środa, 29 maja 2013

Small inforamation

No kochani przepraszam że post tak późno ale przez cały dzień było mało informacji, a także ja leżę dalej z gorączką i bez nóg. A Dan wrócił dopiero dziś z wyjazdu. No ale jadeank coś mam dla was. Zaczynamy !

Płyta chłopców pokryła się podwójną platyną za sprzedaż ponad 30.000 egzemplarzy w Portugalii !


Wiemy także że Zayn jest u Siebie w domu w Londynie. Ponieważ Jego rodzina odwiedziła go w Londynie, teraz on sprawuje opiekę nad Hatchim podczas gdy Perrie jest w USA. Doniya (siostra Zayna) wstawiła zdjęcie pieska na Twittera :


A także Niall był wczoraj na imprezie (domówce) w Londynie z przyjaciółmi takimi jak Laura Whitmore, Greg Sadlier, Dee Morgan, Eoghan Mcdermott, Natalia G Jorquera, Josh Devine (band 1D) i inni. Poniżej zdjęcia :



Natomiast Liam
wybrał się na zakupy do Manchesteru ze swoją starszą siostrą i tatą oraz innymi znajomymi. Poniżej kilka zdjęć z fanami i nie tylko :
























Niall wybrał się dziś z Cal'em do Nandos. Czym pochwalił się na TT wrzucając to zdjęcie :


Mamy także tak zwanego samostrzała Liama i Zayna :)


A na sam koniec zdjęcia jeszcze z Monachium Perrie i Zayna (17.05) :



No jak na dziś to wszystko ;) Miłego czytania no i rozpoczynającego się DŁUUGIEGO weekendu :)
- S Xx

40 komentarzy:

  1. Zayn chroni Perri przed deszczem czy przed paparazzi?
    I dzięki super info. !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory już wiem:-)
      to deszcz...

      Usuń
  2. no tak. fajnie że dodałaś nowego posta

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej bardzo bardzo szybko <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę współczuje chłopakom tego, że nawet prywatnie oblegani są przez rzeszę fanów, ale cóż... cena sławy. Zayn wygląda zajebiście! Pozazdrościć takiego przystojnego chłopaka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki ,że nawet tak późno dodajesz... I loffe you :* Zdrowiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy wyniki konkursu? A i przed "że " stawia się przecinek -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, ktos zapomnial o przecinku?! :O nie no, rzeczywiscie straszne -_-

      Usuń
  7. Platyna! Brawo chłopcy!
    Miny Niall'a- bezcenne.:D
    Zayn jaki opiekuńczy i kochany<3
    A Liam jak zwykle wygląda bosko. Za każdym razem kiedy patrzę na jego zdjęcia porównuje go z czasem X Factora, a tym co jest teraz. W ogóle cała piątka bardzoo zmieniła się pod względem wyglądu, co nie?? Są tacy hymm... dorośli:P
    Dzięki za wiadomości kochana San i jak najszybciej wracaj do zdrowia.:-*<3:-*:-)
    Ag@

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten samostrzal Zayna i Liama jest swietny,ale jak to sie dzieje ze na tych zdjeciach z zakupow Liam ma dluzsze wlosy od tych na zdjeciu z Zaynem ?! Moze sa starsze ?! No nic... dzieki za super informacjeni zycze tb rowniez milego dluuuugiego weekendu. ;) POZDRAWIAM !!! :)
    -D-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ samostrzal jest z czasów "One way or another"
      Julcia ♡♥♡♥♡♥

      Usuń
    2. Tak myslalam, ale dzieki za potwierdzenie :)
      -D-

      Usuń
    3. nie ma sprawy
      Julcia ♡♥♡♥♡♥

      Usuń
  9. Zayn jaki opiekunczy i kochany przystojniak,kto by go nie chcial miec dla siebie... ja bym go chciala choc gdyby przestal palic.. bo skraca swoje życie a wgl te tatuaże fffuuuu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z Ciebie Directionerka - nie ma co -,-

      Usuń
    2. nie rozumiem czemu za każdym razem jak ktoś skrytykuje chłopców, to pada odpowiedź: nie jesteś prawdziwą directionerką. a co ma piernik do wiatraka?! Każdy ma jakieś wady i zalety, trudno żeby kogos bezgranicznie uwielbiać, to chyba nie o to tu chodzi. Jak Harry będzie chciał wytatuować sobie twarz, to co, mam powiedzieć że to wspaniale?

      Usuń
  10. tatuaży ma dużo . To racja . Ale żeby fu ? Wygląda zajefajnie ! Ale mógłby się pochamowac z robieniem kolejnych i Hazza też .
    Miłego dnia !
    Julcia ♡♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  11. raczej tak zwana słit focia xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego długiego weekendu dla Was, ja muszę isć w piątek do szkoły. KOSZMAR :-(((

    OdpowiedzUsuń
  13. Podwójna platyna wow wow wow..
    GRATULACJE!! ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. No właśnie ?
      Julcia ♡♥♡♥♡♥

      Usuń
  15. Super gratuluje chłopcom tej platyny upewniam się to na płytę "TAKE ME HOME" tak? Jeszcze raz wielkie gratulacje tej podwójnej platyny! Niech chłopcy odpoczywają bo im się należy.
    Zayn jest strasznie opiekuńczy zazdroszczę Perrie takiego chłopaka. Są może jakieś informacje o Harrymm, co porabia? Zdrowiej jak najszybciej San, Tobie też życzę miłego długiego weekendu
    PS. niestety ja muszę iść w piątek do szkoły niesprawiedliwe!

    OdpowiedzUsuń
  16. super post chciałam zgłosić zę już chyba z 2 tygodnie temu wysłałam do was zgłoszenie na liste polisch directoners ale jeszcze mnie nie dodano prosze o odp.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zayn wyglada super chcialabym byc na miejscu Perrie

    OdpowiedzUsuń
  18. no napisalam ze jego tatulaze sa ffuuu ale nie o to chodzilo . ostatnio czytalam ze tatulaze niszcza skórę i od nich mozna dostac raka skóry. a tak wgl to najbardziej lubie Zayna. i mi to oczywiscie troche przestadza ale nie zwracam na to zbytnio uwagi. sorry jak kogos tamtymi slowamu urazilam. wchodze na ten blog codziennie i po prostu go kocham. zdrowiej Sann..

    OdpowiedzUsuń
  19. dodajcie nowy post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie

      Usuń
    2. może San się źle czuje i nie może dodać ? Z reszta San mówiła ,że ma gorączkę i połamane nogi
      Julcia ♡♥♡♥♡♥

      Usuń
  20. Mina Nialla bezcenna;D Zerrie *.* Słodko

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za zniszczenie mi życia dwoma ostatnimi zdjęciami. Dosłownie -.-

    OdpowiedzUsuń
  22. Niall <3
    Słodkie zdjęcia *.*
    zapraszam: http://one-direction-forever-imagine.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja zazdroszczę Perrie;*

    OdpowiedzUsuń