sobota, 6 kwietnia 2013

Przygotowywanie figury woskowej Harry'ego

Muzeum Figur Woskowych Madame Tussauds to to wyjątkowe miejsce! Jak dobrze wiecie w połowie kwietnia pojawią się tam całkiem nowe figury, najlepsze jakie mogą się tam znaleźć. Oczywiście chodzi o figury Zayn'a, Niall'a, Liam'a, Louis'a i Harry'ego!
Co jakiś czas pojawiają się nowe filmiki i zdjęcia z przygotowywania tych figur, pomiarów itp. i właśnie mam dla Was kolejny filmik, tym razem przedstawia prace nad podobizną Hazzy. Wszystko znajdziecie poniżej:



Filmik znajdziecie pod tym linkiem: http://vimeo.com/63320529

Miłego oglądania :)

19 komentarzy:

  1. Jak ja zazdroszczę ludziom którzy mają okazję z nimi pracować :(A tak poza tym to dołeczki Hazzy na żywo są bardziej urodziwe ,niż na tej figurze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ci ludzie też muszą mieć niezły talent ;P

    PYTANIE DO 1D TEAM: Narazie nie ma informacji że 1D ma zamiar przyjechać do Polski ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnych informacji, że 1D będą w Polsce...

      Usuń
  3. Chciałabym zobaczyć One Directon na ŻYWO!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :)
    Wchodźcie: http://www.eska.pl/news/koncert_one_direction_w_polsce_directionersi_prosza_eska_pl_o_pomoc_zobacz_wiadomosc_od_jednej_z_fanek_video/80458

    OdpowiedzUsuń
  6. PYTANIE DO 1D TEAM: Cz książkę "SIŁA MARZEŃ. ŻYCIE W ONE DIRECTON" można kupić w księgarnii?
    Jeśli ktoś wie, niech też odpowie....plis... :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, musiałabyś sprawdzić ale w słyszałam że w Empiku są na zamówienie.

      Usuń
    2. Są w Empiku. Sama już kupiłam. Bez zadnych zamówień !!! :)

      Usuń
  7. Dziękuję... Szkoda tylko, że u mnie nie ma Empiku :\ Ale zapytam się w księgarni, może można zamówić... :)
    Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. PYTANIE DO 1D TEAM: CZY FILM 1D3D MOVIE ''THIS IS US'' JEST W KINACH ?!??! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Premiera światowa jest pod koniec sierpnia a w Polsce podobno ma być we wrześniu ale jeszcze nic nie jest potwierdzone. :-/

      Usuń
  9. Ja gdzieś nie dawno przeczytałam, że one direction ma przyjechać do Polski 15 sierpnia, ale pewnie to znowu tylko plotki :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. http://mmgwazdymm.blogspot.com/
    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA O GWIAZDACH I PROSZĘ O OPINIĘ I KOMENTARZE!

    OdpowiedzUsuń
  11. One Direction - Little things ( Niall Crying) Dublin 05-03-2013 uśmiecham się gdy widzę ten filmik na
    You Tube!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i marze żeby tak było w Polsce żeby do nas przyjechali!

      Usuń