czwartek, 17 października 2013

Really small information

Kochani poniżej kilka informacji ogólnych na temat chłopców z ostatnich dni :P

Poniżej znajdziecie zdjęcia nowego tattoo Hazzy:



Wygląda to jak jakaś karta, ale nikt nie wie co to do końca jest :P

Najprawdopodobniej ma jeszcze jeden nowy tatuaż tuż przy szyi:



Tutaj macie Hazzę z fankami wczoraj na backstage'u (i nie tylko):





W ten piątek zostanie wyemitowany audycja 'Bump Show' z udziałem Zayn'a i Liam'a. Poniżej macie zdjęcie dodane przez konto @bumpshow:


Jeszcze większa ilość zdjęć chłopców z wczoraj przed areną w Melbourne:
















Zdjęcie, które Hazza dodał na swojego IG:


Oraz zdjęcia z IG One Direction:



Za niedługo nowy wywiad z Liam'em, Niall'em i Harry'm, o czym mówi nam konto @sam_armytage na TT:



Chłopcy dzisiaj przed areną w Melbourne:








No i to by było na tyle :P
Czy ie uważacie, że Harry powoli przesadza z tymi tatuażami? ;>

Love ya
Danny xx

21 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to tak ,choć wszystkie są świetne jest ich trochę za dużo :/

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem też jest już tego troche sporo, ale jeżeli jemu sie to podoba to spk..
    tu jest ten 1 dokładnie widać https://www.facebook.com/photo.php?fbid=555655917822661&l=7275534c8a
    a ten 2 na obojczyku to rok 1951. nwm co oznacza ten rok :/ xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie 1951, tylko 1957, w 1957 roku urodził się tata Harryego

      Usuń
  3. Super fotki.

    Mi sie rowniez nie podoba przyzwyczajenie Hazzy :( Non stop nowy tatuaz! Masakra!! ;/ Jest dorosly i on sam decyduje o swoim zyciu - to fakt, ale powinien przychamowac z robieniem tauazy! :*

    Little Direction

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na mnie to jest już przesada Rozumiem parę ok ale to jest przecięcie:-| POZDRAWIAM NIKA :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=555661381155448&set=a.213869642001292.67957.213569935364596&type=1&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=555655917822661&set=a.213869642001292.67957.213569935364596&type=1&theater

    tu dokładnie widać tatuaże harrego

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie już od czasu z.motylem przesadza...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś tu się wybrał na "małe" zakupy, i Hazza wędkarz, rozwala mnie to zdjęcie. Zgadzam się z komentarzami po wyżej, powinien przystopować z robieniem nowych dziar. On chyba sobie nie zdaje sprawy jak będzie wyglądał na starość. Dwa, trzy niewielkie tatuaże to nic złego, ale on ma ich ponad 40!! To już zaczyna wyglądać na nałóg. Mam nadzieję że się mylę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Macie racje ,no ale Harry sam zdecyduje ile chce mieć tatuaży. Mam jeszcze pytanie. gdzie będzie można obejrzeć tę transmisje z 1D day?
    PS Liam powinien podciągnąć spodnie :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaaaaaaaaaak Harry przesadza z tymi tatuażami.Fajny post.Gdzie będzie można obejrzeć tę transmisję z 1D Day?Misia

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdjęcie wędkarza Hazzy.Rozwaliło mnie na MA-KSA!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o mnie uważam, że to jego ciało i sam będzie wiedział na ile zdobień się jeszcze odwarzy. Z końcu jak jakaś laska się w nim zabuja, to powinna również zaakceptować jego tatuaze, będzie jej się podobał taki jaki jest i nie będzie patrzeć na jego wygląd zewnętrzny. Ale swoją drogą musiałaby chyba mieć oczy w tyłku, skoro nie zauważyłaby jakie z niego jest ciasteczko.
    Jane ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie na recenzje TIU http://mylittlelibrary-gumciobook.blogspot.com/2013/10/one-direction-this-is-us.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma czegoś takiego jak "za niedługo"! Wybaczcie, jednak ten tekst okropnie mnie irytuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No niestety, ale niedługo nie będzie widać jego seksownego ciałka D: I wcale mnie to nie cieszy:S Kocham go, ale mógłby się wstrzymać:( Na starość u kobiet gorzej wyglądają tatuaże niż u mężczyzn, jednak skóra się niszczy i marszczy, więc i tak będzie to wyglądać nieschludnie:/ Mógłby troszkę pomyśleć... Ale nic, jego sprawa, naszym zadaniem jest wypatrywać te sexy miejsca^^ - Ziallka

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście to jego sprawa i jego ciało, ale rzeczywiście to zaczyna wyglądać tak jakby Hazza uzależnił się od tatuaży. One są na prawdę fajne, ale taka ilość już nie dodaje uroku.
    Uwielbia go i zawsze będę nie ważne ile jeszcze ich sobie zrobi, ale moją ulubioną wersją Harrego zawsze będzie ta wersja:
    http://userserve-ak.last.fm/serve/_/82947559/Harry+Styles+Harry.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Harry już trochę przesadza...

      Usuń
  16. w pełni się z tobą zgadzam

    xxPatricia

    OdpowiedzUsuń
  17. Hazza troche przesadza ale z tego co wiem jak sie zrobi tatuaz jeden to chce sie zrobic drugi to jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam. Ja mam jeden i fakt, że chcę zrobić jeszcze jeden może dwa, ale małe i subtelne i na tym mam zamiar poprzestać.

      Usuń
  18. Zobacz co wyprawia One Direction za kulisami! http://video.easysub.pl/dmsw/OneD%20Zobacz%20co%20wyprawiaj%C4%85/82154782

    OdpowiedzUsuń