sobota, 2 listopada 2013

Really big information

EDIT: Faktycznie wczoraj wyciekł teledysk do piosenki 'Story Of My Life'. Szybko został on usunięty z wszelkich stron, ale jedna z czytelniczek znalazła jedną, na której dzieła: http://ojwez.wrzuta.pl/film/6RlQ95m7MHf/

Kochani nie było nas przez te dwa dni, ale teraz to wszystko Wam uzupełnię, a jest o czym pisać i czytać!!! Jak Wam minęło Halloween? ;>
No własnie skoro mowa o Halloween chłopcy wstawili te zdjęcia:



Tutaj macie zwiastuny zapowiadające teledysk do piosenki 'Story Of My Life':



I zdjęcia , które pochodzą z teledysku:












Nialler ostatnio szaleje na IG:







Zdjęcie z IG One Direction:




Tutaj macie Hazzę na lotnisku i ogólnie w Tokio 31 października:

















Tutaj macie filmik z Liamem w Harajuku Tokyo 31 października:


I ogólnie w Tokio:









Kilka zdjęć chłopców z fanami na backstage'u w Melbourne z 30 października:





Tutaj macie zdjęcia przedstawiające opite dłonie chłopców:






Tutaj macie chłopców, którzy wczoraj wystąpili w programie 'Music Station' razem z Kate Perry:






Oraz zdjęcia z backstage'u:




To zdjęcie na swojego TT wstawił Zayn (na zdjęciu ze swoim chrześniakiem):


Wczoraj Liam był w klubie w Tokio:





Louis z fanami wczoraj w Tokio:


Hazza wczoraj tez był w klubie w Tokio :P


Olly Murs o chłopcach na TT:


Na koniec zdjęć zostawiłem to, które od wczoraj chwyta mnie za serce jak nie wiem!
Czytelnicy, którzy są tu już jakiś czas wiedza, że ogólnie uwielbiam Zayn'a, a od wczoraj jeszcze bardziej własnie dzięki temu niesamowitemu zdjęciu z jego siostrą:


Czyż oni nie są przesłodcy!?
I zakochałem się w jego siostrze!!! :D

To by było na tyle :P
No własnie jak Wam minął wczorajszy Dzień Wszystkich Świętych?
U mnie na cmentarzu jak zwykle ogrom świec i ich blask był niesamowity :)

A no i na koniec informacja, która może zainteresować sporą część z Was. Mianowicie chodzi o to, że szukamy POMOCY NA NASZEGO BLOGA!!!
Tak, dobrze przeczytaliście, poszukujemy jednej osoby, która pomogła by nam w prowadzeniu bloga, gdyż na dzień dzisiejszy ja i San mamy dość sporo na głowie i nie zawsze wyrabiamy się z dodawaniem postów, a to jest dla nas bardzo ważne, abyście na bieżąco mieli świeże i sprawdzone informacje o chłopcach!!!
Jeśli ktoś z Was jest chętny, proszę napisać maila na zakochajsiewonedirection@wp.pl z następującymi informacjami:
- imię
- wiek
- zainteresowania + krótka charakterystyka

Czekamy na Wasze maile do 11 listopada!!! 
Mam nadzieję, że jacyś chętni się pojawią :P

Aaa prawie wyleciało mi z głowy!!!
Przypominam o głosowaniu na One Direction na fejsliście!!!
https://www.facebook.com/eskaTV/app_558655510851007?ref=ts

Love ya
Danny xx

72 komentarze:

  1. Super post Danny :) nareszcie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie co z tym wyciekiem teledysku do soml

      Usuń
    2. Wyciek był, ale się zmył i już nie ma :P trzeba czekać do niedzieli :P

      Usuń
    3. Poinformować ludzi mogliście... dla tych co nie zdążyli obejrzec tu jeszcze jest:
      http://ojwez.wrzuta.pl/film/6RlQ95m7MHf/

      Usuń
    4. Przed chwilą weszłam to mi nie znalazło, cóz poczekam do jutra.

      Usuń
  2. http://www.vevo.com/watch/one-direction/story-of-my-life/GB1101300630 tu macie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Teledysk jest dosyępny tylko dla UK i POLSKI, ja osobiście jestem w nim zakochana i zawsze jak go oglądam płacze, jest poprostu cudoooowny:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna notkaa <3 Też uwielbiam Zayn'a i jego siostrzyczkee :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ln.is/ojwez.wrzuta.pl/film/Pfxe … Story of my life teledysk <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dan Czy to prawda że teledysk był tylko dostępny dla UK i Polski? można to potwierdzić??
    a i jeszcze mam takie pytania: Czy Liam zaczął palić? I Kiedy Zayn został chrzestnym? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jest to prawdziwa informacja, tego nie wiem i nie za bardzo będzie jak potwierdzić, ale jestem pewien, że na 100% wczoraj dostęp Polska miała, ponieważ ja ten teledysk wczoraj oglądałem na vevo.com, czyli oficjalnie i oryginalnie. Nie wiem jak z innymi państwami :P Liam pali tak jak pali, czyli pali i nie pali i nigdy nie wiadomo do końca, kiedy zaczął i czy tak porządnie zaczął wgl :P A jeśli chodzi o Zayn'a to niestety nie wiem, a przynajmniej nie przypominam sobie kiedy, jednak sądząc po weku dzieciaczka wnioskuję, że stosunkowo niedawno :)

      Usuń
    2. Dziękuje że mi odpowiedziałeś. ;D Ja też wczoraj oficjalnie oglądałam SOML a później znikło.. :( ale jest jeszcze w kilku miejscach, na szczęście. xx

      Usuń
  7. Mam nadzieję że zaiteresujecie się moją osobą *-* :) powodzrnia i wspaniały post

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju *.* Ja też zakochałam się w zdjęciu Zayna z siostrą. To takie słodkie :* Pomyślałam że ma bardzo ładną siostrę, u nich to już rodzinne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie Gemma jest ładniejsza, a zresztą, WSZYSTKIE SĄ PIĘKNE <3

      Usuń
  9. hej mam pytanie ..... czy chłopcy mają aska ????? + zdjęcia supcio :*

    OdpowiedzUsuń
  10. napisałam maila :D hhaha mam nadzieje ze jakos wam sie spodoba XD
    aa post zajebisty *__*
    jesli chodzi o SOML to ja sie osobiscie poplakalam na scenie z Lou i jego dziadkami :C
    oczywiscie teledysk najlepszy xD
    haha mam nadzieje ze uda nam sie pobic rekord :)
    pozdrawiam, monika <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Simon miał rację teledysk jest cudowny. Popłakałam się i dalej ciężko mi się ogarnąć, to niesamowite bo dotyczy każdego. Każdy ma takie zdjęcia i czasem jak się je ogląda te wspomnienia wzruszają. Ahhh idę jeszcze raz obejrzę.
    Love ya
    @ola_wolff

    OdpowiedzUsuń
  12. oo właśnie czy ktoś z 1D ma aska ????? tylko niech ktoś opowie proszę !!!!!!!!!!!!!!!!!! :****** notka super

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże oglądałam ten teledysk i się popłakałam! Jest cudowny! Pełno w nim wspomnień! Chyba każdy ma takie zdjęcia, zawierające cudowne wspomnienia i historie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, ze staja się dojrzalsi, poważniejsi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Liam beatboxował (sorry nwm jak się pisze) <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze chciałam mieć bloga ale chyba jestem za młoda

    OdpowiedzUsuń
  17. Włączam ten teledysk, a tu mi wyskakuje reklama "kocham seks, ale nie lubię prezerwatyw" XD
    A teledysk oglądałam wczoraj. Cztery razy, bo moja mała siostra chciała. I popłakałam się tylko raz ;p Na tym momencie z Niallem

    OdpowiedzUsuń
  18. jak myślicie 12 lat i 6 miesięcy to za mało żeby mieć bloga nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż nie moge przestać płakać to takie kochane

      Usuń
  19. Widziałam teledysk już wczoraj i jest niesamowity. Uwielbiam ich. A przy Lou jak jego dziadkowie znikali popłakałam się jak dziecko. P.S. Czy to prawda, że Liam i Sophie zerwali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie na 100% tak,potwierdziło to E News a oni mają prawie zawsze pewne informacje,lecz nikt z otoczenia 1D tego nie potwierdził ale też nie zaprzeczył więc sądzę że jest to prawda bo gdyby nie była to prawda to na pewno pojawiłaby się już informacja że nie zerwali i że są to plotki.

      Usuń
  20. Takie wielkie directionerki (czy jak to sie pisze) a nawet nie potrafią uszanować pracy chłopców, tylko od razu jak przez przypadek wyciekł to szukają i szukają zamiast poczekać aż oficjalnie go dodadzą :) bardzo wielcy fani widzę, sram po prostu

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosiłam Was żebyście tłumaczyli tweety
    Olly Murs o chłopcach na TT:
    i co?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej a zayn może być chrzestnym no.bo wiecie inna religia itp....?

    OdpowiedzUsuń
  23. Post świetny, co do teledysku nie chce zepsuć sobie niespodzianki więc czekam z niecierpliwością do jutra.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie do San albo Dany(Danyego albo jeszcze inaczej, nie ważne), będziecie odpowiadać na każdy email wysłany do was o tej pomocy?

    OdpowiedzUsuń
  25. O matko ja juz odliczam do jutra!! ;)) post jak zawsze zarabisty :p

    A PRZED CHWILA NA ROZPOCZECIE MAM TALENT NA TVN LECIALO "UP ALL NIGHT" !! :)

    Little Direction

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ogrooomną prośbę. A więc chciałabym prosić Was, Dan i San, albo kogokolwiek o pomoc. Szukałam nagrań z koncertu z 30 pażdziernika 2013 w Melbourne, ale nigdzie nie znalazłam... Mogę prosić o linki? ;) Chciałabym obejrzeć ten koncert, bo wiem,że duużo się tam działo ;D Z góry dziekuje ^^
    A co do postu to ja przez przypadek właczyłam wczoraj link do SOML i nie moglam nie obejrzec teledysku. Jest cudny, a rozwalił mnie Niall i Greg ;> Bijemy rekordzik jutro !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz linki :D
      http://www.youtube.com/watch?v=65Up1BGboc8
      http://www.youtube.com/watch?v=d_LvxJKcmPU
      http://www.youtube.com/watch?v=DO_Vgw6eNZU

      Usuń
    2. Wielkie dzieki ;D

      Usuń
  27. Boże jak ja kocham tą piosenkę! Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozumiem Cię D. też kocham Zayna :D coraz bardziej,a nawet najbardziej :D
    Co do piosenki, to chyba najbardziej mi się podoba z dotychczasowych ;) już jest moją ulubioną. A teledysk cudny! Louis w teledysku wypadł najlepiej, scena ze zdjęciem, jak dziadków już nie ma, rodzice i on się zestarzeli - piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W teledysku nie ma rodziców Louis'a. Są tylko dziadkowie i pradziadkowie na zdjęciu.

      Usuń
  29. ja sie rozpłakałam przy tym teledysku nwm czemu ale beczałam ;( kocham ich :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest jeszcze szansa że one direction przyjadą do polski?

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak muzułmanin może mieć chrześniaka? o.O

    OdpowiedzUsuń
  32. Link z wrzuty już nie działa, ale znalazłam to:
    https://www.youtube.com/watch?v=v2uUOdixRxs&feature=youtube_gdata_player&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dv2uUOdixRxs%26feature%3Dyoutube_gdata_player&app=desktop


    Szkoda tylko, że wszystko wyciekło :((((

    OdpowiedzUsuń
  33. o której godz. teledysk dziś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekii ;) a skad wiesz ??? A i gdzie na yt ?? ;) ;33

      Usuń
  34. Gdzie będzie można zobaczyć teledysk do SOML? Bardzo proszę o odpowiedź, wiem o której godzinie ale GDZIE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o której ?

      Usuń
    2. chyba o 18 czasu polskiego będzie na YouTube

      Usuń
  35. Ja też uwielbiam ten moment w teledysku, jak Zayn występuję ze swoją siostrą ^^ To jest takie UROCZE!! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. One Direction: This is Us
    cały film jest tutaj:
    onedirectiononline2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Link do SOML chłopcy dodali na tweetrerze. Tym co nie oglądali gwarantuję że się nie zawiodą...:)

    OdpowiedzUsuń
  38. http://www.youtube.com/watch?v=W-TE_Ys4iwM&feature=c4-overview&list=UUbW18JZRgko_mOGm5er8Yzg

    OdpowiedzUsuń
  39. http://www.youtube.com/watch?v=W-TE_Ys4iwM&list=UUbW18JZRgko_mOGm5er8Yzg


    cudowny !!!!!!!!!!!!! ;33

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwaga! Teledysk jest już na youtube! Wchodzimy i pobijamy rekord!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. DOKŁADNIE!! WCHODZIMY I PODBIJAMY :P
    TELEDYSK JEST ZAJEBISTY! <33333 ZAYN JAK PRZYTULA SIOSTRĘ, ALBO MOMENT LOUISA :( BOŻEE.. NIE MÓGŁ BYĆ LEPSZY :) BRAVO CHŁOPAKI!! :)

    LittleDirection

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy wam tez wyswietla sie ciagle 301 wyswietlen na yt przy SOML?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się później zmieni! Jeszcze pobijemy rekord

      Usuń
  43. Nie wydaje się wam że Lou w SOML ma na sobie spodnie Hazzy? :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie mogę znaleźć tego teledysku!!!! :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=W-TE_Ys4iwM

      Usuń
  45. Hej, moglibyście wysłać jakieś potwierdzenia otrzymania tych zgłoszeń do pomocy? :)
    Czasami poczty mailowe świrują i nie dochodzą wiadomości, a spamować Was bez potrzeby też nie ma potrzeby ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeden z nielicznych wieczorów kiedy płaczę przed komputerem, bo Zayn i jego siostra ;(

    http://www.youtube.com/watch?v=W-TE_Ys4iwM

    OdpowiedzUsuń
  47. Nowy album już w sieci!!
    http://1dmidnight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. 69 komentarzy.. Hazza czuwa:D

    OdpowiedzUsuń
  49. katy perry dostala buziaka od Nialla a ja to co?

    OdpowiedzUsuń
  50. a nie widzisz tego ze on go na siebie ciagnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń