czwartek, 9 maja 2013

Współpraca z 'Galerią Plakatu'

Kochani z dniem dzisiejszym (9 maja 2013r.) rozpoczęliśmy współpracę ze stroną 'Galeria Plakatu', która tworzy niesamowite plakaty w ogromnych rozmiarach z przystępnymi, nawet bardzo przystępnymi cenami. Plakaty z gwiazdami, wśród których nie zabrakło One Direction!!!

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, to zapraszam do zakładki 'Galeria Plakatu', a tam znajdziecie więcej informacji, zdjęcie oraz linki do strony, gdzie można zakupić plakaty.

Serdecznie polecamy, bo na prawdę warto (i wiemy co mówimy)!!! :)

Love you all, S.&Danny xx

12 komentarzy:

  1. Mam pytanie co do plakatów, czy byłaby możliwość zakupienia innego wzoru? mianowicie chodzi mi o sylwetkę Harry'ego, chciałam koleżance na urodziny, najlepiej w rzeczywistych rozmiarach. Jeśli nie akurat w 'Galerii Plakatu' to może orientujecie się gdzie bym mogła w internecie takie coś znaleźć? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz sądzę, że w rzeczywistych rozmiarach to w Polsce ciężko. Wiem że można kupić np. w Anglii takie kartonowe figury i one chyba są rzeczywistych rozmiarów (nie jestem pewna.) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Widzę, że coraz więcej firm chcę z wami współpracować. Pozostaje mi tylko wam pogratulować :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem obecnie w Tivoli w Kopenhadze i Josh, perkusista sie wozi w ta i z powrotem. Blokuje przejscia przez ochronę i atrakcje...
    Mvh Edith

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Oby tak dalej !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje należy wam współpraca z innymi firmami bo macie super blog i bardzo dużo nad nim pracujecie. Plakaty są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!
    Kiedy jakieś nowe informacje? :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Zasługujecie na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. (Spam)
    zapraszam na mojego bloga
    http://szalonabblogerka.blogspot.com/2013/05/czesc-ksiazki-pamietnik-pobogow.html
    żeby zobaczyć więcej klikajcie str. główna :)

    OdpowiedzUsuń