Kochanie, jak on mógłby się oświadczyć Kendall, skoro jego CHŁOPAKIEM jest Lou, więc jedyną osobą, której mógłby się oświadczyć jest właśnie on :*<3

      Usuń
    3. Harry nie ma CHLOPAKA ma DZIEWCZYNE nie kumasz ?

      Usuń
  3. Slyszeliscie o tym ze chlopcy pojechali do jakis hal. Ciezarowki pozwosily tam oswietlenie i naglosnienie. Moze to tam maja teraz proby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak słyszałam o tym. I zapewne w tych halach będą się odbywać próby.

      Usuń
  4. Boże wczoraj śniło mi się że Hazza miał wypadek samochodowy a dziś czytam że chce kupić nowy samochód . . . Odpukać . . .

    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że Harry lubuje się ostatnio w koszulach. ;D dzięki za posta, nawet tak krótkiego. Dla fanek nawet informacja, że Niall założył fioletowe skarpetki w pomarańczowe gwiazdki może być ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny poscik♥
    No no Hazza sobie wybral calkiem przyzwoita furke :p

    Little Direction

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :) A samochód Hazzy bardzo fajny.Super zdjęcia pod studiem Harry i Zayn wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam 2 kwietnia urodziny i może byś coś znalazła na temat Nialla proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie czy jest możliwe żeby chłopacy w następnym roku albo i w tym zagrali gdzieś w Polsce? Jest to dla mnie bardzo ważne a nigdzie nie mogę znaleźć na ten temat informacji niby były jakieś pogłoski ale to nie była prawda jeśli tylko bd jakieś informacje proszę o odpowiedz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku napewno nie. Ale miejmy nadzieje że w przyszłym nas odwiedzą.

      Usuń
  10. ale autko :D tez takie chce :D super post :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuu..płakać mi się chciało, po obejrzeniu tego filmiku dziewczyn. *__*
    Nie wiem jak bym się zachowywał w ich towarzystwie - szczęściary : )
    Podoba mi się twój post ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaa! 07.07.! Moje urodziny! Yeah! 07.07.13r.! Moje urodziny! Łiiiii!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post ?! No chyba nie .. ;__; żenua.. Nie wierze, żebyście nie mieli ani jednego zdjęcia Lou tylko sracie za przeproszeniem fotkami samochodów, i innymi na których ledwie widać ich twarze ! No sorry ale to jest jakaś porażka.

    OdpowiedzUsuń