poniedziałek, 17 września 2012

Sprawa z Louis'em

Jak już zapewne cześć z Was wie wczoraj wydążyła się nie przyjemna sprawa z Louis'em mianowicie chodzi o odpowiedź Louis'a na tweet'a fanki, która napisała, że nie zależnie od tego co się dzieje ona nigdy nie zaprzeczy istnieniu Larry'ego. Nie które fanki zirytowało to co Louis odpisał i zaczęli go hejtować co świadczy o ich " dorosłości ". Louis ma po prostu dość tego wszystkiego i musicie go zrozumieć, bo czy było by wam przyjemnie gdy by ktoś twierdził, że tak naprawdę nie kochasz swego/jej dziewczyny/chłopaka i jesteś z nim by " ukryć prawdę " myślę, że nie. I tak samo Louis'owi nie jest z tego powodu przyjemnie, to strasznie rani Lou i El i myślę, że nie chcecie doprowadzić do tego, że przez nienawiść od strony fanów rozpadnie się ich związek. Tak wiem może teraz się śmiejecie z tego co napisał i totalnie was to nie obchodzi, ale najpierw pomyślcie, a potem napiszcie, bo hejty potrafią zniszczyć człowieka ..


Tłumaczenie: " Kolejne miesiące czytanie niedorzecznych teorii spiskowych. To smutne, że muszę czytać je codziennie. Dzięki Bogu za miłych ludzi tutaj "



Tłumaczenie: "Co ty na to, Larry to największy stek bzdur. O jakim słyszałem. Jestem szczęśliwy, dlaczego nie możesz tego zaakceptować "



Tłumaczenie : " Mogę wiedzieć dlaczego to jest ok ? Myślenie, że ktoś może zwracać się do mojej mamy w taki sposób przyprawia mnie o mdłości. Dorośnij do Cholery ! "


Tłumaczenie : " Dla wyjaśnienie jedyną osobą która ma dostęp do mojego konta, jestem ja ! "

Tłumaczenie: " Wszystko co chciałem zrobić od pierwszego to zadowolić ludzi którzy nas wspierają. To jest trudne gay ludzie są nie mili dla naszych rodzin "


24 komentarze:

  1. kurcze, tak strasznie mi przykro z powodu tego wszystkiego. biedny Lou. na szczęście ma też fanki które go spierają, należę m.in. do nich ja. uwielbiam go! bardzo fajny blog, będę go odwiedzać :) zapraszam do siebie również http://oknozadomem.blogspot.com/ jak myślisz, do czego jest zdolny Phillip?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle tych hejtów się wczoraj posypało :///

    OdpowiedzUsuń
  3. boze takie laski mnie wkurzaja i ludzie kurde skoro ich 'kochają" to niech się cieszą ich szcześciem ja jakos strasnie nie kocham El ale wiem że Lou jest dzięki niej szczęśliwy i to mnie uszczęśliwia bo jestem ich fankom :D a tacy hejterzy jak ci z wczoraj do Lou to jak widac nigdy nie byli prawdziwi fani 1D :P moja koleżanka nawet stwierdzila że takie laski co wmawiają Lou ze El to tylko przykrywka są jakieś chore ( a ona nie lubi zbytnio 1D) i wogóle to nie jest miłe więc laski zastanówcie się 100 razy zanim cos powiecie o chlopakach lub do nich o ich związkach, rodzinie itp ! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko takie wyklinac, może by to czegoś je nauczyło !! w ogóle, jak można tak ingerować w czyjeś życie?? ;/ wytłumaczcie mi !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Lou, i jestem Directionerką od początku 1D, ale muszę przyznać że od kąt Lou zaczął być z El, bardzo się zmienił. Nie jest już tak samo zabawny, nie tak samo lubi się z innymi chłopakami. Kiedyś One Direction to była grupa przyjaciół która poznała się dzięki śpiewu. Teraz One Direction, to grupa wykreowana przez menagerów. Pomimo tego, że nadal ich kocham to zmienili się na gorsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także popieram - Za czasów X- Factora byli bardzo weseli (Louis był)- oglądając pamiętniki z za kulis itd.. śmiaąłm sie razem z nimi- widocznie już nie chcą być tacy dziecinni jak wcześniej bo wiedzą jak to się na nich odgrywa. Dorastają i tyle :)
      Kate

      Usuń
    2. Suzi z przykrością cię popieram . Oni kiedyś byli zabawni kochani , właśnie takich ich pokochałam i dalej kocham , ale to całe makijaże i sława kompletnie im uderzyła do głowy!! Mam nadzieję , ze jeszcze kiedyś tacy wrócą to pewnie taki wiek lub chwila cieszenia się sławą. A teraz druga sprawa jeśli mam mówić o tych fankach , które napisały mu , że jest niby "gejem" to mam na nie jedno określenie "wariatki" !! Jak można tak posądzać człowieka nawet nic nie wiedząc! To chore Larry to były przyjazne żarty a EL to jego miłość dziewczyna jeśli o n ją kocha w co nie wątpię to dlaczego one wszystko psują!! Skoro on jest szczęśliwy!!Czy gdyby one znalazły swojego ukochanego to gdyby za przeproszeniem ktoś im tak rozpiepszał związek to nie wiem czy by była takie opanowane jak Louis!! I na pewno było by im przykro niech się zastanowią co piszą bo to może zranić człowieka i to bardzo!!! Nakopała bym im w 4 litery jak bym taką zobaczyła co tylko się zajmuje rozwalaniem czyjegoś życia!!!!! :) <3

      Usuń
  6. Biedny Louis że musiał czytać te głupoty- Louis i Harry są PRAWIE jak bracia. Nie rozumiem trzeba być totalnym debilem (za przeproszeniem) żeby wypisywać takie rzeczy wiedząc że Louis jest z Eleanor- i kocha ją ponad życie- Te osoby najwyraźniej chciały go mocno zdenerwować i wyprowadzić z równowagi:))
    ALE NA SZCZĘŚCIE MA NAS :))

    Kate

    OdpowiedzUsuń
  7. więc może teraz poprawimy humor Louisowi i napiszmy chociaż po 1 zdaniu na jego koncie na Twitterze dlaczego go aż tak kochamy :)))
    Kate

    OdpowiedzUsuń
  8. współczuje mu, ale mam nadzieję, że niby te "fanki" przestaną w końcu pisać o Larrym. Jasne, w naszej wyobraźni może on istnieć, ale czy nie można zaakceptowac faktu, że Lou i El są naprawdę ze sobą szczęśliwi. Jeśli to przez to się rozpadnie ich związek..
    Może i nie jest taki sam, w końcu w grudniu skończy 21 lat. Nie może cały czas zachowywac się dziecinnie. Ale może kiedyś jeszcze zobaczymy go zabawnego, tak jak dwa lata temu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam. ale szukałam na internecie i już chyba wszędzie! Nie wiem kim jest Larry czy może mi to ktoś wyjaśnić.Przepraszam za kłopot, nie chce wyjść na idiotkę;D Z góry dzięki;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok, wszyscy piszą BIEDNY LOUIS, a czy ktoś chociaż na chwilkę zastanowił się co poczuł Harry, kiedy jego najlepszy przyjaciel napisał, że ich PRZYJAŹŃ jest największą bzdurą jaką kiedykolwiek słyszał ?!
    Też mi jest szkoda Lou, takie hejty na pewno sprawiają mu przykrość, ale nikt nie skupił się na tym że tu nie chodzi o Eleonor (którą także bardzo lubie c:)tylko o Lou i Harrego.
    Wiem jak ciężko pogodzić się ze stratą przyjaciela, dlatego rozumiem też i Harrego.
    Na ostatnich Twitcamach Hazza próbuje zagadać do Lou, który ma go kompletnie w dupie. Po prostu go ignoruje.
    Nie jest fer, kiedy pseudo "DIRECTIONERKI" hejtują Louisa, ale też nie można nazywać go świętym, bo zranił swojego PODOBNO najlepszego przyjaciela !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%

      Usuń
    2. zgadzam sięz tobą , myśle tak samo : ( szkoda mi Hazzy : (

      Usuń
    3. on nie napiasał że jego przyjaźń z harrym to gówno tylko że to że ludzie myślą że on i harry są parą a eleanor jest przykrywką.

      Usuń
    4. Zgadzam się bez dwóch zdań biedny Harry ,musi mu byc przykro :(

      Usuń
  11. Te directioners które uważają że Larry to prawda nie powinny nazywać się directioners i tyle na ten temat. żal mi Harry'ego, Lou i El wszyscy na tym cierpią...

    OdpowiedzUsuń
  12. " (... )myślę, że nie chcecie doprowadzić do tego, że przez nienawiść od strony fanów rozpadnie się ich związek " hahahahahha my właśnie tego chcemy!!! NIECH ELEANOR WYPIERDALA DO TESCO I NIGSY JUŻ NIE WRACA!

    OdpowiedzUsuń
  13. biedny Louis niech hejterzy sie w końcu od niego odczepią !

    OdpowiedzUsuń
  14. Piszmy też na TT do Harrego :) On też na tym cierpi!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda mi Harry'ego. Louis zachowuje się według niego nie fair bo w końcu El i Lou są razem dzięki Hazzie. Więc Louis powinien mu być wdzięczny, a nie go odpychać.

    OdpowiedzUsuń