sobota, 11 stycznia 2014

Small information

Kochani witam Was bardzo serdecznie!
Mam nadzieję, że Nowy Rok zaczął się dla każdego bardzo pozytywnie :P

Ja mam dla Was kilka informacji dotyczących bloga samego w sobie.
Po pierwsze WYNIKI KONKURSU podamy Wam najpóźniej w przyszłym tygodniu (na prawdę bardzo duża liczba zgłoszeń)!!!

Wszelkie polecane blogi/strony zostaną uzupełnione najpóźniej jutro :)

Planujemy wprowadzić na bloga kilka zmian, do czego przyczyniło się wiele z Waszych niesamowitych pomysłów!!!

Pamiętacie jeszcze, że na naszym blogu znajduje się zakładka 'Directioner Miesiąca'!?
Nie robiliśmy wyborów na Directionera Grudnia, gdyż zostanie nim osoba, która będzie zwycięzcą VII konkursu!!!

Natomiast już rozpoczynają się wybory na Directionera Stycznia!!!
Chcesz zostać okrzyknięta/y tym tytułem!?
Pragniesz zaistnieć na blogu i znaleźć się w jednej z najważniejszych zakładek!?
Wystarczy, że stworzycie slogan, który będzie reklamował naszego bloga (slogan, czyli krótkie hasło promujące)!!!
Czas na przesyłanie swoich zgłoszeń macie do 28 stycznia (wtorek) na maila zakochajsiewonedirection@wp.pl, w temacie wpisując 'Directioner Stycznia'.

Czekamy na Wasze zgłoszenia, każdy ma szansę na miano 'Directionera Miesiąca'!!!

No i to by było na tyle :P
Love ya
Danny xx

17 komentarzy:

  1. To fajnie ;D Na pewno wezmę udział w tym konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dan to ten nowy teledysk One Direction do Midnight Memories to będzie dziś, a jeśli tak to o której *-* ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś nie będzie żadnego teledysku. Na razie nic nie wiadomo kiedy teledysk pojawi się na youtube.

      Usuń
  3. Dan to ten nowy teledysk One Direction do Midnight Memories to będzie dziś, a jeśli tak to o której *-* ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie co z Midnight Memories ? @OlaWiedeczyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej bardzo lubię tego bloga. Więc zgłosiłam was do nagrody Liebster Blog Awards. więcej u mnie na blogu http://talesof1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczę co da się zrobić i może wezmę udział ;)
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się do pytania o teledysk. Wiecie coś o tym?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam się do pytania o teledysk. Wiecie coś o tym?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dzisiaj urodziny a jest mozliwosc, ze teledysk do Mm wyjdzie hahaa ale fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, przeglądałam starsze strony i były tam wasze wpisy z informacją ze filmiki z każdxego koncertu jaki byl podczas trasy TMH są do obejrzenia w zakładce i starczy kliknąć dzień itp. Czy w związku z tym że już się skończyła tej możliwosci nie ma, czy po prostu nie dostrzegam ? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tej możliwości nie ma, a co się tyczy teledysku, to jeszcze nikt niczego nie wie...

      Usuń
    2. Tu masz nagrania z trasy TMH.
      http://haycurlyboy.tumblr.com/post/44464775827/take-me-home-tour

      Usuń
  11. Ktory z chlopcow wam sie najbardziej podoba ?

    OdpowiedzUsuń
  12. JUTRO URODZINY ZZZZZAAAAAAYYYYYYNNNNNAAAAA. !!!!!!! :-) Happy Birthday my Darling !!!!! <3333. . I love u !!!! /O.O.Malik xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejo czy jeśli nie czytam regularnie o 1D i nie obserwuje ich na tt(nie mam). To znaczy że jestem zł?ą fanką? Przyjaciółka mówi że nie mogę się już nazywać Directionerką. Kocham ich bardzo, ale nie mam czasu na czytanie bloga i prowadzenie tt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, żebyś była złą fanką / bo takowi nie istnieją / albo się jest fanką, albo nie. Nie wiem czy dobrym pomysłem jest sięganie porad przyjaciółki, która zamiast Cię wspierać robi na odwrót. To, że nie masz czasu o nich czytać, nie znaczy, że nie jesteś fanką ! BO DIRECTIONER SIĘ JEST Z TEGO CO SĄDZI SIĘ O CHŁOPAKACH, O ICH MUZYCE, O TYM JAK POSTĘPUJE, a nie od tego ile się o nich wie :) Jeśli ich bardzo lubisz, słuchasz, to nie przestawaj tylko dlatego, że ktoś Ci mówi, że możesz się nie nazywać Directioner. Takie jest moje zdanie, na podstawie tego co napisałaś. Jeśli jest inaczej, to po prostu zastanów się nad tym czy są oni dla Ciebie wyjątkowo ważni ... To już Tobie zostawiam do namysłu i pamiętaj, że fanka, to nie rozhisteryzowana, nie widąca niczego innego poza idolem.. Fanka - to zrównoważona, potrafiąca trzeźwo myśleć dziewczyna ( Mam nadzieję, że pomogłam, @Natalia__2O )

      Usuń