niedziela, 22 grudnia 2013

Star Wars - Wielka bitwa fandomów

Witajcie w ten przedświąteczny poranek!
Dzisiaj mam dla was specjalne ogłoszenie. Przypominam, ze współpracujemy z wars-stars.pl, gdzie aktualnie odbywa się Wielka Bitwa Fandomów.
My, jako Directioners mamy szansę pokazać na co naprawdę nas stać! Udało nam się dotrzeć do finału, gdzie walczymy z Beliebers - a to nie jest łatwy przeciwnik;) Pokonaliśmy już Farnoholiów i Team Lana, więc nie możemy teraz zrezygnować.
A więc, głosujemy: http://wars-stars.pl/championship/1-wielka-bitwa-fandomow#war-11410

A teraz życzę Wam miłej niedzieli i trzymajcie kciuki za cały fandom!
Do zobaczenia,
papa:*
/Angel

53 komentarze:

  1. zagłosowałam!Sporo wygrywamy! Directioners mają teraz około 72 % głosów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam!Dictioners mają przewagę bo mamy 71% a Belibers tylko 29% !!!!Wygramy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie: czy to prawda że Harry ściął włosy?
    Chciałabym się dowiedzieć czy to plotka czy nie...
    Dziękuję z góry
    Directioner Klaudia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj głos już oddany ;)) Mamy sporą przewage ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. żeby zagłosowac trzeba się zarejstrowac?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed chwila glosowalam i mamy az 86% !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także glosowalam :) mamy88%

    OdpowiedzUsuń
  8. NA ONE DIRECTION NIE WARTO GŁOSOWAĆ. JAK TO ONI WYGRYWAJA TO NAWET PODZIEKOWAC NIE POTRAFIA. TAKA JEST PRAWDA ZE ONI TO "ŁATWO SPRZEDAJACY SIE TOWAR" NIE ZA MUZYKE LECZ ZA ICH PEDALSKI WYGLAD... NIE WIEM NA JAKIM WY SWIECIE ZYJECIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale zdaję sobie sprawę, na jakim świecie żyję, drogi Anonimie. Wszystko dziś jest towarem. Tylko jeśli mam do wyboru chamskiego, śpiewającego z playbacku Biebera w spadających gaciach albo pięciu w miarę normalnych gości, to wybieram drugą opcję.

      Usuń
    2. HAHAHA TWOIM ZDANIEM "GEJOSTWO" JEST NORMALNE??? HAHA BEKA W CHUJ :) AHA FAJNIE MASZ. TO ZE NOSI TAK SPODNIE TO JEGO SPRAWA. KAZDY NOSI COS I JAK MU SIE PODOBA. WIEC STUL PYSK. TO ZE ZROBIL WIECEJ DLA SWOICH FANOW NIZ ONE DIRECTION TO WAS NIE OBCHODZI? NO RACJA PRZYNAJMNIEJ O WIELU DEBILI MNIEJ W FANDOMIE.. HAHA SMIESZNE.. KTO BY POMYSLAL ZE LUDZIE ICH POKOCHAJA ZA ICH PIEKNE MORDY..

      Usuń
    3. Weź przestań ją dołować.Ona wyraziła tylko swoją opinię!!!
      Zuza-LOVE

      Usuń
    4. Spoko, takie bezsensowne hejty mnie nie ruszają. Poza tym szanowny Anonim nie raczył(a) zaznaczyć, w którym miejscu One Direction są mniej "gejowscy" od jej Justina. Nie rozumiem też, co takiego Justin robi dla swoich fanów, czego nie robią 1D. Pluje na nich? Obraża? Nic innego nie przychodzi mi na myśl. Jestem bardzo ciekawa, czy Anonim ma coś w tej sprawie do powiedzenia bez używania Caps Locka.

      Usuń
    5. Obrazac to moze ciebie. No Justin w porownaniu do nich nie lazi po chacie nago. Moze zaraz beda lazic nago po ulicy? Napluc to moze na twoj ryj.. Przez te wszystkie lata zrobil wiecej niz oni. Ja wiem czemu nie chca przyjechac do Polski. Bo tam dostaja wiecej kasy. KASA KASA I jeszcze raz kasa sie tylko dla nich liczy. JEstem ciekawa czy pojechaliby do jakiejs fanki ktora miala wypadek tak jak JUSTIN. Bardzo w to watpie..

      Usuń
    6. Ale za przeproszeniem pierdoły gadasz! Po prostu żal słuchać.
      Masakra. Bieber niby robi więcej dla fanów? Nazywając ich "wielorybem"? Żałosna jesteś. One Direction zrobili o wiele więcej dla fanów niż ten cały Bieber. Raz pojechał do fanki do szpitala, Wow. Mam wymieniać co oni zrobili? Rozmawiali ze swoją chorą fanką przez skype'a,, inaczej niż nie mogli bo byli w trasie koncertowej. Nie dawno zmarła, więc wysłali jej wieńce...
      Biorą udział w wielu akcjach charytatywnych.
      Byli w Afryce, pomagać dzieciom
      Acha, i jeszcze mi powiesz że tylko kasa się liczy? Dochód z One Way or Another poszedł na potrzebujące dzieci w Afryce..
      Mógłbym dalej wymieniać.. Ale po co jak ty o tak będziesz nazywał och "pedałami" Popatrz na swojego "idola" który śpiewa o kutasie, wyzywa fanów..
      Popatrz jeszcze na to, że twój Bieber przyjechał do Polski, tylko dlatego że odwołali koncert gdzie indziej. Nie zatrzymał się nawet przy fanach, tylko prosto do samolotu.
      Powinnaś się wstydzić tego że wchodzisz tutaj, i psujesz nam wszystkim humor, swoimi hejtami. Fandomy powinny się wspierać, ale przez takie osoby jak ty, to raczej nie możliwe, jeśli chodzi o zgodę pomiędzy nami a beliebers. Wiem że są normalne i szanujące innych beliebers. Ale ty taką nie jesteś, niestety. Masakra.
      Nigdy nie słyszałam większej pierdoły niż to, że Bieber jest lepszy dla swoich fanów niż 1D.
      Masakra, masakra. Tyle na ten temat, spadaj stąd
      Ola.

      Usuń
    7. Zgadzam się. Ola zapomniała dodać, że ostatnio nagrali również filmik dla fanki, która jest w śpiączce, żeby po przebudzeniu była szczęśliwa... W Afryce odwiedzili szpital dziece,cy. Pomagają w mnóstwie akcji charytatywnych... Louis gra w Doncaster, z czego bilety są przeznaczone dla biednych dzieci. Ostatnio byli odwiedzić dzieci z rakiem... Nie dawno również zaśpiewali kilka piosenek i uczestniczyli w premierze This is us, którą oglądały chore dzieci. Harry przekazał pieniądze dla filkpińczyków, a sami chłopcy wspierali akcje w zdobyciu pieniędzy dla nich... A Ty mi tu pierdzielisz że Bieber,zrobił wię dj dla fanów... Twoje,zdanie, zatrzymaj je dla siebie a nie specjalnie wchodzisz tu i psujesz nam humor. Bieber, nigdy go nie hejtowałam... A Ty... Miło ci jest jak czytasz hejty na swojego idola? Wątpię więc uszanuj i ten fandom
      Martyna.

      Usuń
    8. Hahaha nie no leze ze smiechu.. Ty akurat masz gowno do gadania obojniaku "moglbym" nie no spoko.. Chyba "pomyliles" płec. Bede tu siedziec i ich obrazac tak dlugo jak mi sie podoba haha :))) Masakra to twoja matka powiedziala jak cie pierwszy raz ujrzala buhahhaha

      Usuń
    9. Uwazaj bo dla cb cos nagraja jak bedziesz ZDYCHAC hahhaahhahahaha

      Usuń
    10. Wow, jestem obojniakiem.. Hahaha jestem ba telefonie i jest coś takiego jak autokorekta, która nie bardzo wie jakiej jestem płci, a ja najwyraźniej tego nie zauważyłam. Mam gdzieś czy mnie obrażasz, czy nie. Tylko w twoim kolejnym mądrym komentarzu, nazwałeś mnie jedynie obojniakiem. Nic nie masz do powiedzenia na swoją "obronę"?
      "uważaj bo dla Ciebie coś nagrają ja będziesz zdychać" Ha ha. Dostałaś. Serio auć. Uważaj bo twój Bieber jeszcze cię wyzwie i opluje. Chyba tyle na ten temat. Nie chcem sobie przez takie "beliebers" jak ty, psuć o nich zdania. Bo ja w przeciwieństwie do ciebie, mam szacunek do tych, którzy mają do mnie o moich idoli. Ja nie szukam bloga o Bieberze i nie wyśmiewam go dla zabawy. Mam lepsze zajęcia. Chyba tyle na ten temat. Zastanów się czy prawdziwy fan, który ma idola obraża innych bez powodu. :\
      Wyraziłaś swoje "zdanie" jeśli tak to można nazwać, to ja wyraziłam swoje. Koniec. Powodzenia w spotkaniu idola. Może spotkacie się w burdelu.

      Usuń
    11. Ola i Martyna - wow, naprawdę macie dobrą pamięć. Ja bym sobie połowy z tych akcji tak na poczekaniu nie przypomniała, ale to tylko świadczy o tym, jak wiele ich jest.
      "Powodzenia w spotkaniu idola. Może spotkacie się w burdelu." Rozwala system, normalnie leżę i kwiczę :P

      Usuń
    12. Haha no, ale taka prawda.
      Strasznie mnie wkurzyła, po prostu strasznie. Nigdy nikogo nie hejtuje, ale jak już zacznie mi ktoś takie pierdoły gadać to wybucham.
      Ola.

      Usuń
    13. Hahaha. Anonimie, no pochwal się co twój Bieber odpierdziela ostatnio. No, słucham.
      Martyna.

      Usuń
    14. Może Bieber był w polsce i Dzięki temu jesteście ,,lepsze'' ale on wtedy myślał że jest w Rosji . Wiesz nie wiedziałam że Łódź jest w Rosji ale cóż Ciekawe ile on miał z geografi -.-

      Usuń
    15. Prawidłowa odpowiedź to: nic nie miał. Odkąd jeździ w trasy miał nauczanie indywidualne.

      Usuń
    16. Uwazaj jak ty spotkasz sie ze swoimi gejami na cmentarzu hahahaha Oni moze beda tam lezec ale za to ty bedziesz zakopana w dziurze zywcem..

      Usuń
    17. WTF, co ja właśnie przeczytałam...

      Usuń
  9. Napewno One Direction wygra... na 100 % ....

    OdpowiedzUsuń
  10. przewaga cały czas rośnie i oby tak zostało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwisz sie jeszcze. JAK PRZEGRAJA TE CIOTYYYY

      Usuń
    2. Zamknij ryj!!! znasz Ich, że mówisz, że to cioty?? nie!, nie znasz....-.-'' ciekawe jaką masz samoopinię, że mówisz tak na innych LEPSZYCH OD CB! a sama jesteś nie lubiana i żałosna -.-''

      Usuń
    3. Haha i tutaj cie zaskocze!! "KIEDYS" ich lubilam. Ale nie warto tracic glowy dla takich pedalow jakimi oni sa..

      Usuń
    4. Są pedalscy, więc przerzuciłaś się na Biebera? o.O
      Wesołych Świąt wszystkim, Tobie też! Miejmy nadzieję, że przy wigilijnym stole przemówisz w końcu ludzkim głosem (i z sensem) :)

      Usuń
  11. Pewnie, że wygramy :D
    Directioners górą <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiscie ze wygramy :)) ♥

    Little Direction

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz jest 88% ^^ directioners górą!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie umiem zrozumieć tego że np.ja mam swoich idoli i nie nasmiewam się z innych którzy mają swoich idoli bo mi to zwiasa każdy ma prawo miec swojego idola. LudIe którzy maja najwiecej do powiedzenia na temat czyjś idoli sam boi sie przyznać że prawdopodobnie tez może ich lubic. I każdy powinien swoją opinie zostawić dla siebie po co się kłócić bez sensu i chwytac za słówka! !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. PEDAŁY JEBANE !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. SKURWYSYNY !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. MORDY TAKIE JAK MOJA KLAPA OD SROCZA HAHAHAHHAGAGAGAGAGA

    OdpowiedzUsuń
  18. HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAGAGAGAGAGAGAGAGAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAH PEDALKI @@@@@@

    OdpowiedzUsuń
  19. GEEEEEEEEEJEEEEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
  20. PISZESZ TU TAKIE KLAMSTWA ZE BEKA W CHUUUUJ... CIEKAWE SKAD TO BIERZESZ??? Z DUPYYY????? BUAHHAHAHAHAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  21. NIE WIESZ CO ONI TAM ODPIERDALAJA. WSZYSTKIE TE INFO TO SCIEMA. NIKT NIE WIE CO ONI TAM ROBIA BEEEEEKKKKAAAA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie do kogoś z adminów... dałoby się jakoś zablokować tego pokemona?

      Usuń
  22. Ja rownie dobrze moge na necie napisac ze JESTES PEDOFILEM ALBO MORDERCA. I co??? Uwierza bo wszyscy wierza w takie glupoty jak przede wszystkim te

    OdpowiedzUsuń
  23. co to wgl ma być?? ten kto napisał te komentarze powyżej ma naprawdę coś z głową!!! Ja mu się coś nie podoba to po cholerę tu wchodzi?? !!

    OdpowiedzUsuń
  24. J












    U









    S














    T












    I










    N










    N









    A










    J











    L












    E











    P









    S










    Z









    Y








    !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. JESZCZE SKOPIEMY WAM DUPY HAHAHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Te hejterskie Kom są tak żałosne-.- Jak nie umiecie uszanować tego, że ktos ma innego idola niż wy to wgl tu najlepiej nie wchodzcie. Psujecie nam wszystkim tym gadaniem humor. Zajmijcie sie sobą i zastanówcie sie jakbyście sie poczuli gdyby ktos z nas tak o po prostu pisał to wszystko o waszym idolu, a skoro tego nie rozumiecie to juz widać jakim fanem jesteście i ile macie w tych swoich główkach...

    ~ Claudia.xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ich nie lubicie,to po co wchodzicie na tego bloga,i komentujecie?Hmm?Jak wam się nie podoba,to nie czytajcie!Ja jestem Directioner,i nie wypisuje np.na blogach Belibersów że JB to np.'Śpiewająca Kupa',albo coś w tym stylu.Uszanujcie to,że ktoś się namęczy nad jakimś postem,a jakiś gość wyśmieje to i napisze że (Nasze kochane;*) 1D to debile.Nawet nie wiem jak mogłam w ogóle napisać że to debile.Ale chciałam tylko pokazać,jak zachowują się niektórzy...
    Directionerka Kinga<3

    OdpowiedzUsuń