piątek, 12 kwietnia 2013

Small information

Wczoraj wieczorem na ask'u rozwinęła się wyjątkowo ciekawa rozmowa z moją przyjaciółką S. i jej wujkiem W. Wiele chcieliście się dowiedzieć, ale niestety (i mówię to z wielkim bólem serca) nie mogę Wam podać wszystkich informacji, uwierzcie mi. Niektórym było przykro, że nie opublikowałem odpowiedzi W. na temat tego, kto jest jego ulubionym członkiem zespołu, ale tak się rozpędził, że powiedział o wiele za dużo :P Mogę uchylić tylko rąbka tajemnicy:
- Zayn jest osobą, z która można spokojnie pogadać dosłownie o wszystkim
- Niall to jajcarz, jakich mało, nigdy nie przestaje się śmiać
- Harry uwielbia potańczyć i mógłby to robić wszędzie
- Louis jak to Louis
- Liam wydaje się starszy i poważniejszy niż wygląda

Tylko tyle mogę powiedzieć. Musicie poczekać, aż W. wróci z USA, bo wtedy dopiero się będzie działo :P

Mam dla Was kilka zdjęć chłopców z wczoraj, kiedy to opuszczali hotel w Newcastle:











A tutaj macie zdjęcia Liam'a, Louis'a, Niall'a i Zayn'a, którzy ze swoimi znajomymi wybrali się na wczorajszy mecz w Newcastle:












W ten weekend 1D World zagości do Bostonu! :)

No i to by było na tyle :P

28 komentarzy:

  1. Nie poszłam dzisiaj do szkoły i dzięki temu już rano mogę być na bieżąco :)dzięki Dan :) piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dan ty szczęściarzu mieć przyjaciółkę której wujek ma takie informacje o 1D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. co to jest 1d world??

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli sie nie myle jest to sklep w ktorym mozna kupic wiele rzeczy z logo 1D i podobiznami chlopcow MILKA

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, że w Polsce This is us będzie dopiero we wrześniu?

    ***

    Lou jak to Lou jest boski *__*

    OdpowiedzUsuń
  6. 1D World to ogromny sklep, w którym można kupić wszystko z 1D, a jeśli chodzi o premierę 'This Is Us' w Polsce to tak na prawdę jeszcze nic do końca nie jest pewne :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju Dan ale czad, że możesz sobie pogadać o 1D z wujkiem koleżanki, który zna chłopców.... Czekam na więcej informacji ! :D aaa i jeszcze takie pytanko.. ten W. pracuje z 1D, jak on ich poznał ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na ask'a tam jest wiele o tym :) - S Xx

      Usuń
  8. coś czuję że masz szansę spotkać chłopaków... :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też .! Masz się fajnie ;)

      Karola :p

      Usuń
  9. Szczerze? Nic odkrywczego się o chłopakach nie dowiedziałam:-P jak się im przyjrzy na różnych filmikach to da się to zauważyć:-) zdjęcia super tylko niezbyt mi się podoba fryzura Zayn'a. Wygląda jakoś tak ehm... dojrzale;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej możecie podać mi link do tego aska bardzo przosze ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest w zakładce Kontakt Xx- S :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandra ! :D Pozdrów wujka i przekaż, że chcemy więcej informacji o chłopcach :)

      Usuń
    2. HAhah jeżeli tylko będzie mógł cos powiedzieć 'głośno' uwierzcie że dowiecie się o tym pierwsi :) ! Xx- S i oczywiście przekażę pozdrowienia :)

      Usuń
  12. Dziękuje Ci Dan że tak dbasz o tego bloga jest po prostu super wygląd, informacje i jeszcze te informacje od człowieka który zna 1D! czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  13. eee o co chodzi z tym wujkiem? może mi ktos powiedzieć co się działo na tym asku ?

    OdpowiedzUsuń
  14. widze ze tylko Harry nie wybral sie na mecz. Coz znam wielu gejow i faktycznie ani jeden z nich nie interesuje sie pilka nozna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chcesz powiedzieć że jezeli facet nie lubi piłki nożnej i chodzic na mecze to jest gejem ? - czysto teoretycznie nazwałeś/łaś gejami pół świata :)- Nie chce byc niegrzeczna ale takie uwagi lepiej zostawicz czasami dla siebie ;)

      Usuń
    3. Popieram!moj chlopak tez nie lubi pilki noznej. To znaczy ze jest gejem? Jakos w to watpie.nie kazdy musi szalac za sportem. :D

      Usuń
  15. geje wolą chodzic po klubach nocnych a nie na mecze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry nie jest gejem kiedy to w końcu do was dotrze X-(

      Usuń
  16. A jak ktos nie umie angielskiego to jak moze pogadac z ZEYNEM

    OdpowiedzUsuń
  17. Cool fota and Zayn is the best and most nicer

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym z nim pogadać i z resztą zespołu też.....<3
    Jaga... Ł

    OdpowiedzUsuń