niedziela, 9 czerwca 2013

Koncert w Meksyku - 8 czerwca

Kochani poniżej znajdziecie kilka na prawdę niesamowitych zdjęć z wczorajszego koncertu w Meksyku!
Miłego oglądania:




















Widać kolejne zmiany w ubiorze chłopców :P

Wszystkie filmiki z koncertów znajdziecie w zakładce 'Trasa koncertowa TMH'. Wystarczy kliknąć na wybrany dzień i momentalnie zostaniecie przeniesieni do stronki z wszystkimi filmikami z danego koncertu! :)

Danny xx

25 komentarzy:

  1. Nie moge sie doczekac wynikow konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super post
    Julcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie żeby wszyscy wyglądali seksownie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Liam ma teraz według mnie świetną fryzurę. Wygląda o wiele lepiej niż wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Której godzinie doodasz wyniki ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oni się tak świetnie się bawią podczas tych koncertów, że nie mogę uwierzyć że oni są już pełnoletni bo czasem zachowują się jak dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zeby cos ale HOT ! Nie no oni sa tacy przystojni ze gdzie znalezc drugiego takiego ! Jakby co dzwonce ! Dobra nie ukrywajmy nie ma drugiego takiego ehh :c zdjecia swietne :) i wgl dzieci z nich takie kochane ...
    Jeszcze jedno pytanie czytalam ze zerrie to koniec i ze niall ma dziewczyne wiecie cos o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerrie nadal istnieje i nic nie mówi za tym aby było coż inaczej :)
      Niall nie ma dziewczyny

      Usuń
    2. pojedz do angli tu tak wyglonda co drugi chłopak

      Usuń
  8. Kiedy wyniki konkursu? Czekam z niecierpliwoscia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam do pytania!

      Usuń
  9. Już się nie mogę doczekać wyników IV konkursu !!!
    San, Dan błagam powiedzcie już kto wygrał !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa kto napisał najlepszą pracę konkursową. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ich, to nie nowość, ale najbardziej lubię ich na scenie, bo właśnie wtedy każdym, nawet najmniejszym szczegółem, ruchem pokazują jak bardzo zależy im na fanach i że muzyka to ich życie, to codzienność. Patrząc na ich twarze widzę kupę skrajnych emocji, ale to chyba nie trudno zobaczyć, gdy czasem zbiera im się na płacz. Dużo improwizują na scenie, ale w tym dobrym znaczeniu, gdyż fani nie wiedzą na co mają się przygotować, a suma sumarum zawsze w ich koncertu wychodzą zadowoleni. Nigdy nas nie zawiedli i sądzę, że raczej to nie nastąpi. Nie odbije im woda sodowa, bo oni to nie pożal się Boże gwiazdeczki, tylko świadomi podejmowanych decyzji muzycy. I widać to na każdym kroku. Cudo <3
    Pozdrawiam, Jane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo *.* Too prawda <3

      Usuń
    2. wczoraj oglądalam filmiki z one direction i Niall powiedzial: "muzyka to moja praca. kocham swojà prace". jak oglądalam te filmiki to az mi sie plakac chcialo.widzialam bajke z 1D. Lou ciągle walil Harr'ego w krok. haha... ale wspominalam ich wystepy w X-factorze. jak oni sie zmienili wygladem ale caly czas są sobą. jestem z nich dumna i szczęsliwa ze udalo im sie dokonac tego o czym marzyli..
      Domi..

      Usuń
    3. Ja najbardziej lubię louisa <3

      Usuń
  12. Wiecie coś o tym, że niby Lou pocałował Hazzę w policzek na końcu koncertu? :) Bo nie wiem, czy to prawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Niall dał buziaka w policzek Lou ;)

      Usuń
    2. Ojoj, też słodko :D Dzięki <3

      Usuń
  13. Jeju dostałam od mojej najlepszej przyjaciółki biografię Hazzy!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post !! Chlopcy we wszystkich ubraniach bd wygladac ładnie :)
    -1DN

    OdpowiedzUsuń
  15. skąd ty to wierz

    OdpowiedzUsuń
  16. Tu będzie można obejrzeć koncert One Direction na żywo odbywający się w usa między 13-25 czerwcem, ostatnio oglądałem ksw23 polecam stronkę . serdecznie zapraszam. http://streamvid.tv/066fd7a8fc

    OdpowiedzUsuń
  17. Liam! Dlaczego ta koszulka?

    OdpowiedzUsuń