środa, 3 kwietnia 2013

Big, really big information

Kochani no to zaczynamy!

Na sam początek bardzo ważna informacja: JUŻ DZISIAJ OFICJALNA PREMIERA KSIĄŻKI 'SIŁA MARZEŃ ŻYCIE W ONE DIRECTION' pod patronatem wydawnictwa 'Feeria'!
Wszelkie nagrody książkowe dla zwycięzców konkursów powinny dojść w bardzo szybkim czasie!
Ja także otrzymałem swój egzemplarz prosto z rąk wydawnictwa, za co bardzo mocno dziękuję i muszę stwierdzić, że książka jest awesome!!!

Tak mi się wzięło na wspomnienia... Zobaczcie sobie:


Na koncercie w Liverpool'u dnia 31 marca zjawili się Eleanore i Andy (przyjaciel Liam'a) :P

Nie wiem czy wiecie, ale Niall upuścił ostatnio swojego iPhone'a5 i stłukła mu się szybka wyświetlacza...

Liam i Andy byli 28 marca w restauracji 'Funky Buddha'. Zdjęcie znajdziecie poniżej:



Te zdjęcia ostatnio Hazza wstawił na swojego Instagram'a:




Poniżej zdjęcie Liam'a z kolegą Lottie (siostry Lou):



Nialler lany poniedziałek spędził z Emelie z fundacji 'Make a Wish', która później została na koncercie. Zdjęcie znajdziecie poniżej:


Kolejne nowe zdjęcie Hazzy na Instagramie:


Liam ma nowy tatuaż, a dokładniej jest to piórko:



Danielle była na wczorajszym koncercie w Londynie wraz ze swoimi znajomymi:



Po wczorajszym koncercie w Londynie, Hazza spędził wieczór ze swoją mamą i przyjacielem z LA, Calem!

Podczas wczorajszego wieczornego koncertu w Londynie, Morgan Spurlock (reżyser 1D3D Movie) nagrywał materiał do filmu + dodał zdjęcie Liam'a:



Na wczorajszym koncercie w Londynie była także Gemma, siostra Harry'ego!

Zayn ma nowy tatuaż na klatce piersiowej. Nie wiem co to dokładnie jest, ale możecie zobaczyć go poniżej:



Niall spędził wczorajszy wieczór po koncercie z raperem XO Man, który był na wieczornym show:



Najprawdopodobniej dzisiaj Niall będzie ściągał aparat z zębów!!!

Tutaj macie kilka zdjęć z fanami na backstage'u:










Tutaj macie zdjęcie podczas przygotowywania figur woskowych naszych chłopców:







Pod tym linkiem znajdziecie spot reklamujący książkę 'Siła marzeń': https://www.youtube.com/watch?v=V0T6bO9-Jb8

A tutaj macie materiał podczas pomiarów do stworzenia figur woskowych i podczas samego tworzenia:



No i to by było na tyle :) Teraz wszyscy do sklepu i kupujemy książki!!!

22 komentarze:

  1. jak oglądałam to video to płakać mi się chcę.
    Zazdroszczę tej małej dziewczynce i tym wszystkim fanom co spotkali chłopców. :c ♥♥
    Muszę mieć tą książkę, a jak. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiecie może w jakiej cenie jest ta książka? :)
    + uwielbiam tego bloga! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem książka kosztuje ok.50zł.
      49.99 chyba ale nie jestem na 100% pewna xd

      Usuń
  3. MOJA BIOGRAFIA DOSZŁA WŁAŚNIE DZISIAJ W DZIEŃ PREMIERY O 14:00 DZIĘKUJĘ BARDZO ! JEŚLI ŚWIETNA , CIESZĘ SIĘ ŻE WZIĘŁAM UDZIAŁ W KONKURSIE :) / Nicola

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że moja książka będzie niebawem.

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    ZAREKLAMUJ SWOJEGO BLOGA POD OSTATNIM POSTEM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróciłam dzisiaj ze szkoły i okazało się, że kurier już u mnie był. Książka jest wspaniała, naprawdę warto zainwestować kieszonkowe. ; DD

    OdpowiedzUsuń
  6. www.adepci.blog.pl
    super blog , polecam ; )))) hahah xd masz fajnego bloga ;p GRATULACJE PRAWDZIWE Z SERCA ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. książkę zamówiłam wczoraj! aaa już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uaaaa ja już mam !!!!! so excited !!! ^O^xd

    OdpowiedzUsuń
  9. a czy tą książkę można będzie czytać w necie???

    OdpowiedzUsuń
  10. w empiku, jest po 45,49zł. nie długo pojadę ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam książkę , jest bardzo fajna przyjemnie się czyta :) Na razie czytam o Harry'm . Szara myszka w rajstopach siostry ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę Ci Dan tego bloga bo jest naprawdę świetny i też jestem ciekawa czy tę książkę będzie można czytać na necie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powrotu do zdrowia Dan!! Kocham ten blog, i uważam że poradziłbyś sobie sam lepiej niż teraz z tą Andzią, która jak wspomniałeś trochę cię wystawiła. Widzę że prowadzisz ten blog z wielkim zaangażowaniem:) Świetnie się go czyta:)<3 Blog jest funckin awesome<33

    OdpowiedzUsuń
  14. byłam dzisiaj w empiku.Księżka nawet jeszcze nie była na pułce.cena ok 50 zł .powiedziałam mamie a ona na to ze jak tata ją zobaczy to mnie normalnie z domu wypie* i nie kupiłam.żal żal i jeszcze raz żąl

    OdpowiedzUsuń
  15. jest super końćze hazze i czytam wszystkich interesująca i fajna nooommm zainwesowałąm całę kieszonkowe pojechałąm od razu po szkolei ją kupiłą jest świetnaa!!!!!!!!! <#3 1d i ten blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że Harry bardzo lubi chodzic w tej czapce niebieskiej. :D świetnie by było gdyby ktoś zrobił chociaż parę zdjęć tej książki w środku i wstawił na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://gwiazdunie.pl/zayn-malik-ma-nowy-tatuaz-skrzydla-i-usta-perrie-edwards-zdjecia/
    Może ma taki wzór jak na dole jest
    M/.

    OdpowiedzUsuń
  18. Specjalnie na urodziny dostałam ;* A w Krakowie to wczoraj< 3.04 > książki wyłożone w widocznym miejscu i wgl <3 Chyba byłam jedną z pierwszych kupującyh, już przeczytalam zresztą <3 Genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. W ostatnim video 2:57 Dokładnie widać tatuaż Louisa. Fajny jest. ♥

    OdpowiedzUsuń