niedziela, 30 czerwca 2013

Wakacyjna akcja!

Kochani już od dłuższego czasu wypytujecie nas o co chodzi z tymi czerwonymi wstążkami :P Nareszcie nadszedł czas wakacji, więc możemy Wam dokładne wytłumaczyć co i jak. Otóż w te wakacje rusza akcja każdego (a przynajmniej tak mi się wydaje) fandomu z kolorowymi wstążkami na rękach. Każdej gwieździe, bądź zespołowi został przydzielony kolor wstążki i ręka, na której sznurek ma być noszony. I tak właśnie my, jako najwspanialszy fandom na świecie, czyli Directioners nosimy CZERWONĄ WSTĄŻKĘ NA PRAWEJ RĘCE!

Nie musi to być akurat wstążka. Może być sznurek, mulina, ważne, aby było to czerwone i noszone na prawej ręce. Niech to będzie taki znak rozpoznawczy dla nas wszystkich, abyśmy w te wakacje mogli w jakiś sposób (mniejszy bądź większy) się zjednoczyć jako jedna rodzina :)

Ja już noszę, teraz kolej na Was!

Danny xx

123 komentarze:

  1. A na której ręce wstążkę noszą Mixers?:)ja zaczęłam nosić dzisiaj czerwoną i różową wstążkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nosze czerwona i rozowa :) na prawej

      Usuń
  2. Ja jestem nad morzem i tam widziałam Directionerke w kinie 8D. Miała wstążke na ręce i koszulkę z chłopcami. Ja również noszę wstążkę, niestety bałam sie do niej zagadać. Teraz żałuję...

    Noście wstążki. Ja jetem dowodem na to, że bardzo łatwo możemy się spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy moge nosić czerwoną braznoletkę ze znakiem nieskończoności?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja noszę od maja ale na lewej i nie mogę się przestawić :P
    moja znajoma nosiła ale głupio mi tak było zagadać :/ a wy co o tym sądzicie??

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się doczekać jak na kolonię pojadę może poznam jakąś Directionerkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zaczynam od jutra ^^ dobrze , że napisaliście o tym , bo zapomniałam xD

    OdpowiedzUsuń
  7. https://m.facebook.com/home.php?__user=100002226882264#!/profile.php?id=149369308584903&m_sess&viewtype=public&__user=100002226882264. mam prosbe klik " Lubie to " dlawas sekunda dla nas duzo wiecej. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nosze od wczoraj. Byłam od tego czasu w Silesii City Center i nikogo nie spotkałam. A tam było tyle dziewczyn w moim wieku i żadna nie miała wstążki. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy można na lewej ręce , bo mi na tej wygodniej.. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z tego powodu mogą Cię z kimś pomylić, na przykład z antyfanem czy coś... xD Lol, idiots everywhere xd /Horanowa. ♥

      Usuń
    2. To, że się spytała czy może nosić wstążkę na lewej ręce nie robi z niej idiotki Horanowa. -,-

      Usuń
    3. Ja noszę na lewej :P

      Usuń
    4. Boże spytałam sie tylko , a już są problemy ._.
      Będę nosiła na lewej trudno ;c

      Usuń
  10. ja już nosze jakieś pół roku ale zepsułam i mam nową sznurek z złotym serduszkiem a serduszko zabrałam z królika wielkanocnego jest moc

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym Was uświadomić, że czerwona bransoletka dla niektórych oznacza pro anę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że spotkam kogoś na wakacjach kto bedzie mieć czerwony sznurek na prawej rece :)

      Usuń
  13. hahaha, ja czerwony sznureczek noszę na ręce już od dłuższego czasu, bo po prostu przynosi mi szczęście a tu proszę.. to znak, że już od dawna jestem Directioner ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieję, że kogoś poznam, nie bójcie się i zagadujcie :) mam nadzieję na poznanie nowych wspaniałych ludzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A czy moge nosić czerwoną braznoletkę ze znakiem nieskończoności?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już zaczęłam ;) - o 21.16! Trzeba to gdzieś zapisać! Jeśli spotkacie mnie gdzieś to śmiało!Zagadajcie... Ja jestem raczej otwartą osobą..! Kocham Was!! Paula

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakby co jestem, e.. młodsza od innych Directioners.. Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile masz lat? :)

      Usuń
    2. no to nic, my cieszymy się również z tych młodszych Directioners, bo jesteśmy jedną wielką rodzinką :)

      Usuń
    3. Ej nie mam 7, mam 12... Paula

      Usuń
    4. okeej :D spoko, i tak możesz podejść i zagadać do kogoś, 12 to mimo wszystko lepiej niż 7, no nie? ;)

      Usuń
    5. Masz rację <3 thx, zagadam do cb ;)

      Usuń
  18. DZIEWCZYNY A MOŻE JAK ZOBACZYMY JAKĄŚ DIRECTIONERS Z CZERWONĄ WSTĄŻKĄ NA RĘCĘ POWIEMY JEJ TAK NORMALNIE CZEŚĆ? przecież JESTEŚMY SIOSTRAMMI CNIE? KTO POPIERA?


    NIKOLA :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny pomysł, ja na pewno powiem cześć:)

      Usuń
    2. No czemu nie.
      Mari

      Usuń
    3. okej <3

      Usuń
    4. dużo osób nie wie o co chodzi, połapią się pewnie tylko directionerki, więc się nie przejmuj, zakładaj i wychodź z domu, żebym mogła ci powiedzieć cześć <3

      Usuń
  19. no zgadzam sie. kazdy kto zobaczy Directionerke nie wstydzic sie i powiedziec po prostu czesc.ja jade na wakacje w góry moze kogos zobacze...
    Domi..

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez zaczne ale nie wiem czy odwaze sie do kogos podejsc moze to przez muj wiek (14lat) i po prostu sie wstydze. No ale moze sie odwaze!
    Marzena ze Slaska
    P.S. sorry za ortografie mam nowego tableta i jeszcze nie do konca wiem jak sie robi nie kture litry .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jestem ze śląska a ty skąd dokłądniej bo ja wodzisław

      Usuń
    2. a ja w wakacje bede przezdzala przez śląsk chodzcie po miescie to moze sie zobaczymy

      Usuń
    3. Ja z Czechowich-Dz. I tak szczerze to nie orientuje sie gdzie jest Wodzislaw sorry. Moze uda nam sie kogos spotka ?
      Marzena ze Slaska

      Usuń
    4. ja mam 14 lat i nosze :)

      Usuń
    5. Ja 12 więc wiesz..
      LOUIS

      Usuń
  21. Mam pytanie ...czy ta akcja jest tylko w Polsce ponieważ ja mieszkam w Angli i jeszcze nikogo nie spotkałam z czerwoną wstążką
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE wiem
      Louis

      Usuń
    2. Ja też mieszkam w Anglii, w Manchesterze i też nikogo nie spotkałam :(

      Usuń
  22. Lece do sklepu !! :)
    1 DN

    OdpowiedzUsuń
  23. OD WTORKU NA MOJEJ RĘCE BĘDZIE WSTĄŻKA, ALE DZIEWCZYNY PLISS...
    NIE BÓJCIE SIĘ POWIEDZIEĆ CZEŚĆ!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. no właśnie chciałabym podejść jak widziałabym jakąś directionerkę, ale zdarzają się fajni ludzie i no.. ci niefajni :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie to samo mi na mysl przyszlo, niestety... :(

      Usuń
  25. ja już noszę od kilku dni ;)
    nie wiedziałam tylko, że mamy nawet przykazane na której ręce musimy to nosić.. :/
    ale to nic, jutro do samego rana zamienię ^.^
    bynajmniej.
    dzięki za info ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę na lewej i myślę że to nie ma znaczenia :)

      Usuń
  26. Wiecie, że czerwona wstążka na ręce od dłuższego czasu oznacza "pro ana"...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli co ???

      Usuń
    2. Czyli profesjonalnej anoreksji. I co z tego.. Ja jestem directionerkom i będę ją nosiła.:)

      Usuń
  27. ej weźcie ja noszę na lewej więc to dobrze czy źle ? dobra czerwoniaste bo ja mam na lewej bo nie lubie prawe (loool ja) więc chyba dużo bd miało na lewej a jest jakaś różnica ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam na lewej...

      Usuń
    2. Już zakładam.:) Jeżeli widzimy kogoś z ta wstążeczkom nie bójmy się mówic cześc, lub chociaz się uśmiechnąc..:)

      Usuń
  28. Ja ją noszę już od czasu jak ustalili kolory XD troche już zbladła, bo ani razu jej nie zdjęłam, ale co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. MAM PYTANIE, KIEDY BĘDZIE WIADOMO, JAKIE NAGRODY BYŁY ZA ZESZŁY KONKURS? : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja noszę od dawna, ale nie miałam ostatnio czasu xD Teraz będę je nosić cały czas :) Dziewczyny - na prawej to na prawej, to nie jest takie trudne... No, może oprócz wiązania. Nie znoszę xD /Horanowa. ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja noszę już od czasu kiedy przydzielili kolory i w ogóle nie zdejmuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Noszę, nawet mój brat, który ma 2 lata chciał założyć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah... Małe dzieci są słodkie *_*

      Usuń
  33. ja nosze czerwona, fioletowa i rozowa :) directioner, belieber, mixer

    OdpowiedzUsuń
  34. ludzie ja już nosze do maja :P pozdro directionersss

    OdpowiedzUsuń
  35. Może być czerwona kartka papieru

    OdpowiedzUsuń
  36. O zapomniałam o tej akcji idę załatwiać sobie jakoś bransoletkę czerwoną i zakładam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super :D Skąś muszę wykąbinować ::D<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już kupiłam w pasmanterii a taka dziewczyna przede mną kupowała fioletową- belieber :)

      Usuń
  38. To będzie świetne!!!!!!! Nie bójmy się mówić cześć!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobra to załóżmy, że już spotkam jakąś Directionerke, to co mam do niej na początku powiedzieć ? ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu cześć :)

      Usuń
    2. Ale można też więcej..

      Usuń
    3. hahahaha nie mogę co za pytanie xD

      Usuń
  40. kto mieszka w Warszawie ?! Moze kogos spotkam z ta bransoletka..

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja noszę na lewej bo na prawej mam inne i mi nie pasuje. dziękuję, pozdrawiam i tego nie zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zastanawiam czy nie nosić na lewej,,, chociaż jest uzgodnione, że na prawej, ale większość ludzi powie, że na lewej jest wygodniej...
      A z resztą co to za różnica

      Usuń
  42. Ja już noszę do dawna i jeszcze nie spotkałam żadnej Directionerki :(
    [mój komentarz jest 69]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczyłaś?? :P

      Usuń
    2. Nie, na samej górze było napisane, że jest 68 komentarzy, i ja napisałam nastepny i jak potem spojrzałam na góre to był napisane 69 komentarzy, tzn że mój był 69

      Usuń
  43. spotkałam już 1 belieber, ale rzadnej directionerki :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja już nosze. Czekam na spotkanie Directionerki xD

    OdpowiedzUsuń
  45. Od razu sobie wczoraj założyłam jak posta przeczytałam. A teraz robię sobie bransoletkę z muliny (specjalnie nauczyłam się robić! :D).

    + mam pytanie: gdzie się sprawdza te kolory? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://twitlonger.com/show/n_1rjt33g//4

      Usuń
  46. Od razu sobie wczoraj założyłam jak posta przeczytałam. A teraz robię sobie bransoletkę z muliny (specjalnie nauczyłam się robić! :D).

    + mam pytanie: gdzie się sprawdza te kolory? ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kto ze szczecina?

    OdpowiedzUsuń
  48. mam pytanie, albo propozycję bardziej do administratorów: może zrobić jeszcze jeden post na podobny temat, mianowicie, aby każda z Directioners napisała, mniej lub bardziej szczegółowo, gdzie mieszka? może będzie to okazją do jakiegoś spotkania, albo okaże się że ktoś kogo znamy też należy do fandomu? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jest ktos Z Nowego Sacza ? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja nosze na prawej rece czerwona bransoletke z muliny. Zrobiłam wzór warkoczyka :)/ Donut :>

    OdpowiedzUsuń
  51. Spedza ktos wakacje w Szkocji ?:) bo ja tak, to moze sie zobaczymy kiedys na ulicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. ktos z buska zdoroju albo okolic

    OdpowiedzUsuń
  53. ja nosze od wczoraj na prawej

    kto z lublina? ;3

    OdpowiedzUsuń
  54. jeaaa setny koment

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja noszę czerwoną i fioletową... :D
    LOUIS

    OdpowiedzUsuń
  56. jest ktoś z wrocławia albo okolic?? :P

    OdpowiedzUsuń
  57. jest ktoś z wrocławia albo okolic?? :P

    OdpowiedzUsuń
  58. jest ktoś z wrocławia albo okolic?? :P

    OdpowiedzUsuń
  59. jest ktoś z wrocławia albo okolic?? :P

    OdpowiedzUsuń
  60. jest ktoś z wrocławia albo okolic?? :P

    OdpowiedzUsuń
  61. jest ktos z krakowa?

    OdpowiedzUsuń
  62. Byłam na Agrykola na festynie i spotkałam dziewczynkę z bluzką z chłopcami.. ;) Zagadałam coś w stylu : Hej! Zauważyłam że masz super t-shirt z 1D.... Była niezbyt przyjazna. Ale inna z torbą 1D była miła. Też zagadałam. Pogadałyśmy, przybiłyśmy piątkę i pożegnałyśmy.. ;) LOVE YOU - PAULA

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja na razie nie widziałam jeszcze żadnej Directionerki:( Pewnie jak kogoś spotkam to i tak nie zagadam do nikogo bo się trochę wstydzę.Mam 12 lat a większość z was to 14-16 latki.
    JULIA<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wstydz sie :) Jak byś do mnie podeszła to bardzo bym sie ucieszyła. Napewno spotkasz jeszcze jakąś directioner ;)

      Usuń
  64. Ja na koloniach we Włoszech spotkałam ok. 10 letniego chłopczyka, który miał bluzkę i torbę z 1D. Szkoda,że nie umiem mówić po włosku ;))

    OdpowiedzUsuń
  65. ja karzdemu to pszekarze fanowi 1D kocham was cholpacy I <3 you

    OdpowiedzUsuń
  66. Gdzie moge taka bransoletke kupic ?

    OdpowiedzUsuń
  67. Gdzie moge taka bransoletke kupic ?

    OdpowiedzUsuń
  68. Gdzie moge taka bransoletke kupic ?

    OdpowiedzUsuń
  69. Gdzie moge taka bransoletke kupic ?

    OdpowiedzUsuń
  70. Tak wien data, ale zastanawiam sie czy mozna jeszcze nosić taka wstazke, jesli 1D sie już rozpadli ?? ����

    OdpowiedzUsuń