poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Harry na tt o śmierci Lady Thatcher

Jak chyba większość z nas wie, dzisiaj rano zmarła jedyna w historii kobieta na stanowisku Prime Minister w Wielkiej Brytanii, wspaniała, jedyna w swoim Baronowa Margaret Thatcher. Dokonała czegoś, co po dziś dzień jest niezrozumiałe, niemożliwe. Jedna, drobna kobieta powróciła Królestwo Brytyjskie do czasów świetności, postawiła je na nogi!
Niech spoczywa w pokoju :(

Przepraszam za tak długi wstęp, ale uwielbiałem ta kobietę i jej śmierć jest dla mnie wielkim szokiem, ale i nie tylko dla mnie. Jakiś czas temu Harry wstawił poniższego tweeta na tt:


Cała Wielka Brytania pogrążyła się w żałobie, premier UK David Cameron powiedział: 'Straciliśmy wspaniałego lidera, wspaniałego premiera, wspaniałą Brytyjkę", a królowa Zjednoczonego Królestwa, Elżbieta II powiedziała, że 'wiadomość o śmierci Baronowej Thatcher napełniła ją wielkim smutkiem'.

Przypominam, że dzisiaj chłopcy mają koncert w Newcastle. Jak myślicie, odbędzie się, czy raczej zostanie odwołany z powodu śmierci Margaret?

6 komentarzy:

  1. jesli w Wielkiej Brytanii oglszona zostalaby zaloba narodowa to musieliby odwolac koncert ale chyba takiej zaloby nie bedzie wiec mysle ze koncert odbedzie sie zgodnie z planem

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamarłam, czytając to łzy stanęły mi w oczach. To była wielka drobna kobieta! Godna podziwu, jeśli ktoś nie zna jej historii, niech poczyta, zobaczy film pt"żelazna dama", cokolwiek. Warto!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już to na tt Harolda i smutno mi było ,bo nie lubie jak jakieś ważne osoby umierają. A co do koncertu to wydaje mi się ,że raczej się odbędzie ,bo odwołać tak od razu chyba nie można. Napewno wiele fanek ma już bilety i jak by organizatorzy mieli zwracać kase to trochę ich by to kosztowało. No ,ale z drugiej strony to bardzo ważna osoba więc nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już to na tt Harolda i smutno mi było ,bo nie lubie jak jakieś ważne osoby umierają. A co do koncertu to wydaje mi się ,że raczej się odbędzie ,bo odwołać tak od razu chyba nie można. Napewno wiele fanek ma już bilety i jak by organizatorzy mieli zwracać kase to trochę ich by to kosztowało. No ,ale z drugiej strony to bardzo ważna osoba więc nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łzy miałam w oczach. Była to cudowna kobieta, świetny wzór do naśladowania każdego pokolenia ;)
    Jest zaloba - to prawda, ale myślę, że pomimo tego chłopców spotkają się z fanami. Nie zrobią im tego :/ Fani tyle na nich czekali :* Szkoda by było. No, ale cóż, jeśli trzeba, to trzeba. Tak jak wspomniałam była to wspaniała kobieta i należy jej się trochę szacunku.
    Może nawet gdyby był koncert, to chłopcy zrobiliby minutę ciszy na jej cześć. ?

    OdpowiedzUsuń