środa, 24 października 2012

AskNialler

Więc tak ja chcieliście robię tłumaczenie "AskNialler" . Nie będę robić screenów tak jak ostatnio, bo nie mam za wiele czasu, więc napisze wam normalnie ;)

1. Jego ulubiona piosenka na ten moment jest "Turn Around " - Conor Maynard ft NeYo
2. Wybierając miedzy lodami, a pizzą wybrał pizze
3. Jego ulubionym filmem aktualnie jest "Taken" (czyli "Uprowadzona" ) Napisał równie, ze chce zobaczyć druga cześć
4. Jego ulubioną piosenką z nowego albumu jest "Last First Kiss"
5. Zapytany co myśli o Szwecji powiedział, że ją uwielbia i zawsze gdy tam jest dobrze się bawi
6. Zapytany kiedy powrócą Video Diaries powiedział, ze nie wie kiedy, ale mają już nagrane kilka materiałów :)
7. Woli Pepsi od Coli
8. Jego ulubionym tureckim jedzeniem jest kebab
9. Niall powiedział, ze nie ma jeszcze tatuażu, ale chciałby zrobić, ale oczekiwanie na zrobienie jest straszne
10. Słyszał nową piosenkę Justina  "Beauty and a beat"
11. Zawsze jako pierwszą zakłada lewą skarpetkę (zapytał go o to Olly Murs :D )
12. Spytany skąd wzięło się zdrobnienie jego imienia (Nialler) powiedział, że tato na niego tam mówi :)
13. W Australii najbardziej podoba mu się to, ze wszyscy tam są bardzo wyluzowani



8 komentarzy:

  1. Super , ze dodalas tlumaczenie !

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) ale chciałam zapytać czy zrobisz tłumaczenie askZAYNA ? bardzo bym o to prosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. twoj-usmiech-moje-szczescie-1d.blogspot.com zapraszam na opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że przetłumaczyłaś!! ;3
    "Uprowadzona" to również mój ulubiony film!! ^^ <33
    Pozdrawiaaam i zapraszam do mnie na bloga:
    http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://oliwia90z.blogspot.com/ Zapraszam na bloga :** Opowiadanie o one direction

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, dzięki :) czy mi się tylko wydaje, czy Niall bardziej od reszty się udziela na Twitterze ostatnimi czasy?

    @KateStylees
    http://1d-my-little-mystery-girl.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. ask nialler kiedy o tym wspominali to był filmik czy na twiiterze cos było moze ktoś napisać

    OdpowiedzUsuń