czwartek, 30 sierpnia 2012

Filmik urodzinowy dla Niall'a

Hej z tej strony Karolina :) Jak wiecie Niall 13 września obchodzi swoje 19 urodziny. Dużo osób pisało do nas z zapytaniem czy robimy filmiki urodzinowy dla Liam'a , ale było już za późno by go zrobić, wiec postanowiliśmy zrobić taki filmik dla Niall'a. Tak wiec przez najbliższe 4 dni możecie wysyłać swoje zdjęcia/prace z życzeniami dla Niall'a na ten e-mail : karolinam08@poczta.onet.pl  :)




PS: Osoba która wygrała konkurs na nagłówek na blogu jeśli możesz napisz do mnie na tt ( @MazurKarolina8 , lub na e-maila podanego wyżej )

12 komentarzy:

  1. wiecie może kiedy będziemy mogli posłuchać ich nowej piosenki 'Live While We're Young' ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy: 1 wrzesnia :)
    A tak wgl to dlaczego tylko cztery dni ?? :( Szkoda spruboje sie sprezyc... A mozna przesunac termin na przynajmniej 6 dni ?? ^^ :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespodzianka już jest : http://www.youtube.com/watch?v=5_cD8A5gBYo
    Jakby co to follow @TssaKochamCie

    OdpowiedzUsuń
  4. może byc obrazek zrobiony komputerowo z życzeniami?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam wyśle ! Dla Nialla wszystko a zrobimy kiedyś dla reszty 1D ?!!!!!!!! :) Zayna Harrego itd <3 Karolina wiesz ,że nazywasz się tak samo jak ja ! Tylko ja nie jestem Mazur tylko Mazurek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda , że nie robiliśmy filmiku dla Liama !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanko. Czy wy robicie tak ,że wybieracie najładniejsze prace i dajecie do filmiku czy wszystkie przysłane? Bo gdyby tylko te najładniejsze to by było niesprawiedliwe bo każdy się napracował i zasłużył na to , aby być w tym filmiku :D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest jeszcze aktualne ? wysłanie prac ?

    OdpowiedzUsuń